Komunikaty PR

CANAL+ dołącza do grona Klientów LearnPlace

2020-06-24  |  01:00

CANAL+ dołącza do grona Klientów LearnPlace

LearnPlace będzie odpowiadać za prowadzenie działań w zakresie wewnętrznej komunikacji społecznościowej wśród pracowników sieci sprzedaży CANAL+ w Polsce. Obsługa nowego projektu obejmuje implementację autorskiej platformy SalesPower oraz zarządzanie społecznością pracowników przez zespół moderacyjny LearnPlace. 

Istotą wewnętrznej sieci społecznościowej (ESN), która wdrażana jest obecnie w CANAL+, jest umożliwienie wielokierunkowej komunikacji wszystkim jej użytkownikom – każdy z nich ma możliwość tworzenia treści (m.in. postów lub artykułów czy zamieszczania galerii zdjęć lub filmów) w serwisie. Mechanizm ESN (ang. Enterprise Social Networking) można porównać do powszechnie używanych serwisów społecznościowych takich jak Facebook czy Instagram – z tą różnicą, że ESN stanowi wewnętrzny obieg zamknięty.

Odpowiednio zarządzany SalesPower pozwala oszczędzić czas i zwiększyć produktywność pracowników. Realizuje to poprzez właściwe łącznie ludzi w grupy, treści w kategorie oraz rozbudowany moduł powiadomień. Pracownik nie musi tracić czasu, przeglądając niekończące się dyskusje – otrzymuje informacje, które mają znaczenie dla niego, jego współpracowników, przełożonych oraz projektów, nad którymi pracują – wyjaśnia Piotr Makuła, CEO LearnPlace.

O LearnPlace

LearnPlace to działająca na polskim rynku od 2008 roku firma, specjalizująca się w dostarczaniu unikalnej usługi Internal Communication As a Service. W jej ramach zapewnia dostęp do swojej autorskiej platformy SalesPower (narzędzie typu ESN) oraz wsparcie doświadczonego zespołu konsultantów, którzy czuwają nad obsługą platformy, aktywizują społeczność pracowników oraz raportują wyniki ilościowe i jakościowe, wyciągając biznesowe wnioski z wewnętrznych dyskusji .

W gronie Klientów LearnPlace są m.in. TU Compensa, banki CreditAgricole i Millenium, sieć komórkowa Play czy sieć kin Helios.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI? Biuro prasowe
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.