Co kupują Pol’and’Rockowi festiwalowicze? – festiwalowy Lidl Polska w liczbach
Kolejna, 27. edycja, Pol’and’Rock Festival już za nami. Już po raz 11. na terenie wydarzenia działał festiwalowy sklep Lidl Polska. Liczna reprezentacja pracowników sieci pracowała podczas Najpiękniejszego Festiwalu Świata, aby podziękować wolontariuszom wspierającym Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Firma Lidl Polska przez 12 lat wspólnego grania, dzięki zaangażowaniu pracowników i klientów przekazała na rzecz Fundacji aż 33 milionów złotych!
Tegoroczna edycja Pol’and’Rock Festival była wyjątkowa – ze względu na obecną sytuację w wydarzeniu mogło uczestniczyć mniej osób niż zazwyczaj. Zmieniła się także lokalizacja Festiwalu – w tym roku odbył się na lotnisku Makowice-Płoty. Niezmiennie Festiwalowi towarzyszyła sieć Lidl Polska, której sklep był czynny przez ok. 116 godzin podczas całego Pol’and’Rocka. O sprawną i komfortową obsługę klientów dbało ponad 250 pracowników z całej Polski! Zakupy można było zrobić w sali sprzedaży, której powierzchnia wynosiła 800 mkw. Czas spędzony w sklepie umilała muzyka – można było m.in. usłyszeć znane przeboje.
„Zorganizowanie 27. edycji Pol’and’Rock Festival wymagało zarówno od nas, jak i naszych partnerów wiele pracy. Tym bardziej jesteśmy szczęśliwi, że wszyscy razem mogliśmy spotkać się podczas Najpiękniejszego Festiwalu Świata w 2021 roku. Już po raz 11. dzięki polowemu sklepowi Lidl Polska festiwalowicze mieli nieustanny dostęp do najpotrzebniejszych produktów. Wierzymy, że w dalszym ciągu będziemy wspólnie grać z siecią Lidl Polska” – powiedział Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Co kupują festiwalowicze?
Sieć Lidl Polska podsumowała swój udział w tegorocznym Pol’and’Rock Festival, gdzie Rockowy Sklep Lidla, największy polowy sklep w Polsce, po raz kolejny dostarczał klientom niezbędnych w trakcie festiwalu produktów spożywczych i artykułów przemysłowych. W tym roku po raz pierwszy w polowym sklepie Lidl Polska zostały zainstalowane kasy samoobsługowe, które wraz z kasami tradycyjnymi usprawniły obsługę klientów. Po jakie produkty w tym roku najchętniej sięgali festiwalowicze? Zdecydowanie największym powodzeniem cieszyły się banany i arbuz, których sprzedano aż 4 tony. Równie chętnie wybieranymi produktami były: pomidory, borówka, bagietka czosnkowa, bułki wiejskie, napój kawowy, woda niegazowana, napoje energetyzujące, chipsy, kabanosy, sok pomarańczowy oraz lody. Wśród asortymentu przemysłowego zainteresowaniem cieszyły się środki odstraszające komary, szczoteczki do zębów, mata termiczna oraz lampka kempingowa.
W festiwalowym sklepie Lidl Polska na przybyłych klientów czekały nie tylko atrakcyjne produkty oferowane w niskich, lidlowych cenach, ale przede wszystkim wyjątkowa atmosfera. Przez 6 dni pracy sklepu Lidl Rock Shop odwiedziła spora grupa klientów, którzy zapewnili również dobry humor i atmosferę. Niektórzy z nich dokonywali zakupów, spontanicznie tańcząc i bawiąc się w rytm muzyki.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.