Komunikaty PR

Castorama CastoPro partnerem Złotej Kielni

2024-11-07  |  10:00
Biuro prasowe

Castorama Polska została sponsorem tegorocznej edycji Turnieju Budowlanego „Złota Kielnia”, obejmując patronatem programu CastoPro kategorię „Montaż suchej zabudowy”. W trakcie konkursu uczniowie branżowych szkół budowlanych wykażą się swoimi umiejętnościami w pracach wykończeniowych z wykorzystaniem płyt kartonowo-gipsowych. Turniej to wyjątkowa okazja dla młodych fachowców do sprawdzenia się w praktycznych konkurencjach.

Turniej Budowlany „Złota Kielnia” wkracza w tym roku w swoją już 53. edycję i po raz kolejny daje szansę aspirującym profesjonalistom sprawdzić swoje umiejętności w rzeczywistych warunkach pracy, zbliżonych do tych, z jakimi będą się spotykać w zawodowym życiu. Jego głównym celem jest kształcenie przyszłych specjalistów i promocja zawodów ogólno-budowlanych, które odgrywają kluczową rolę w polskiej gospodarce.

- Program Castorama CastoPro powstał z myślą o tym, by wspierać fachowców na każdym etapie ich pracy, dlatego dołączenie do partnerów Turnieju Budowlanego „Złota Kielnia” było dla nas naturalnym krokiem, mającym na celu wspieranie najmłodszego pokolenia budowlańców. Cieszymy się, że możemy być częścią Turnieju i wspólnie z NorGips przygotować zadanie konkursowe, które pozwoli młodym fachowcom zaprezentować swoje umiejętności i zdobyć cenne doświadczenie. - podkreśla Joel Mauries, Dyrektor ds. Oferty Pro w Castorama Polska.

Castorama, jako opiekun kategorii „Montaż suchej zabudowy” we współpracy ze swoim partnerem, firmą NorGips, dostarcza uczestnikom turnieju „Złota Kielnia” narzędzia, materiały budowlane oraz stroje robocze. Finaliści będą mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności w wymagających, praktycznych zadaniach, które odzwierciedlają realia pracy w branży budowlanej oraz oczekiwania dzisiejszych klientów. Co więcej, zwycięstwo w tej kategorii zwalnia z pisemnej części państwowego egzaminu zawodowego, co jest ogromnym atutem na ścieżce kariery i rozwoju młodych fachowców.

- Złota Kielnia jest inicjatywą, której rynek młodych, przyszłych wykonawców bardzo potrzebuje. Wiedza teoretyczna połączona z praktyką daje szansę na zdobycie dobrej pracy i wykonywanie jej na najwyższym poziomie, co w przypadku montażu suchej zabudowy jest naprawdę ważne. Podczas tego wydarzenia odbywa się realna weryfikacja zdobytych przez uczniów umiejętności. Nasza firma, będąca niekwestionowanym liderem w sprzedaży płyt gipsowo-kartonowych, obecnym na rynku już od ponad 30 lat, czuje odpowiedzialność za wspieranie edukacji i promuje ją w swoich działaniach. Łącząc siły z dużym partnerem w projekcie CastoPro widzimy ogromny potencjał dla naszej branży i rozwoju kompetencji wykonawców na najwyższym poziomie. Wierzymy, że nasze produkty i wsparcie techniczne pomogą uczestnikom zarówno podczas konkursu, jak i w przyszłej pracy w swoim zawodzie - mówi Dariusz Bielecki, Kierownik działu DYI, NorGips.

Sieć szczególną uwagę poświęca młodym fachowcom na początku swojej drogi zawodowej, do których kieruje ofertę praktyk „Kierunek Castorama”. Jej celem jest umożliwienie uczniom szkół o profilu budowlanym i pokrewnym (szkoły branżowe, technika i licea zawodowe) pogłębienia wiedzy szkolnej i uzyskania praktycznych umiejętności, przez realizację programów nauczania w sklepach sieci. Tylko w 2023 roku w programie praktyk uczestniczyło aż 1 316 praktykantów odbywając łącznie blisko 200 tysięcy godzin praktyk w sklepach Castorama.

Marka Castorama od lat wspiera codzienną pracę fachowców, którzy licznie odwiedzają na co dzień ponad 100 sklepów marki. Od 2024 roku sieć rozwija ofertę kierowaną do Profesjonalistów, której kluczowym elementem jest program lojalnościowy CastoPro, kierowany do wykonawców i fachowców z szeroko pojętej branży remontowo-budowlanej, nie wyłączając ogrodników i brukarzy. Korzyści z CastoPro jest wiele. Jego członkowie, zgodnie z regulaminem, mogą korzystać z rabatów na produkty i usługi, co pozwala na duże oszczędności przy regularnych zakupach. Dzięki specjalnym zniżkom na cięcie i transport materiałów, program upraszcza również codzienne operacje logistyczne. CastoPro zapewnia także wygodne rozwiązanie w kwestii zwrotów – bez konieczności okazania paragonu. Dodatkowym udogodnieniem jest infolinia dla specjalistów, która przyspiesza uzyskanie niezbędnych informacji i wsparcia. Uczestnicy programu mają także pełny wgląd w historię zakupów, co ułatwia planowanie powtarzalnych zamówień oraz kontrolę wydatków. CastoPro wspiera także rozwój już obecnych na rynku profesjonalistów, oferując szkolenia produktowe. W 2024 roku w ramach Akademii CastoPro przeszkolono ponad 2000 fachowców

Turniej Budowlany „Złota Kielnia” wkracza w tym roku w swoją już 53. edycję. Eliminacje szkolne zostaną przeprowadzone do 2 grudnia 2024 roku. Następnie, 8 stycznia 2025 roku, odbędzie się Finał Okręgowy w sześciu ustalonych okręgach.

Finał Centralny Turnieju Budowlanego „Złota Kielnia” odbędzie się w dniach 11–14 lutego 2025 roku podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa „BUDMA 2025” na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Nim do niego dojdzie, w całej Polsce zostaną przeprowadzone eliminacje szkolne i okręgowe. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, których jednym ze sponsorów jest Castorama Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane? Biuro prasowe
2025-03-18 | 12:40

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zwyżki nożycowe to jeden z kilku typów podnośników koszowych. Cechują się one bardzo kompaktową konstrukcją, dlatego sprawdzają się przy pracach, w których
Przemysł Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie
2025-01-23 | 11:00

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Wybór właściwego sprzętu spawalniczego to kluczowy element każdej firmy zajmującej się obróbką metali. Wśród wielu dostępnych na rynku rozwiązań szczególnie
Przemysł Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
2024-12-27 | 17:30

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Adaptico to firma z siedzibą w Katowicach, która zajmuje się dystrybucją produktów i systemów zwiększających bezpieczeństwo w zakładach pracy. Firma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.