Komunikaty PR

CADSOL dołącza do sieci dystrybutorów Universal Robots w Polsce

2020-10-06  |  11:50
Biuro prasowe

Warszawa, 6 października 2020 - Universal Robots (UR), najbardziej zaufany i najpopularniejszy na świecie producent cobotów, rozpoczął współpracę z nowym dystrybutorem w Polsce – CADSOL. Firma specjalizuje się w usługach i oprogramowaniu dla inżynierów.

 

CADSOL – od CAD do cobotów

Universal Robots poszukiwał dystrybutora, który pozwoliłby dotrzeć do nowych klientów o dużym potencjale jeśli chodzi o automatyzację z robotami współpracującymi. W większych przedsiębiorstwach coboty można wykorzystać do zadań, których wcześniej nie opłacało się automatyzować, m.in. do montażu, wykańczania powierzchni, obsługi maszyn, kontroli jakości, pick & place, pakowania czy paletyzacji.

 

„Zależy nam na wchodzeniu na nowe rynki i sukcesywnym podnoszeniu poziomu robotyzacji w Polsce. Współpraca z firmą związaną z oprogramowaniem PLM i CAx to dla nas szansa na dotarcie do dużych zakładów przemysłowych m.in z sektora motoryzacyjnego i lotniczego. Doświadczenie CADSOL jest w tym zakresie imponujące” – mówi Krzysztof Hajzyk, Channel Development Manager, Universal Robots.

 

CADSOL od blisko trzydziestu lat działa na polskim i europejskim rynku oprogramowania i usług dla przemysłu, obecnie w dwóch lokalizacjach – Raciborzu i Wrocławiu. Obserwując rosnące zapotrzebowanie na automatyzację i robotyzację, firma zidentyfikowała obszar, w którym może skutecznie wykorzystać aktualne kompetencje i dodatkowo wesprzeć klientów w doskonaleniu procesów produkcyjnych.

 

„Roboty współpracujące UR zrewolucjonizowały rynek, dając dostęp do robotyzacji także tam, gdzie nie była ona dotąd możliwa lub efektywna ekonomicznie. Naszym celem jest przeniesienie umiejętności analizy procesowej, wypracowanej podczas pracy w jedenastu gałęziach przemysłu, i zasygnalizowanie klientom, w jaki sposób ich biznes może skorzystać na wykorzystaniu cobotów Universal Robots i inwestycjom w automatyzację” – mówi Krzysztof Monczak, CTO, CADSOL.

 

CADSOL dołączył do grona dystrybutorów Universal Robots w Polsce 1 września. Pełna lista partnerów jest dostępna na stronie: www.universal-robots.com/pl/dystrybutorzy/. Globalna sieć partnerska UR obejmuje 700 partnerów – dystrybutorów i integratorów systemów, a firma sprzedała już ponad 48 000 cobotów na całym świecie.

 

O Universal Robots

Firma Universal Robots powstała w 2005 roku w celu rozpowszechnienia technologii robotów, tworząc niewielkie, łatwe w użyciu, przystępne cenowo oraz elastyczne i bezpieczne we współpracy roboty przemysłowe. Od 2008 r. kiedy został wprowadzony na rynek pierwszy robot współpracujący (cobot), firma rozwija się w szybkim tempie, a przyjazne użytkownikom coboty są obecnie sprzedawane na całym świecie. Firma, która jest częścią Teradyne Inc., ma swoją siedzibę w duńskim Odense, a jej przedstawicielstwa i oddziały mieszczą się w Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Turcji, Meksyku, Czechach, Polsce, Chinach, Singapurze, Indiach, Japonii, Korei Południowej oraz na Tajwanie i we Włoszech. W 2019 r. przychód Universal Robots wyniósł 246 mln USD. Więcej informacji na www.universal-robots.com/pl/ oraz www.blog.universal-robots.com/

Więcej informacji: Zofia Bielska, Omega Communication, zbielska@communication.pl + 48 882 502 401

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-01-23 | 11:00

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Wybór właściwego sprzętu spawalniczego to kluczowy element każdej firmy zajmującej się obróbką metali. Wśród wielu dostępnych na rynku rozwiązań szczególnie
Przemysł Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
2024-12-27 | 17:30

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Adaptico to firma z siedzibą w Katowicach, która zajmuje się dystrybucją produktów i systemów zwiększających bezpieczeństwo w zakładach pracy. Firma
Przemysł Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
2024-12-23 | 08:00

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę

To już pewne - międzynarodowy koncern branży motoryzacyjnej zainwestuje w Żagańskiej Strefie Gospodarczej. Mowa o firmie CEFA Poland, będącej częścią grupy Samvardhana

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.