Carbon Studio zaprezentowało nowy zwiastun Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall!

Carbon Studio, notowany na NewConnect specjalista w dziedzinie developmentu technologii Virtual Reality, podczas Future Games Show, zaprezentował filmowy zwiastun swojej największej w historii produkcji – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Tytuł powstaje na licencji brytyjskiej firmy, Games Workshop. Premiera VR-owej gry na platformach Oculus i Steam planowana jest w 2021 roku. W bieżącym roku Carbon Studio planuje także przeniesienie notowań akcji spółki na główny parkiet GPW w Warszawie.
- Po wielu miesiącach przygotowań udostępniliśmy wyczekiwany przez fanów Warhammera, najnowszy zwiastun naszego autorskiego projektu – Age of Sigmar: Tempestfall, który wyznacza początek naszej drogi ku premierze. Prace produkcyjne idą zgodnie z planem. Liczymy, że latem br. tytuł zadebiutuje na platformach PC VR i Oculus Quest. Już niebawem zdradzimy też jak wygląda rozgrywka – mówi Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio.
Warhammer Age of Sigmar – Tempestfall to obecnie największy projekt Carbon Studio. Tytuł powstaje we współpracy z firmą Games Workshop. Brytyjska spółka słynie z produkcji miniaturek i gier bitewnych. Uniwersum stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych.
Kampania Tempestfall rozpoczyna się po niszczycielskim wydarzeniu znanym jako Necroquake w Krainie Śmierci. Potężna eksplozja mrocznej magii spowodowała powstanie sił Nighthaunt we wszystkich Krainach Śmiertelników. W odpowiedzi – Wielkie Przymierze Zakonu powołało specjalny oddział wojowników, obdarzonych nadludzką szybkością, siłą i wytrzymałością, którzy są ucieleśnieniem gniewu Sigmara. Zadaniem gracza jest wcielenie się w rolę przywódcy oddziału – Lorda Arcanum Castora Stormscryera – i zbadania nowego zagrożenia dla Krain Śmiertelników.
– Wspólnie z Games Workshop przygotowaliśmy dla graczy nową, wspaniałą przygodę w wirtualnym świecie. Zaprojektowaliśmy przez nas system walki, łączy w sobie zarówno wymagającą walkę wręcz, jak również immersyjne rzucanie zaklęć oparte o system gestów, przy użyciu ikonicznych broni Lorda Arcanum. Przemierzając zdradziecką Krainę Śmierci gracz będzie musiał szukać szczątków żywego metalu zwanego Sigmarytem, wraz z zapomnianymi schematami technologicznymi. Są one niezbędne w procesie ulepszania zdolności bojowych broni, a także konieczne, by przetrwać zabójcze ataki upiornych Nighthaunt – mówi Aleksander Caban z zarządu Carbon Studio.
Budżet gry szacowany jest na 2,1 mln zł, nakłady na marketing na ok. 200 tys. zł. Carbon Studio w projekcie pełni rolę producenta i wydawcy. Gra będzie dostępna w kilku wersjach językowych.
- Gry w wirtualnej rzeczywistości naszego autorstwa, oparte na walce w świecie fantasy, cieszą się dużą popularnością. Projekty z serii The Wizards, której jesteśmy twórcami, zdobyły wiele prestiżowych nagród. W lutym br. liczba sprzedanych kopii wszystkich gier serii przekroczyła 200 tys. egzemplarzy. Liczymy, że nasza najnowsza produkcja w świecie Warhammera zdobędzie jeszcze większą popularność – dodaje Aleksander Caban.
W bieżącym roku Carbon Studio planuje przeniesienie notowań akcji spółki z rynku NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. – Liczymy, że w drugim kwartale br. złożymy do KNF Prospekt Emisyjny – mówi Aleksander Caban.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.