Komunikaty PR

Castorama CastoPro partnerem Złotej Kielni

2024-11-07  |  10:00
Biuro prasowe

Castorama Polska została sponsorem tegorocznej edycji Turnieju Budowlanego „Złota Kielnia”, obejmując patronatem programu CastoPro kategorię „Montaż suchej zabudowy”. W trakcie konkursu uczniowie branżowych szkół budowlanych wykażą się swoimi umiejętnościami w pracach wykończeniowych z wykorzystaniem płyt kartonowo-gipsowych. Turniej to wyjątkowa okazja dla młodych fachowców do sprawdzenia się w praktycznych konkurencjach.

Turniej Budowlany „Złota Kielnia” wkracza w tym roku w swoją już 53. edycję i po raz kolejny daje szansę aspirującym profesjonalistom sprawdzić swoje umiejętności w rzeczywistych warunkach pracy, zbliżonych do tych, z jakimi będą się spotykać w zawodowym życiu. Jego głównym celem jest kształcenie przyszłych specjalistów i promocja zawodów ogólno-budowlanych, które odgrywają kluczową rolę w polskiej gospodarce.

- Program Castorama CastoPro powstał z myślą o tym, by wspierać fachowców na każdym etapie ich pracy, dlatego dołączenie do partnerów Turnieju Budowlanego „Złota Kielnia” było dla nas naturalnym krokiem, mającym na celu wspieranie najmłodszego pokolenia budowlańców. Cieszymy się, że możemy być częścią Turnieju i wspólnie z NorGips przygotować zadanie konkursowe, które pozwoli młodym fachowcom zaprezentować swoje umiejętności i zdobyć cenne doświadczenie. - podkreśla Joel Mauries, Dyrektor ds. Oferty Pro w Castorama Polska.

Castorama, jako opiekun kategorii „Montaż suchej zabudowy” we współpracy ze swoim partnerem, firmą NorGips, dostarcza uczestnikom turnieju „Złota Kielnia” narzędzia, materiały budowlane oraz stroje robocze. Finaliści będą mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności w wymagających, praktycznych zadaniach, które odzwierciedlają realia pracy w branży budowlanej oraz oczekiwania dzisiejszych klientów. Co więcej, zwycięstwo w tej kategorii zwalnia z pisemnej części państwowego egzaminu zawodowego, co jest ogromnym atutem na ścieżce kariery i rozwoju młodych fachowców.

- Złota Kielnia jest inicjatywą, której rynek młodych, przyszłych wykonawców bardzo potrzebuje. Wiedza teoretyczna połączona z praktyką daje szansę na zdobycie dobrej pracy i wykonywanie jej na najwyższym poziomie, co w przypadku montażu suchej zabudowy jest naprawdę ważne. Podczas tego wydarzenia odbywa się realna weryfikacja zdobytych przez uczniów umiejętności. Nasza firma, będąca niekwestionowanym liderem w sprzedaży płyt gipsowo-kartonowych, obecnym na rynku już od ponad 30 lat, czuje odpowiedzialność za wspieranie edukacji i promuje ją w swoich działaniach. Łącząc siły z dużym partnerem w projekcie CastoPro widzimy ogromny potencjał dla naszej branży i rozwoju kompetencji wykonawców na najwyższym poziomie. Wierzymy, że nasze produkty i wsparcie techniczne pomogą uczestnikom zarówno podczas konkursu, jak i w przyszłej pracy w swoim zawodzie - mówi Dariusz Bielecki, Kierownik działu DYI, NorGips.

Sieć szczególną uwagę poświęca młodym fachowcom na początku swojej drogi zawodowej, do których kieruje ofertę praktyk „Kierunek Castorama”. Jej celem jest umożliwienie uczniom szkół o profilu budowlanym i pokrewnym (szkoły branżowe, technika i licea zawodowe) pogłębienia wiedzy szkolnej i uzyskania praktycznych umiejętności, przez realizację programów nauczania w sklepach sieci. Tylko w 2023 roku w programie praktyk uczestniczyło aż 1 316 praktykantów odbywając łącznie blisko 200 tysięcy godzin praktyk w sklepach Castorama.

