Cherrypick Games prezentuje pierwszy gameplay trailer Angst: A Tale of Survival!
Za nami premiera pierwszego gameplay trailera gry Angst: A Tale of Survival z portfolio Cherrypick Games. Twórcy tytułu odsłonili kulisy projektu prezentując materiał przedstawiający rozgrywkę w najnowszej produkcji studia. Debiutancka gra premium na PC planowo ma trafić do graczy w pierwszym kwartale 2025 roku.
- Z dużą satysfakcją prezentujemy publicznie nasz pierwszy gameplay trailer najważniejszego tytułu Cherrypick Games - Angst: A Tale of Survival. Materiał pozwala poczuć klimat i przedsmak rozgrywki, którą zaprezentujemy w pełnej wersji. Gracze będą mogli w nim przy okazji doświadczyć niezwykłego stylu artystycznego i jego połączenia z systemem progresji w stylu roguelite, będącego nieodłącznym elementem naszej najnowszej gry. Angst: A Tale of Survival trudno porównać z innym dostępnym na rynku tytułem, projekt wyróżnia zarówno gameplay – połączenie mechanik gry survivalowej i roguelite, jak i oryginalna oprawa graficzna. – mówi Marcin Kwaśnica, prezes zarządu Cherrypick Games.
- Obecnie koncentrujemy się na rozbudowie gry, ponieważ jej główne mechaniki zostały już opracowane i sprawdzone pod kątem funkcjonalności. Dodatkowe prace dotyczą rozszerzenia zawartości oraz wydłużenia czasu rozgrywki. W ciągu kilku dni udostępnimy demo dla jednego gracza, tym samym rozpoczniemy kampanię marketingową tytułu. – podsumowuje Marcin Kwaśnica.
Angst: A Tale of Survival ma zadebiutować w wersji na PC pod koniec pierwszego kwartału 2025 roku. Cherrypick Games wyda ją za pośrednictwem Steam. Zarząd aktualnie prowadzi intensywne rozmowy z potencjalnymi partnerami biznesowymi na temat współpracy przy wydaniu projektu. Niewykluczone, że wydawcą gry będzie Cherrypick Games.
- Oprócz wersji na PC Angst: A Tale of Survival jest przygotowywana także na konsole oraz urządzenia mobilne. Naszym celem jest sprawne wprowadzenia gry na jak najszerszą liczbę platform. Obecnie jednak priorytetem jest PC. – dodaje prezes Cherrypick Games.
Kluczowe cechy Angst: A Tale of Survival to przetrwanie, otwarty świat, postęp roguelite, a także przygoda napędzana historią. Cherrypick Games promuje swoją najnowszą produkcję hasłem: Przetrwaj nie tylko, aby przetrwać, ale także, aby zrozumieć symbolikę otaczającego cię świata.
Głównym zadaniem gracza będzie utrzymanie postaci przy życiu. W tym celu musi zadbać o jej najważniejsze potrzeby życiowe, takie jak zdobywanie pożywienia, czy zapewnienie bezpieczeństwa. Gracz będzie musiał unikać także wrogiej fauny, czy surowych temperatur. Ważnym elementem będzie też rozgrywka skoncentrowana na eksplorowaniu rozległego, ręcznie stworzonego otwartego świata, odkrywaniu ukrytych skarbów i rozwiązywaniu zagadek z odległej przeszłości.
Angst: A Tale of Survival to pierwsza produkcja w historii warszawskiego studia, która jest projektowana z myślą o kilku platformach. Wyróżnia ją zarówno gameplay – połączenie mechanik gry survivalowej i roguelite, jak i oryginalna oprawa graficzna. Cherrypick Games od początku br. realizuje założenia zaktualizowanej strategii rozwoju. W jej ramach dywersyfikuje wieloletnią działalność opartą na produkcji i wydawaniu gier wideo na urządzenia mobilne o rozwój biznesu także na rynkach konsolowych i PC. Spółka stawia na autorskie multiplatformowe projekty z segmentu premium.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.