Komunikaty PR

Ceramika Paradyż ogłasza współpracę z Gosią Baczyńską

2021-02-05  |  10:05
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania jpg ( 0.79 MB )

Kalejdoskop odważnych, twórczych projektów zarówno w świecie mody, jak i designu jest nieskończony. By wspólnie inspirować pięknem i wyjątkowością, Ceramika Paradyż nawiązała współpracę z Gosią Baczyńską. Uznana i wielokrotnie nagradzana autorka kreacji dla takich osobistości jak księżna Kate Middleton, Halle Berry czy Olga Tokarczuk, aktywnie uczestniczy w tworzeniu kolekcji płytek ceramicznych prestiżowej marki Paradyż My Way.

 

Poprzez artystyczne spojrzenie na modę, kolekcje sygnowane nazwiskiem Gosi Baczyńskiej odbierane są zawsze jako ikony stylu i elegancji. Tworząc dla niezależnych kobiet, w swoich projektach oddaje ich osobowość, autentyczność i zmysłowość. Nowa linia płytek Paradyż My Way by Gosia Baczyńska powstaje właśnie z myślą o takich osobach, a sama projektantka uczestniczy na każdym etapie ich tworzenia.

 

- Od ponad trzech dekad napędzamy polskie wzornictwo, stawiając na nieustanny rozwój i doskonalenie portfolio produktowego.  Inspirujemy pięknem i odpowiadamy na potrzeby naszych klientów, proponując im odważne i zmysłowe kolekcje. Tym razem zdecydowaliśmy się połączyć tylko z pozoru odległe dwa światy: wielkiej mody i designu. Poprzez nawiązanie współpracy z cenioną na całym świecie projektantką Gosią Baczyńską, mamy poczucie tworzenia czegoś absolutnie wyjątkowego. Jest to dla nas zaszczyt, jak i ogromne wyzwanie. – mówi Michał Drożdż, członek zarządu, dyrektor generalny ds. designu i strategii marketingowej w Ceramice Paradyż.

 

Pierwszą odsłoną wspólnych działań Ceramiki Paradyż i Gosi Baczyńskiej był niezwykły pokaz mody w Łazienkach Królewskich, który firma objęła mecenatem. Zaprezentowana w przepięknej scenerii kolekcja Per aspera ad astra odnosząca się do renesansowych wzorców i motywów spotkała się z ogromnym uznaniem całego artystycznego środowiska. Luksusowa stylistyka tkanin stała się z kolei inspiracją dla obecnego na pokazie zespołu kreatywnego Ceramiki Paradyż, co umożliwiło kontynuację współpracy na styku dwóch pozornie odległych obszarów projektowania.

 

- Spotkaliśmy się na pokazie w Łazienkach Królewskich. To właśnie wtedy zespół projektowy Ceramiki Paradyż po raz pierwszy zetknął się z wyjątkową atmosferą, sylwetkami mojej kolekcji i przede wszystkim teksturą tkanin do niej użytych. Postanowiliśmy nawiązać współpracę, aby stworzyć coś absolutnie wyjątkowego. – powiedziała Gosia Baczyńska

 

Prace nad wdrożeniem nowej kolekcji płytek ściennych w dużym formacie 40 x 120 cm są na zaawansowanym etapie. Jej poszczególne elementy niczym dzieło sztuki powstają z niespotykaną starannością i precyzją. Każdy detal stylistyczny czerpie z bogatego kontekstu branżowego doświadczenia i autentycznej współpracy z projektantką, obecnej w całym procesie tworzenia. 

 

- Niezwykle zaskakujące było dla mnie to, jak kawałek tkaniny, cekin, czy relief koronki może wywołać tyle pytań, zachwytów czy wątpliwości na kolejnych etapach tworzenia, aż do momentu znalezienia odpowiednich tricków technologicznych. Zainspirowało mnie to do dalszych poszukiwań i często ryzykownych decyzji, w których nigdy nie pozostawałam sama. Poszczególne elementy, które kiedyś stanowiły oddzielne kolekcje, teraz dzięki odpowiednio dobranym rozwiązaniom, można będzie ze sobą łączyć i zestawiać w zaskakujący sposób, tworząc zupełnie indywidualne, unikatowe przestrzenie. To mogło się udać tylko z tak wspaniałym zespołem projektowym, z którym nie tylko z radością współpracowałam na każdym etapie projektu, lecz także niezwykle się zżyłam. Przed nami jeszcze sporo pracy, ale już teraz możemy być ogromnie dumni z jej efektów. Są naprawdę spektakularne – dodała Gosia Baczyńska.

 

- Kreatywność Gosi Baczyńskiej będzie widoczna niemal w każdym detalu. Znaleźliśmy możliwości przeniesienia jej talentu i emocji na materiał ceramiczny. Wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie zdobnicze i łączymy je z innowacyjnymi pomysłami kreacyjnymi, dbając o zachowanie najwyższej jakości. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu ze strony artystki i całego zespołu projektowego Ceramiki Paradyż, już wkrótce na rynku pojawią się piękne kolekcje, które skradną serca naszych klientów. – dodaje Michał Drożdż

 

Premiera kolekcji Paradyż My Way by Gosia Baczyńska zaplanowana jest na II kwartał 2021 roku. Więcej szczegółów już wkrótce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone Biuro prasowe
2024-04-30 | 06:00

Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone

W obliczu narastających wyzwań klimatycznych, branża pocztowa przyjmuje zielone rozwiązania logistyczne jako kluczową odpowiedź na zmieniające się regulacje dotyczące emisji.
Firma Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
2024-04-29 | 01:00

Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym

Cukrownie, browary, mleczarnie, wytwórnie napojów gazowanych – to tylko kilka przykładów przedsiębiorstw, w których podczas procesów produkcyjnych,
Firma Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
2024-04-29 | 01:00

Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?

PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie. W planie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.