Carbon Studio zaprezentowało nowy zwiastun Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall!

Carbon Studio, notowany na NewConnect specjalista w dziedzinie developmentu technologii Virtual Reality, podczas Future Games Show, zaprezentował filmowy zwiastun swojej największej w historii produkcji – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Tytuł powstaje na licencji brytyjskiej firmy, Games Workshop. Premiera VR-owej gry na platformach Oculus i Steam planowana jest w 2021 roku. W bieżącym roku Carbon Studio planuje także przeniesienie notowań akcji spółki na główny parkiet GPW w Warszawie.
- Po wielu miesiącach przygotowań udostępniliśmy wyczekiwany przez fanów Warhammera, najnowszy zwiastun naszego autorskiego projektu – Age of Sigmar: Tempestfall, który wyznacza początek naszej drogi ku premierze. Prace produkcyjne idą zgodnie z planem. Liczymy, że latem br. tytuł zadebiutuje na platformach PC VR i Oculus Quest. Już niebawem zdradzimy też jak wygląda rozgrywka – mówi Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio.
Warhammer Age of Sigmar – Tempestfall to obecnie największy projekt Carbon Studio. Tytuł powstaje we współpracy z firmą Games Workshop. Brytyjska spółka słynie z produkcji miniaturek i gier bitewnych. Uniwersum stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych.
Kampania Tempestfall rozpoczyna się po niszczycielskim wydarzeniu znanym jako Necroquake w Krainie Śmierci. Potężna eksplozja mrocznej magii spowodowała powstanie sił Nighthaunt we wszystkich Krainach Śmiertelników. W odpowiedzi – Wielkie Przymierze Zakonu powołało specjalny oddział wojowników, obdarzonych nadludzką szybkością, siłą i wytrzymałością, którzy są ucieleśnieniem gniewu Sigmara. Zadaniem gracza jest wcielenie się w rolę przywódcy oddziału – Lorda Arcanum Castora Stormscryera – i zbadania nowego zagrożenia dla Krain Śmiertelników.
– Wspólnie z Games Workshop przygotowaliśmy dla graczy nową, wspaniałą przygodę w wirtualnym świecie. Zaprojektowaliśmy przez nas system walki, łączy w sobie zarówno wymagającą walkę wręcz, jak również immersyjne rzucanie zaklęć oparte o system gestów, przy użyciu ikonicznych broni Lorda Arcanum. Przemierzając zdradziecką Krainę Śmierci gracz będzie musiał szukać szczątków żywego metalu zwanego Sigmarytem, wraz z zapomnianymi schematami technologicznymi. Są one niezbędne w procesie ulepszania zdolności bojowych broni, a także konieczne, by przetrwać zabójcze ataki upiornych Nighthaunt – mówi Aleksander Caban z zarządu Carbon Studio.
Budżet gry szacowany jest na 2,1 mln zł, nakłady na marketing na ok. 200 tys. zł. Carbon Studio w projekcie pełni rolę producenta i wydawcy. Gra będzie dostępna w kilku wersjach językowych.
- Gry w wirtualnej rzeczywistości naszego autorstwa, oparte na walce w świecie fantasy, cieszą się dużą popularnością. Projekty z serii The Wizards, której jesteśmy twórcami, zdobyły wiele prestiżowych nagród. W lutym br. liczba sprzedanych kopii wszystkich gier serii przekroczyła 200 tys. egzemplarzy. Liczymy, że nasza najnowsza produkcja w świecie Warhammera zdobędzie jeszcze większą popularność – dodaje Aleksander Caban.
W bieżącym roku Carbon Studio planuje przeniesienie notowań akcji spółki z rynku NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. – Liczymy, że w drugim kwartale br. złożymy do KNF Prospekt Emisyjny – mówi Aleksander Caban.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.