Co kupują Pol’and’Rockowi festiwalowicze? – festiwalowy Lidl Polska w liczbach
Kolejna, 27. edycja, Pol’and’Rock Festival już za nami. Już po raz 11. na terenie wydarzenia działał festiwalowy sklep Lidl Polska. Liczna reprezentacja pracowników sieci pracowała podczas Najpiękniejszego Festiwalu Świata, aby podziękować wolontariuszom wspierającym Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Firma Lidl Polska przez 12 lat wspólnego grania, dzięki zaangażowaniu pracowników i klientów przekazała na rzecz Fundacji aż 33 milionów złotych!
Tegoroczna edycja Pol’and’Rock Festival była wyjątkowa – ze względu na obecną sytuację w wydarzeniu mogło uczestniczyć mniej osób niż zazwyczaj. Zmieniła się także lokalizacja Festiwalu – w tym roku odbył się na lotnisku Makowice-Płoty. Niezmiennie Festiwalowi towarzyszyła sieć Lidl Polska, której sklep był czynny przez ok. 116 godzin podczas całego Pol’and’Rocka. O sprawną i komfortową obsługę klientów dbało ponad 250 pracowników z całej Polski! Zakupy można było zrobić w sali sprzedaży, której powierzchnia wynosiła 800 mkw. Czas spędzony w sklepie umilała muzyka – można było m.in. usłyszeć znane przeboje.
„Zorganizowanie 27. edycji Pol’and’Rock Festival wymagało zarówno od nas, jak i naszych partnerów wiele pracy. Tym bardziej jesteśmy szczęśliwi, że wszyscy razem mogliśmy spotkać się podczas Najpiękniejszego Festiwalu Świata w 2021 roku. Już po raz 11. dzięki polowemu sklepowi Lidl Polska festiwalowicze mieli nieustanny dostęp do najpotrzebniejszych produktów. Wierzymy, że w dalszym ciągu będziemy wspólnie grać z siecią Lidl Polska” – powiedział Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Co kupują festiwalowicze?
Sieć Lidl Polska podsumowała swój udział w tegorocznym Pol’and’Rock Festival, gdzie Rockowy Sklep Lidla, największy polowy sklep w Polsce, po raz kolejny dostarczał klientom niezbędnych w trakcie festiwalu produktów spożywczych i artykułów przemysłowych. W tym roku po raz pierwszy w polowym sklepie Lidl Polska zostały zainstalowane kasy samoobsługowe, które wraz z kasami tradycyjnymi usprawniły obsługę klientów. Po jakie produkty w tym roku najchętniej sięgali festiwalowicze? Zdecydowanie największym powodzeniem cieszyły się banany i arbuz, których sprzedano aż 4 tony. Równie chętnie wybieranymi produktami były: pomidory, borówka, bagietka czosnkowa, bułki wiejskie, napój kawowy, woda niegazowana, napoje energetyzujące, chipsy, kabanosy, sok pomarańczowy oraz lody. Wśród asortymentu przemysłowego zainteresowaniem cieszyły się środki odstraszające komary, szczoteczki do zębów, mata termiczna oraz lampka kempingowa.
W festiwalowym sklepie Lidl Polska na przybyłych klientów czekały nie tylko atrakcyjne produkty oferowane w niskich, lidlowych cenach, ale przede wszystkim wyjątkowa atmosfera. Przez 6 dni pracy sklepu Lidl Rock Shop odwiedziła spora grupa klientów, którzy zapewnili również dobry humor i atmosferę. Niektórzy z nich dokonywali zakupów, spontanicznie tańcząc i bawiąc się w rytm muzyki.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.