Komunikaty PR

Centrum Korona wspiera lokalne stowarzyszenia i fundacje

2020-11-27  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Produkty i akcesoria do pielęgnacji i higieny osobistej, 15 kartonów z odzieżą oraz środki do walki z koronawirusem trafiły w listopadzie do fundacji „Kolorowe Dni” oraz stowarzyszeń „Femina-Fenix” i „Różowe Okulary”. Darowiznę przekazało Centrum Korona we Wrocławiu.

Centrum Korona regularnie wspiera lokalne fundacje i placówki pomocowe, a także samodzielnie inicjuje wiele działań społecznie odpowiedzialnych. W ostatnim czasie w centrum odbyła się zbiórka krwi, a przed galerią pojawił się pojemnik przeznaczony na nakrętki, z których dochód trafi do Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci i zostanie przeznaczony na leczenie i rehabilitację małych pacjentów. W listopadzie pomoc otrzymała także fundacja „Kolorowe Dni” oraz stowarzyszenia „Femina-Fenix” i „Różowe Okulary”.

Zawsze z radością wspieramy wszystkie akcje społeczne, które choć trochę mogą przyczynić się do poprawy sytuacji osób potrzebujących. Tym razem zdecydowaliśmy się przekazać artykuły pierwszej potrzeby do lokalnych placówek pomocowych. W obecnej sytuacji pandemicznej mogą się one okazać szczególnie przydatne. Cieszymy się, że możemy pomóc i wierzymy, że nasze działania wywołają uśmiech na niejednej twarzy” – powiedziała Paulina Sip, dyrektor Centrum Korona.

Wśród produktów przeznaczonych dla osób potrzebujących znalazły się środki higieny osobistej, produkty i akcesoria pielęgnacyjne, a także dobrej jakości odzież. W tym sukienki, kurtki, spodnie, bluzki oraz różnego rodzaju dodatki, takie jak okulary czy biżuteria. Nie zabrakło też artkułów do walki z koronawirusem w postaci maseczek czy płynów do dezynfekcji rąk. Wymienione artykuły trafiły do wspomnianych placówek pomocowych, które wspierają m.in. kobiety samotnie wychowujące dzieci, a także pomagają chorym onkologicznie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne BRAK ZDJĘCIA
2024-07-31 | 11:00

Pracownicy systemu ochrony zdrowia w obronie dzieci: jak reagować na przemoc?

  Dzięki codziennym kontaktom z dziećmi, personel medyczny i pozamedyczny ma wyjątkową szansę zauważania i identyfikacji przypadków przemocy. Teraz, dzięki obowiązkowi wdrożenia przez podmioty prowadzące
Problemy społeczne 7 na 10 młodych Polaków na garnuszku u rodziców
2024-07-30 | 15:02

7 na 10 młodych Polaków na garnuszku u rodziców

Młodzi Polacy w wieku od 18 do 34 lat coraz częściej pozostają w domu rodzinnym. Ze statystyk Eurostatu za 2023 rok wynika, że odsetek młodych
Problemy społeczne BRAK ZDJĘCIA
2024-07-29 | 11:30

Europa dwóch standardów – Polacy płacą za wielkie koncerny

Polska jest jednym z ostatnich krajów Unii Europejskiej, w którym koszty zbiórki odpadów opakowaniowych ponoszą wyłącznie mieszkańcy w ramach opłat gminnych. Zagraniczne koncerny w Polsce płacą znacznie mniej za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.