Komunikaty PR

Codeaddict inwestuje w nowe technologie i planuje wzrosty

2022-01-31  |  13:00
Biuro prasowe

Codeaddict, notowana na NewConnect spółka technologiczna, poszerza działalność o obszary, które są komplementarne względem dotychczasowych aktywności i wpisują się w koncepcje ekosystemu dóbr cyfrowych. Spółka angażuje się technologicznie i kapitałowo w nowe projekty: MyForce, Shvalnia Sp. z o. o. (shvalnia.com) oraz narzędzie dla emitentów NFT. Wzrost skali biznesu przełoży się także na dwukrotne zwiększenie zespołu programistycznego (do 24 osób) do końca roku.

Podstawą a zarazem gwarancją płynności i bezpieczeństwa spółki są projekty realizowane dla klientów zewnętrznych w modelu „software house” (w związku z sytuacją na rynku IT, spółka odnotowuje wzmożone zapotrzebowanie na usługi tego typu). Codeaddict jest również współtwórcą oraz głównym partnerem technologicznym i udziałowcem platformy crowdfundingowej Raisemana korzystającej z technologii blockchain.

 

- Poszerzenie spektrum działalności Codeaddict pozwoli na stworzenie spójnego ekosystemu dystrybucji, finansowania i oferowania rozwiązań czy też produktów cyfrowych jak i hardware’owych. Nowe projekty, które zamierzamy dewelopować lub aktualnie dewelopujemy są komplementarne do dotychczas rozwijanych obszarów działalności, natomiast nasze kompetencje technologiczne pozwalają na rozwój projektów takich jak MyForce, w którym łączymy software i hardware. Moce produkcyjne dla tej inicjatywy zabezpiecza nasz nowy nabytek czyli Shvalnia, która już teraz jest rentowna i pozyskuje klientów w środowisku IT oraz marketingowym. Jednocześnie chcemy, aby Shvalnia realizowała zlecenia dla firm pozyskujących kapitał na Raisemana oraz innych platformach crowdfundingowych, zarówno w Polsce jak i zagranicą.  – komentuje Sebastian Goliński, CEO Codeaddict. Dodaje, że stworzenie tego ekosystemu pozwoli zdywersyfikować źródła przychodów i istotnie poprawić wyniki finansowe Codeaddict.

 

My Force to odzież typu wear-tech kierowana do odbiorców z branży gamingowej, esportowej  oraz muzycznej. Produkt dzięki zestawowi silników wibracyjnych pozwala rozszerzyć zakres doznań podczas wirtualnej rozgrywki, jak również konsumpcji innych mediów. To pozwoli jeszcze mocniej niż dotychczas zanurzyć się w świecie rozszerzonej rzeczywistości (AR). W tym kwartale Codeaddict zaprezentuje sposób działania My Force wraz z przedstawieniem planu crowdfunding’u na platformie Raisemana (gdzie będzie można objąć część udziału w przychodach) oraz globalnej przedsprzedaży w serwisie Kickstarter. Codeaddict zamierza objąć 25% udziałów w spółce zarządzającej tym projektem.

 

Codeaddict zaangażował się również w Shvalnia sp. z o.o.  (shvalnia.com), której misją jest zapewnienie markom dostępu do odpowiedzialnych społecznie artykułów promocyjnych. Odzież powstająca w Shvalnia wykonywana jest od podstaw, z lokalnych, certyfikowanych materiałów. Zamawiający mają pewność, że dostaną wysokiej jakości produkt, bez konieczności samodzielnego poszukiwania tkanin bezpiecznych dla zdrowia. Klientami firmy są również agencje marketingowe i firmy IT, zarówno z Polski jak i zagranicy. Codeaddict objął 40% udziałów w Shvalnia sp. z o.o.

 

W ramach działalności segmentu software house, Codeaddict zamierza rozwijać narzędzie dla emitentów NFT (lub tokenów pochodnych) umożliwiające tokenizację dóbr unikalnych. Jego założenia i partnerzy zostaną zaprezentowani w drugim kwartale 2022 r., a start komercjalizacji narzędzia planowany jest do końca 2022 r.

 

- Pracujemy nad nowymi projektami symultanicznie rozwijając dotychczasowe. Planujemy między innymi dalszy rozwój platformy crowdfundingowej Raisemana, za pomocą której twórcy dóbr cyfrowych mogą pozyskać finansowanie. W ciągu kilku tygodni zaprezentujemy nowe projekty, które wejdą we współpracę z platformą. Pozyskuje również kolejne zlecenia w ramach naszej działalności usługowej w segmencie software house. Dlatego w tym roku  zamierzamy dwukrotnie (do 24 osób) powiększyć zespół programistyczny – podsumowuje Goliński.

 

O spółce:

Codeaddict koncentruje się na segmencie rynku technologii oraz usług deweloperskich i konsultingowych w zakresie projektowania, implementacji i wdrażania na rynki docelowe oprogramowania, w tym głownie aplikacji mobilnych oraz webowych. Codeaddict jest współtwórcą oraz głównym Partnerem platformy Raisemana.

Spółka od 2017 r. jest notowana na NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.