Komunikaty PR

Cersanit pomaga szpitalom w walce z koronawirusem

2020-05-07  |  12:00
Biuro prasowe

Do pomocy w walce z koronawirusem zaangażowała się marka Cersanit, przekazując szpitalom najpotrzebniejsze środki ochrony. Do kilkunastu placówek medycznych w okolicy Kielc, Opoczna i Krasnegostawu trafiły maseczki ochronne, płyny dezynfekujące, a także wyposażenie do łazienek – w tym m.in. umywalki i płytki.

 

Produkty Cersanit dla szpitali

W ramach wsparcia pracowników służby medycznej za pracę na rzecz pacjentów, marka Cersanit przekazała środki ochrony osobistej, a także wyposażenie łazienek do kilkunastu szpitali w okolicach Kielc, Opoczna i Krasnegostawu. Maseczki ochronne oraz płyny do dezynfekcji trafiły m.in. do placówek Świętokrzyskiego Centrum Onkologii, Wojewódzkiego Szpitalu Zespolonego w Kielcach, Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie oraz Szpitala w Starachowicach.

Do placówek w Opocznie i okolicach w tym do Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego trafiły również nowe umywalki, kompakty wc wraz z deskami toaletowymi oraz płytki ścienne i podłogowe.

Zaangażowanie marki Cersanit pomoże szpitalom działać w sposób bezpieczny zarówno dla pacjentów, jak i pracowników. Marka cały czas prowadzi rozmowy z przedstawicielami placówek medycznych, które potrzebują wsparcia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych Biuro prasowe
2024-12-18 | 01:00

Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych

Aurumaris Professional, marka specjalizująca się w skutecznej kosmetyce profesjonalnej i konsumenckiej, odnotowuje dynamiczny wzrost skali biznesu. W niespełna pół roku od debiutu w
Zdrowie 74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
2024-12-06 | 11:00

74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy

Magdalena Damasiewicz, dyrektor ds. abonamentów i ubezpieczeń zdrowotnych w enel-med: Rola medycyny pracy w ostatnich latach była mocno niedoceniana i ograniczała
Zdrowie Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów
2024-12-03 | 11:40

Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów

Giving Tuesday to ogólnoświatowy dzień dobroczynności. W tym roku wypada 3 grudnia i zyska szczególne znaczenie. Fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty zaprasza na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.