Cersanit przedstawia nowe kolekcje łazienkowe w formacie 30x60
Cersanit stale aktualizuje swoje portfolio nietuzinkowych i inspirujących kolekcji. Każdy projekt tworzony jest na filarach wieloletniej tradycji oraz nowoczesnych rozwiązań, a efekt końcowy zawsze zaskakuje. Marka Cersanit chcąc stale proponować swoim klientom świeże i wyjątkowe rozwiązania wprowadza do portfolio nowe kolekcje płytek w popularnym formacie 30x60. Swoją premierę mają także dwa zupełnie nowe szkliwa – PEARL i SUPER MATT.
Kolekcje płytek stworzone dla Ciebie
Marka Cersanit przedstawia nową ofertę kolekcji łazienkowych w popularnym formacie 30x60. Znajdziemy w niej wyjątkowo inspirujące propozycje, które rozkochają w sobie wszystkich fanów designu i najnowszych trendów wnętrzarskich. Nowe propozycje Cersanit to gwarancja zaskakujących rozwiązań i odważnych stylizacji. Dzięki rozszerzeniu oferty, marka uzupełniła dostępny wachlarz aranżacji, odpowiadając na poszukiwane przez Konsumenta inspiracje w różnorodnych stylach. Wśród wszechstronnych kolekcji płytek, swoich ulubieńców znajdą zarówno amatorzy klasyki, jak i szukający nowoczesnych rozwiązań do swojej unikalnej przestrzeni. Dekoracyjne wzory i kolory odzwierciedlą to, co najbardziej intrygujące, a nieoczywiste struktury nadadzą wnętrzu wyjątkowego charakteru. Nawet klasyczne barwy, jak biele, szarości czy połączenia z drewnem do odkrycia są w zupełnie nowej odsłonie.
- Klienci po naszych nowych kolekcjach mogą spodziewać się odważnych, ale zarazem nienachalnych wzorniczo płytek. Oferta jest pełna niespodzianek, intrygujących rozwiązań i charakteru. Znajdziemy tu również nowe struktury, które projektujemy sami - co daje nam gwarancję niepowtarzalności i oryginalności na naszym rynku. Szerokie spektrum barw - od bieli i lubianych szarości po turkusowe tony. Ważną częścią kolekcji są przede wszystkim debiutujące szkliwa PEARL i SUPER MATT. Pojawiły się one po raz pierwszy w ofercie Cersanit i otwierają zupełnie nowe możliwości. Zachęcam do odkrywania wszystkich propozycji i tworzenia swoich łazienek marzeń. – mówi Marcelina Skupińska – autorka nowych wdrożeń 30x60 marki Cersanit.
Wśród nowych kolekcji łazienkowych od Cersanit w formacie 30x60 znajdziemy szeroki wachlarz propozycji. Gresy FARA zaskakują subtelnym urokiem barw i kształtów tworząc wyjątkową harmonię w całym pomieszczeniu. Połyskujące na płytkach w świetle elementy dekoracyjne dodatkowo pogłębiają nastrojową atmosferę, a organiczny charakter całości jeszcze mocniej podkreśli drewnopodobna podłoga, która nawiązuje do naturalnego wydźwięku kolekcji. Gresy HERRA wyróżnia efektowne połączenie industrialnej surowości z klasyką francuskiego designu. To propozycja, która zachwyci każdego. Płytki DEKORINA natomiast definiuje oryginalność uzyskana dzięki potędze koloru. Tu przyciąga mocny akcent kolorystyczny w szlachetnym odcieniu głębokiego turkusu, a niepowtarzalny charakter płytek dodatkowo podkreślają wyraziste motywy przetartego betonu oraz nieregularny, geometryczny motyw patchworka. Kolekcja SAFINA to Art Deco przeniesione do XXI w. Ponadczasowa klasyczna biel matowych płytek wpasuje się w wystrój każdego wnętrza, a dekoracyjny motyw inserto to gwarancja zaskakującego efektu. Niezwykle interesującą kolekcją jest też ARCE - czyli idealna propozycja do budowania odważnych i oryginalnych aranżacji. Przykuwa ona wzrok nieskazitelną bielą przełamaną intrygującymi czarnymi żyłkami. Dodatkowo błyszczące wykończenie powierzchni napełni przestrzeń nutą elegancji i prestiżu. To kolekcja, gwarantująca wyjątkowy wyraz wnętrza, który oczaruje każdego naszego gościa. Te i inne rozwiązania od Cersanit pozwolą Ci stworzyć łazienkę swoich marzeń! Odkryj wszystkie nowe kolekcje, jakie proponuje marka i zakochaj się w nich już dziś!
Nowe szkliwo – po raz pierwszy w ofercie!
Już teraz w ofercie Cersanit na odkrycie czekają też dwa zupełnie nowe szkliwa – PERAL (perłowe) oraz SUPER MATT (wyjątkowo matowe). Oba dostępne w bieli. Szkliwo PEARL o dwóch strukturach przypomina delikatny, lśniący aksamit, który intrygująco rozprasza światło nadając wnętrzu dynamiki oraz charakterystycznej, wyjątkowej energii. Dodatkowo optycznie powiększa pomieszczenie. Szkliwo SUPER MATT zaskakuje efektem elegancji i surowości, który docenią zwolennicy nowoczesnych aranżacji. Geometryczna struktura zaskakuje tu mocnym wykończeniem, idealnie podkreślając indywidualny klimat wnętrza.
Szkliwo PEARL znajdziemy w kolekcji UNA WHITE PEARL od Cersanit. Propozycja z płytką strukturalną Coreset Structure to połączenie ponadczasowej klasycznej białej kolorystyki z harmonijnym motywem na wzór jodełki chevron. Kolekcja oferuje elegancką, lśniącą powierzchnię przywodzącą na myśl lekki aksamit. Struktura Manver natomiast, dostarcza naszej łazience intrygi poprzez zaskakujący asymetryczny motyw w stylu morskich fal, tworząc perfekcyjnie uzupełniające się stylistycznie zestawienie. Odkryj kolekcję UNA WHITE PEARL i wykorzystaj moc perłowej doskonałości w swojej łazience!
Sięgając po kolekcję UNA WHITE SUPER MATT odkrywamy nowe szkliwo SUPER MATT. To propozycja, która zaskakuje nowoczesnością w najczystszej postaci. Idealnie wpasuje się w gusta fanów surowego modernistycznego stylu. Kolekcja to minimalistyczna i oszczędna w formie propozycja, gdzie subtelna biel płytek i mocne matowe wykończenie idealnie podkreślą klimat wnętrza, a geometryczna struktura dodatkowo uwypukli charakter całości. Dekoracyjny motyw nieregularnej bryły tworzy efekt trójwymiarowości, nadając pomieszczeniu głębi. Dodatkowo będzie pięknie prezentować się w akompaniamencie luster oraz srebrnych elementów.
Już teraz sprawdź wszystkie nowości z katalogu marki Cersanit w formacie 30x60 i zrealizuj swój wymarzony projekt.
Więcej o kolekcjach:
www.cersanit.com.pl

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.