Marka Castorama od lat wspiera codzienną pracę fachowców, którzy licznie odwiedzają na co dzień ponad 100 sklepów marki. Od 2024 roku sieć rozwija ofertę kierowaną do Profesjonalistów, której kluczowym elementem jest program lojalnościowy CastoPro, kierowany do wykonawców i fachowców z szeroko pojętej branży remontowo-budowlanej, nie wyłączając ogrodników i brukarzy. Korzyści z CastoPro jest wiele. Jego członkowie, zgodnie z regulaminem, mogą korzystać z rabatów na produkty i usługi, co pozwala na duże oszczędności przy regularnych zakupach. Dzięki specjalnym zniżkom na cięcie i transport materiałów, program upraszcza również codzienne operacje logistyczne. CastoPro zapewnia także wygodne rozwiązanie w kwestii zwrotów – bez konieczności okazania paragonu. Dodatkowym udogodnieniem jest infolinia dla specjalistów, która przyspiesza uzyskanie niezbędnych informacji i wsparcia. Uczestnicy programu mają także pełny wgląd w historię zakupów, co ułatwia planowanie powtarzalnych zamówień oraz kontrolę wydatków. CastoPro wspiera także rozwój już obecnych na rynku profesjonalistów, oferując szkolenia produktowe. W 2024 roku w ramach Akademii CastoPro przeszkolono ponad 2000 fachowców

Turniej Budowlany „Złota Kielnia” wkracza w tym roku w swoją już 53. edycję. Eliminacje szkolne zostaną przeprowadzone do 2 grudnia 2024 roku. Następnie, 8 stycznia 2025 roku, odbędzie się Finał Okręgowy w sześciu ustalonych okręgach.

Finał Centralny Turnieju Budowlanego „Złota Kielnia” odbędzie się w dniach 11–14 lutego 2025 roku podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa „BUDMA 2025” na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Nim do niego dojdzie, w całej Polsce zostaną przeprowadzone eliminacje szkolne i okręgowe. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, których jednym ze sponsorów jest Castorama Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Endress+Hauser z bogatą ofertą Akademii Doskonalenia Umiejętności Biuro prasowe
2024-11-13 | 11:00

Endress+Hauser z bogatą ofertą Akademii Doskonalenia Umiejętności

Endress+Hauser, lider branży kontrolno-pomiarowej, konsekwentnie realizuje swoją wizję firmy łączącej funkcję producenta sprzętu pomiarowego z partnerskim wsparciem na etapach jego doboru
Przemysł Wyzwania w logistyce paliw płynnych
2024-11-13 | 09:00

Wyzwania w logistyce paliw płynnych

W dniach 23-24 października w Uniejowie odbyła się Pierwsza Konferencja Logistyka Paliw Płynnych, organizowana wspólnie przez firmy Endress+Hauser i Merrid Controls. Ponad 160
Przemysł Filtry wodne – ekologiczne rozwiązanie dla wyzwań nowych norm emisji pyłów
2024-11-12 | 08:30

Filtry wodne – ekologiczne rozwiązanie dla wyzwań nowych norm emisji pyłów

Rosnące koszty energii i nowe, bardziej rygorystyczne normy emisji pyłów stawiają przed firmami konieczność modernizacji systemów odpylania. Jakie rozwiązania mogą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Sieci handlowe oferują coraz więcej ryb ze zrównoważonych połowów. Lidl i Kaufland wśród liderów

W Polsce 11 sieci handlowych prowadzi sprzedaż ryb i owoców morza ze zrównoważonych połowów w swoich markach własnych​. Produkty z certyfikatem MSC znajdują się na półkach sklepowych w ponad 20 tys. lokalizacjach w kraju – zarówno w dużych marketach, jak i małych sklepach. Organizacja MSC opublikowała właśnie ranking sieci zaangażowanych w promocję zrównoważonych połowów. Na jego czele znalazły się Lidl, Kaufland, ALDI i Biedronka. Przedstawiciele MSC zwracają uwagę, że wciąż jest duży potencjał wzrostu.

Infrastruktura

Dane satelitarne wspomagają leśników. Pomagają przeciwdziałać pożarom oraz kradzieżom drewna

Na niskiej orbicie okołoziemskiej jest 10 tysięcy sztucznych satelitów i ciągle ich przybywa. W każdej sekundzie przesyłają na ziemię wiele cennych danych, które są wykorzystywane w różnych dziedzinach – meteorologii, telekomunikacji, transporcie, zarządzeniu kryzysowym czy badaniach naukowych. Są one także cennym narzędziem w rękach leśników. Dane pochodzące z orbity są wykorzystywane m.in. w ochronie przeciwpożarowej lasów, ale też pomagają w identyfikowaniu obszarów narażonych na działanie złodziei drewna.

Edukacja

Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć

Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.