Centrum Korona wspiera lokalne stowarzyszenia i fundacje
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Produkty i akcesoria do pielęgnacji i higieny osobistej, 15 kartonów z odzieżą oraz środki do walki z koronawirusem trafiły w listopadzie do fundacji „Kolorowe Dni” oraz stowarzyszeń „Femina-Fenix” i „Różowe Okulary”. Darowiznę przekazało Centrum Korona we Wrocławiu.
Centrum Korona regularnie wspiera lokalne fundacje i placówki pomocowe, a także samodzielnie inicjuje wiele działań społecznie odpowiedzialnych. W ostatnim czasie w centrum odbyła się zbiórka krwi, a przed galerią pojawił się pojemnik przeznaczony na nakrętki, z których dochód trafi do Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci i zostanie przeznaczony na leczenie i rehabilitację małych pacjentów. W listopadzie pomoc otrzymała także fundacja „Kolorowe Dni” oraz stowarzyszenia „Femina-Fenix” i „Różowe Okulary”.
„Zawsze z radością wspieramy wszystkie akcje społeczne, które choć trochę mogą przyczynić się do poprawy sytuacji osób potrzebujących. Tym razem zdecydowaliśmy się przekazać artykuły pierwszej potrzeby do lokalnych placówek pomocowych. W obecnej sytuacji pandemicznej mogą się one okazać szczególnie przydatne. Cieszymy się, że możemy pomóc i wierzymy, że nasze działania wywołają uśmiech na niejednej twarzy” – powiedziała Paulina Sip, dyrektor Centrum Korona.
Wśród produktów przeznaczonych dla osób potrzebujących znalazły się środki higieny osobistej, produkty i akcesoria pielęgnacyjne, a także dobrej jakości odzież. W tym sukienki, kurtki, spodnie, bluzki oraz różnego rodzaju dodatki, takie jak okulary czy biżuteria. Nie zabrakło też artkułów do walki z koronawirusem w postaci maseczek czy płynów do dezynfekcji rąk. Wymienione artykuły trafiły do wspomnianych placówek pomocowych, które wspierają m.in. kobiety samotnie wychowujące dzieci, a także pomagają chorym onkologicznie.

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.