Cersanit przedstawia nowe kolekcje łazienkowe w formacie 30x60
Cersanit stale aktualizuje swoje portfolio nietuzinkowych i inspirujących kolekcji. Każdy projekt tworzony jest na filarach wieloletniej tradycji oraz nowoczesnych rozwiązań, a efekt końcowy zawsze zaskakuje. Marka Cersanit chcąc stale proponować swoim klientom świeże i wyjątkowe rozwiązania wprowadza do portfolio nowe kolekcje płytek w popularnym formacie 30x60. Swoją premierę mają także dwa zupełnie nowe szkliwa – PEARL i SUPER MATT.
Kolekcje płytek stworzone dla Ciebie
Marka Cersanit przedstawia nową ofertę kolekcji łazienkowych w popularnym formacie 30x60. Znajdziemy w niej wyjątkowo inspirujące propozycje, które rozkochają w sobie wszystkich fanów designu i najnowszych trendów wnętrzarskich. Nowe propozycje Cersanit to gwarancja zaskakujących rozwiązań i odważnych stylizacji. Dzięki rozszerzeniu oferty, marka uzupełniła dostępny wachlarz aranżacji, odpowiadając na poszukiwane przez Konsumenta inspiracje w różnorodnych stylach. Wśród wszechstronnych kolekcji płytek, swoich ulubieńców znajdą zarówno amatorzy klasyki, jak i szukający nowoczesnych rozwiązań do swojej unikalnej przestrzeni. Dekoracyjne wzory i kolory odzwierciedlą to, co najbardziej intrygujące, a nieoczywiste struktury nadadzą wnętrzu wyjątkowego charakteru. Nawet klasyczne barwy, jak biele, szarości czy połączenia z drewnem do odkrycia są w zupełnie nowej odsłonie.
- Klienci po naszych nowych kolekcjach mogą spodziewać się odważnych, ale zarazem nienachalnych wzorniczo płytek. Oferta jest pełna niespodzianek, intrygujących rozwiązań i charakteru. Znajdziemy tu również nowe struktury, które projektujemy sami - co daje nam gwarancję niepowtarzalności i oryginalności na naszym rynku. Szerokie spektrum barw - od bieli i lubianych szarości po turkusowe tony. Ważną częścią kolekcji są przede wszystkim debiutujące szkliwa PEARL i SUPER MATT. Pojawiły się one po raz pierwszy w ofercie Cersanit i otwierają zupełnie nowe możliwości. Zachęcam do odkrywania wszystkich propozycji i tworzenia swoich łazienek marzeń. – mówi Marcelina Skupińska – autorka nowych wdrożeń 30x60 marki Cersanit.
Wśród nowych kolekcji łazienkowych od Cersanit w formacie 30x60 znajdziemy szeroki wachlarz propozycji. Gresy FARA zaskakują subtelnym urokiem barw i kształtów tworząc wyjątkową harmonię w całym pomieszczeniu. Połyskujące na płytkach w świetle elementy dekoracyjne dodatkowo pogłębiają nastrojową atmosferę, a organiczny charakter całości jeszcze mocniej podkreśli drewnopodobna podłoga, która nawiązuje do naturalnego wydźwięku kolekcji. Gresy HERRA wyróżnia efektowne połączenie industrialnej surowości z klasyką francuskiego designu. To propozycja, która zachwyci każdego. Płytki DEKORINA natomiast definiuje oryginalność uzyskana dzięki potędze koloru. Tu przyciąga mocny akcent kolorystyczny w szlachetnym odcieniu głębokiego turkusu, a niepowtarzalny charakter płytek dodatkowo podkreślają wyraziste motywy przetartego betonu oraz nieregularny, geometryczny motyw patchworka. Kolekcja SAFINA to Art Deco przeniesione do XXI w. Ponadczasowa klasyczna biel matowych płytek wpasuje się w wystrój każdego wnętrza, a dekoracyjny motyw inserto to gwarancja zaskakującego efektu. Niezwykle interesującą kolekcją jest też ARCE - czyli idealna propozycja do budowania odważnych i oryginalnych aranżacji. Przykuwa ona wzrok nieskazitelną bielą przełamaną intrygującymi czarnymi żyłkami. Dodatkowo błyszczące wykończenie powierzchni napełni przestrzeń nutą elegancji i prestiżu. To kolekcja, gwarantująca wyjątkowy wyraz wnętrza, który oczaruje każdego naszego gościa. Te i inne rozwiązania od Cersanit pozwolą Ci stworzyć łazienkę swoich marzeń! Odkryj wszystkie nowe kolekcje, jakie proponuje marka i zakochaj się w nich już dziś!
Nowe szkliwo – po raz pierwszy w ofercie!
Już teraz w ofercie Cersanit na odkrycie czekają też dwa zupełnie nowe szkliwa – PERAL (perłowe) oraz SUPER MATT (wyjątkowo matowe). Oba dostępne w bieli. Szkliwo PEARL o dwóch strukturach przypomina delikatny, lśniący aksamit, który intrygująco rozprasza światło nadając wnętrzu dynamiki oraz charakterystycznej, wyjątkowej energii. Dodatkowo optycznie powiększa pomieszczenie. Szkliwo SUPER MATT zaskakuje efektem elegancji i surowości, który docenią zwolennicy nowoczesnych aranżacji. Geometryczna struktura zaskakuje tu mocnym wykończeniem, idealnie podkreślając indywidualny klimat wnętrza.
Szkliwo PEARL znajdziemy w kolekcji UNA WHITE PEARL od Cersanit. Propozycja z płytką strukturalną Coreset Structure to połączenie ponadczasowej klasycznej białej kolorystyki z harmonijnym motywem na wzór jodełki chevron. Kolekcja oferuje elegancką, lśniącą powierzchnię przywodzącą na myśl lekki aksamit. Struktura Manver natomiast, dostarcza naszej łazience intrygi poprzez zaskakujący asymetryczny motyw w stylu morskich fal, tworząc perfekcyjnie uzupełniające się stylistycznie zestawienie. Odkryj kolekcję UNA WHITE PEARL i wykorzystaj moc perłowej doskonałości w swojej łazience!
Sięgając po kolekcję UNA WHITE SUPER MATT odkrywamy nowe szkliwo SUPER MATT. To propozycja, która zaskakuje nowoczesnością w najczystszej postaci. Idealnie wpasuje się w gusta fanów surowego modernistycznego stylu. Kolekcja to minimalistyczna i oszczędna w formie propozycja, gdzie subtelna biel płytek i mocne matowe wykończenie idealnie podkreślą klimat wnętrza, a geometryczna struktura dodatkowo uwypukli charakter całości. Dekoracyjny motyw nieregularnej bryły tworzy efekt trójwymiarowości, nadając pomieszczeniu głębi. Dodatkowo będzie pięknie prezentować się w akompaniamencie luster oraz srebrnych elementów.
Już teraz sprawdź wszystkie nowości z katalogu marki Cersanit w formacie 30x60 i zrealizuj swój wymarzony projekt.
Więcej o kolekcjach:
www.cersanit.com.pl

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.