Co kupują Pol’and’Rockowi festiwalowicze? – festiwalowy Lidl Polska w liczbach
Kolejna, 27. edycja, Pol’and’Rock Festival już za nami. Już po raz 11. na terenie wydarzenia działał festiwalowy sklep Lidl Polska. Liczna reprezentacja pracowników sieci pracowała podczas Najpiękniejszego Festiwalu Świata, aby podziękować wolontariuszom wspierającym Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Firma Lidl Polska przez 12 lat wspólnego grania, dzięki zaangażowaniu pracowników i klientów przekazała na rzecz Fundacji aż 33 milionów złotych!
Tegoroczna edycja Pol’and’Rock Festival była wyjątkowa – ze względu na obecną sytuację w wydarzeniu mogło uczestniczyć mniej osób niż zazwyczaj. Zmieniła się także lokalizacja Festiwalu – w tym roku odbył się na lotnisku Makowice-Płoty. Niezmiennie Festiwalowi towarzyszyła sieć Lidl Polska, której sklep był czynny przez ok. 116 godzin podczas całego Pol’and’Rocka. O sprawną i komfortową obsługę klientów dbało ponad 250 pracowników z całej Polski! Zakupy można było zrobić w sali sprzedaży, której powierzchnia wynosiła 800 mkw. Czas spędzony w sklepie umilała muzyka – można było m.in. usłyszeć znane przeboje.
„Zorganizowanie 27. edycji Pol’and’Rock Festival wymagało zarówno od nas, jak i naszych partnerów wiele pracy. Tym bardziej jesteśmy szczęśliwi, że wszyscy razem mogliśmy spotkać się podczas Najpiękniejszego Festiwalu Świata w 2021 roku. Już po raz 11. dzięki polowemu sklepowi Lidl Polska festiwalowicze mieli nieustanny dostęp do najpotrzebniejszych produktów. Wierzymy, że w dalszym ciągu będziemy wspólnie grać z siecią Lidl Polska” – powiedział Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Co kupują festiwalowicze?
Sieć Lidl Polska podsumowała swój udział w tegorocznym Pol’and’Rock Festival, gdzie Rockowy Sklep Lidla, największy polowy sklep w Polsce, po raz kolejny dostarczał klientom niezbędnych w trakcie festiwalu produktów spożywczych i artykułów przemysłowych. W tym roku po raz pierwszy w polowym sklepie Lidl Polska zostały zainstalowane kasy samoobsługowe, które wraz z kasami tradycyjnymi usprawniły obsługę klientów. Po jakie produkty w tym roku najchętniej sięgali festiwalowicze? Zdecydowanie największym powodzeniem cieszyły się banany i arbuz, których sprzedano aż 4 tony. Równie chętnie wybieranymi produktami były: pomidory, borówka, bagietka czosnkowa, bułki wiejskie, napój kawowy, woda niegazowana, napoje energetyzujące, chipsy, kabanosy, sok pomarańczowy oraz lody. Wśród asortymentu przemysłowego zainteresowaniem cieszyły się środki odstraszające komary, szczoteczki do zębów, mata termiczna oraz lampka kempingowa.
W festiwalowym sklepie Lidl Polska na przybyłych klientów czekały nie tylko atrakcyjne produkty oferowane w niskich, lidlowych cenach, ale przede wszystkim wyjątkowa atmosfera. Przez 6 dni pracy sklepu Lidl Rock Shop odwiedziła spora grupa klientów, którzy zapewnili również dobry humor i atmosferę. Niektórzy z nich dokonywali zakupów, spontanicznie tańcząc i bawiąc się w rytm muzyki.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.