Castorama CastoPro partnerem Złotej Kielni
Castorama Polska została sponsorem tegorocznej edycji Turnieju Budowlanego „Złota Kielnia”, obejmując patronatem programu CastoPro kategorię „Montaż suchej zabudowy”. W trakcie konkursu uczniowie branżowych szkół budowlanych wykażą się swoimi umiejętnościami w pracach wykończeniowych z wykorzystaniem płyt kartonowo-gipsowych. Turniej to wyjątkowa okazja dla młodych fachowców do sprawdzenia się w praktycznych konkurencjach.
Turniej Budowlany „Złota Kielnia” wkracza w tym roku w swoją już 53. edycję i po raz kolejny daje szansę aspirującym profesjonalistom sprawdzić swoje umiejętności w rzeczywistych warunkach pracy, zbliżonych do tych, z jakimi będą się spotykać w zawodowym życiu. Jego głównym celem jest kształcenie przyszłych specjalistów i promocja zawodów ogólno-budowlanych, które odgrywają kluczową rolę w polskiej gospodarce.
- Program Castorama CastoPro powstał z myślą o tym, by wspierać fachowców na każdym etapie ich pracy, dlatego dołączenie do partnerów Turnieju Budowlanego „Złota Kielnia” było dla nas naturalnym krokiem, mającym na celu wspieranie najmłodszego pokolenia budowlańców. Cieszymy się, że możemy być częścią Turnieju i wspólnie z NorGips przygotować zadanie konkursowe, które pozwoli młodym fachowcom zaprezentować swoje umiejętności i zdobyć cenne doświadczenie. - podkreśla Joel Mauries, Dyrektor ds. Oferty Pro w Castorama Polska.
Castorama, jako opiekun kategorii „Montaż suchej zabudowy” we współpracy ze swoim partnerem, firmą NorGips, dostarcza uczestnikom turnieju „Złota Kielnia” narzędzia, materiały budowlane oraz stroje robocze. Finaliści będą mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności w wymagających, praktycznych zadaniach, które odzwierciedlają realia pracy w branży budowlanej oraz oczekiwania dzisiejszych klientów. Co więcej, zwycięstwo w tej kategorii zwalnia z pisemnej części państwowego egzaminu zawodowego, co jest ogromnym atutem na ścieżce kariery i rozwoju młodych fachowców.
- Złota Kielnia jest inicjatywą, której rynek młodych, przyszłych wykonawców bardzo potrzebuje. Wiedza teoretyczna połączona z praktyką daje szansę na zdobycie dobrej pracy i wykonywanie jej na najwyższym poziomie, co w przypadku montażu suchej zabudowy jest naprawdę ważne. Podczas tego wydarzenia odbywa się realna weryfikacja zdobytych przez uczniów umiejętności. Nasza firma, będąca niekwestionowanym liderem w sprzedaży płyt gipsowo-kartonowych, obecnym na rynku już od ponad 30 lat, czuje odpowiedzialność za wspieranie edukacji i promuje ją w swoich działaniach. Łącząc siły z dużym partnerem w projekcie CastoPro widzimy ogromny potencjał dla naszej branży i rozwoju kompetencji wykonawców na najwyższym poziomie. Wierzymy, że nasze produkty i wsparcie techniczne pomogą uczestnikom zarówno podczas konkursu, jak i w przyszłej pracy w swoim zawodzie - mówi Dariusz Bielecki, Kierownik działu DYI, NorGips.
Sieć szczególną uwagę poświęca młodym fachowcom na początku swojej drogi zawodowej, do których kieruje ofertę praktyk „Kierunek Castorama”. Jej celem jest umożliwienie uczniom szkół o profilu budowlanym i pokrewnym (szkoły branżowe, technika i licea zawodowe) pogłębienia wiedzy szkolnej i uzyskania praktycznych umiejętności, przez realizację programów nauczania w sklepach sieci. Tylko w 2023 roku w programie praktyk uczestniczyło aż 1 316 praktykantów odbywając łącznie blisko 200 tysięcy godzin praktyk w sklepach Castorama.
Marka Castorama od lat wspiera codzienną pracę fachowców, którzy licznie odwiedzają na co dzień ponad 100 sklepów marki. Od 2024 roku sieć rozwija ofertę kierowaną do Profesjonalistów, której kluczowym elementem jest program lojalnościowy CastoPro, kierowany do wykonawców i fachowców z szeroko pojętej branży remontowo-budowlanej, nie wyłączając ogrodników i brukarzy. Korzyści z CastoPro jest wiele. Jego członkowie, zgodnie z regulaminem, mogą korzystać z rabatów na produkty i usługi, co pozwala na duże oszczędności przy regularnych zakupach. Dzięki specjalnym zniżkom na cięcie i transport materiałów, program upraszcza również codzienne operacje logistyczne. CastoPro zapewnia także wygodne rozwiązanie w kwestii zwrotów – bez konieczności okazania paragonu. Dodatkowym udogodnieniem jest infolinia dla specjalistów, która przyspiesza uzyskanie niezbędnych informacji i wsparcia. Uczestnicy programu mają także pełny wgląd w historię zakupów, co ułatwia planowanie powtarzalnych zamówień oraz kontrolę wydatków. CastoPro wspiera także rozwój już obecnych na rynku profesjonalistów, oferując szkolenia produktowe. W 2024 roku w ramach Akademii CastoPro przeszkolono ponad 2000 fachowców
Turniej Budowlany „Złota Kielnia” wkracza w tym roku w swoją już 53. edycję. Eliminacje szkolne zostaną przeprowadzone do 2 grudnia 2024 roku. Następnie, 8 stycznia 2025 roku, odbędzie się Finał Okręgowy w sześciu ustalonych okręgach.
Finał Centralny Turnieju Budowlanego „Złota Kielnia” odbędzie się w dniach 11–14 lutego 2025 roku podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa „BUDMA 2025” na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Nim do niego dojdzie, w całej Polsce zostaną przeprowadzone eliminacje szkolne i okręgowe. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, których jednym ze sponsorów jest Castorama Polska.

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.