Burger King wchodzi do Zgorzelca
W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec Plaza, przy ul. Armii Krajowej 52B. Z okazji otwarcia na gości czekać będą liczne niespodzianki i promocje, które z pewnością przypadną do gustu miłośnikom legendarnego Whoppera i pozostałych burgerów marki. Nowy lokal to 77. restauracja marki w Polsce.
Nowa restauracja pod szyldem Burger King wzbogaci ofertę gastronomiczną Zgorzelca. Lokal o łącznej powierzchni 283 m², w tym 75 m² przestronnej sali konsumpcyjnej, zapewni gościom komfortowe warunki do delektowania się burgerami oraz innymi pozycjami z menu. Dodatkowo, dla odwiedzających przygotowano zewnętrzne patio, idealne na posiłki na świeżym powietrzu. Burgery będzie można zjeść na miejscu, zamówić na wynos lub skorzystać z wygodnej opcji drive-thru. Oficjalne otwarcie to doskonała okazja, by skosztować słynnych Whopperów grillowanych na prawdziwym ogniu oraz innych dań, które od lat podbijają serca fanów jakości i smaku w przystępnej cenie.
100 burgerów dla 100 pierwszych klientów
W dniu otwarcia Burger King pierwsze 100 osób, które złoży zamówienie za minimum 10 zł, otrzyma darmowego Whoppera – legendarnego burgera, który od lat cieszy się ogromną popularnością. Dodatkowo, do 100 pierwszych zamówień na kwotę minimum 50 zł, dodawane będą wyjątkowe, limitowane skarpety w kolorach marki. Oficjalne otwarcie odbędzie się o godz. 10:00, a na gości czekać będzie przygotowany z tej okazji tort.
– Otwarcie pierwszego lokalu Burger King w Zgorzelcu to dla nas ogromna radość i kolejny krok w umacnianiu naszej obecności w Polsce. Chcemy, by mieszkańcy miasta oraz odwiedzający je goście mogli cieszyć się niepowtarzalnym smakiem naszych burgerów przygotowywanych na prawdziwym ogniu. Zależy nam na tym, by Burger King stał się miejscem, do którego chętnie wraca się na ulubione posiłki i wspólne spędza czas – mówi Magdalena Mamczur, Dyrektorka Marketingu Burger King CEE.
Burger King na polskim rynku działa nieprzerwanie od 2007 roku, gdzie sukcesywnie się rozwija i obecnie liczy 77 restauracji. W 2022 roku master franczyzobiorcą Burger King została firma Rex Concepts, która odpowiada za markę nie tylko w Polsce, ale także w Czechach oraz Rumunii. Rex Concepts koncentruje się na inwestycjach w nowoczesne technologie, rozbudowie sieci lokali oraz podnoszeniu standardów obsługi, co pozwala marce Burger King odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów i umacniać swoją pozycję na lokalnym rynku.
O Burger King
Każdego dnia, ponad 11 milionów gości odwiedza restauracje BURGER KING® na całym świecie. Dzieje się tak, ponieważ jesteśmy znani z przyrządzania wysokiej jakości, doskonałego w smaku i przystępnego cenowo jedzenia. Założony w 1954 roku BURGER KING® jest obecnie drugą co do wielkości siecią restauracji szybkiej obsługi na świecie. Oryginalna kanapka WHOPPER® jest synonimem naszego przywiązania do najwyższej jakości składników, oryginalnej receptury i przyjaznej, rodzinnej atmosfery, które definiują naszą markę od ponad 70 lat.

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Biznes apeluje o wdrożenie pakietu Omnibus. Chodzi o zmniejszenie obowiązków związanych z ESG
Europejski biznes zaapelował do instytucji unijnych o szybkie przyjęcie pierwszego tzw. pakietu Omnibus. To zestaw propozycji KE, który ma uprościć obowiązki firm związane z dyrektywą CSRD dotyczącą m.in. oceny wpływu działalności na środowisko. Eksperci podkreślają jednak, że fakt, iż będzie więcej czasu na wdrożenie wymogów czy że mniej firm będzie objętych regulacjami, nie oznacza, że biznes może zaprzestać przygotowań.
Problemy społeczne
Unia Europejska chce wzmocnić prawa kobiet. Zapowiadane działania będą dotyczyć m.in. równości w zatrudnieniu czy zwalczania przemocy

Jedna na trzy kobiety w Unii Europejskiej doświadcza przemocy fizycznej lub seksualnej. Mniej kobiet niż mężczyzn pracuje zawodowo, mniej pełni też rolę kierowniczą, za to więcej pracuje na gorzej płatnych stanowiskach. Panie zarabiają też średnio o 12 proc. mniej niż mężczyźni – wynika z danych Komisji Europejskiej. Opracowana mapa drogowa na rzecz praw kobiet ma pomóc wyrównywać szanse na rynku pracy i w dostępie do edukacji, ale też walczyć z przemocą wobec kobiet – zarówno fizyczną, jak i ekonomiczną.
Edukacja
W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.