Car Partners pomoże dobrać i sfinansować auto z segmentu premium
Car Partners to nowa firma założona przez doświadczonych menedżerów z branży motoryzacyjnej i finansowej. Zespół Jarosława Sekuny i Tomasza Bachniaka będzie w maksymalnie komfortowy i opłacalny dla klienta sposób prowadzić go przez złożony proces doboru, konfiguracji i uzyskania optymalnego finansowania wymarzonego samochodu.
Od wielu lat sprzedaż aut premium wzrasta, a zgodnie z najnowszymi danymi pandemia koronawirusa w najmniejszym stopniu dotknęła tego segmentu rynku motoryzacyjnego. Polacy coraz częściej decydują się na zakup modeli „z wyższej półki”, ale według badań przeprowadzonych przez Car Partners standard obsługi klienta nie zawsze satysfakcjonuje nabywców droższych modeli samochodów. To nisza, którą chce zagospodarować Car Partners.
Nazwa nawiązuje do założycieli firmy, czyli Jarosława Sekuny i Tomasza Bachniaka: pasjonatów motoryzacji, których zawodowe doświadczenia wzajemnie się uzupełniają. Sekuna od wielu lat prowadzi 911 Garage - znany w świecie motorsportu salon brokerski i serwis aut segmentu premium i super-premium. Bachniak specjalizuje się w optymalnym finansowaniu i leasingu, którym zajmował się w największej w Polsce firmie oferującej zarządzanie flotą i wynajem długoterminowy samochodów.
- Dla nas jest oczywiste, że cały proces zakupu auta premium, choć skomplikowany, powinien być przyjemnym doświadczeniem. W tym segmencie samochód to dużo więcej, niż narzędzie do przemieszczania się z miejsca na miejsce. Jednak wiele historii z salonów sprzedaży, które usłyszeliśmy od klientów 911 Garage utwierdziło nas w przekonaniu, że prawidłowy dobór modelu, konfiguracji i opcji dodatkowych, a wreszcie zorientowanie się w całym wachlarzu dostępnych ofert finansowania wcale nie jest takie proste. Kończy się tym, że kupno wymarzonego auta za kilkaset lub więcej tysięcy zamiast sprawiać radość jest źródłem frustracji. My to zmieniamy – opowiada Jarosław Sekuna z Car Partners.
Dodatkowo twórcy Car Partners, jako zdeklarowani pasjonaci motoryzacji, zapraszają swoich klientów do emocjonującego świata motorsportu. Organizują wyjazdy na wydarzenia branżowe, jazdy testowe oraz na torze, a także szkolenia, które pozwalają w pełni odkryć możliwości auta i nauczyć się z nich korzystać. To również okazja do dobrej zabawy i poznania ciekawych ludzi o podobnych zainteresowaniach.
– Nie mamy wątpliwości że to dobry moment na start. Choć całościowo rynek samochodowy doświadczył w tym kwartale spadku, wskaźniki dla półki premium są według nas optymistyczne - zamożni klienci nadal chcą realizować swoje plany zakupowe. Naszym atutem jest też wyspecjalizowanie w efektywnych i wygodnych zdalnych formach obsługi – twierdzi Tomasz Bachniak z Car Partners.
Niespełnione potrzeby współczesnego klienta
Dzięki internetowym poradom, klienci dysponują dziś szerokim dostępem do szczegółowych informacji i recenzji aut. Mnogość tych treści sprawia, że oczekują wysokiego standardu usług i eksperckiej oceny ze strony sprzedawców, którzy będą w stanie służyć fachową pomocą w dylematach związanych z wyborem odpowiedniego modelu i ewentualnych dodatków.
Imponującym rozwiązaniom technologicznym w produkcji samochodów nie towarzyszy jednak rozwój jakości usług salonów sprzedaży. Potencjalni klienci spotykają się z szeregiem utrudnień na drodze do znalezienia wymarzonego auta – brakiem indywidualnego podejścia sprzedawców, problemami w komunikacji z salonem, niedostateczną opieką, czy wręcz stereotypizacją i niepoważnym traktowaniem przez konsultantów.
Trudne czasy mogą stać się katalizatorem pozytywnych zmian w branży – nadania usłudze ludzkiego wymiaru oraz budowania partnerskiej i bezpośredniej relacji z kupującymi. Car Partners to jeden z przykładów, jak podążać za klientami i wspierać ich potrzeby nie tylko w okresie dobrej koniunktury.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii
Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.