CANAL+ dołącza do grona Klientów LearnPlace
CANAL+ dołącza do grona Klientów LearnPlace
LearnPlace będzie odpowiadać za prowadzenie działań w zakresie wewnętrznej komunikacji społecznościowej wśród pracowników sieci sprzedaży CANAL+ w Polsce. Obsługa nowego projektu obejmuje implementację autorskiej platformy SalesPower oraz zarządzanie społecznością pracowników przez zespół moderacyjny LearnPlace.
Istotą wewnętrznej sieci społecznościowej (ESN), która wdrażana jest obecnie w CANAL+, jest umożliwienie wielokierunkowej komunikacji wszystkim jej użytkownikom – każdy z nich ma możliwość tworzenia treści (m.in. postów lub artykułów czy zamieszczania galerii zdjęć lub filmów) w serwisie. Mechanizm ESN (ang. Enterprise Social Networking) można porównać do powszechnie używanych serwisów społecznościowych takich jak Facebook czy Instagram – z tą różnicą, że ESN stanowi wewnętrzny obieg zamknięty.
– Odpowiednio zarządzany SalesPower pozwala oszczędzić czas i zwiększyć produktywność pracowników. Realizuje to poprzez właściwe łącznie ludzi w grupy, treści w kategorie oraz rozbudowany moduł powiadomień. Pracownik nie musi tracić czasu, przeglądając niekończące się dyskusje – otrzymuje informacje, które mają znaczenie dla niego, jego współpracowników, przełożonych oraz projektów, nad którymi pracują – wyjaśnia Piotr Makuła, CEO LearnPlace.
O LearnPlace
LearnPlace to działająca na polskim rynku od 2008 roku firma, specjalizująca się w dostarczaniu unikalnej usługi Internal Communication As a Service. W jej ramach zapewnia dostęp do swojej autorskiej platformy SalesPower (narzędzie typu ESN) oraz wsparcie doświadczonego zespołu konsultantów, którzy czuwają nad obsługą platformy, aktywizują społeczność pracowników oraz raportują wyniki ilościowe i jakościowe, wyciągając biznesowe wnioski z wewnętrznych dyskusji .
W gronie Klientów LearnPlace są m.in. TU Compensa, banki CreditAgricole i Millenium, sieć komórkowa Play czy sieć kin Helios.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.