Komunikaty PR

Cofidis Polska zagra z Moto Orkiestrą

2023-01-27  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Kinga Woźniakowska
W dobrym tonie. PR



kinga|prwdobrymtonie.pl| |kinga|prwdobrymtonie.pl
+48663416733
prwdobrymtonie.pl

Cofidis Polska dołączył do grona partnerów 19. Finału warszawskiej Moto Orkiestry! Tym samym firma będzie wspierać ogólnopolski 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Na Bemowie, w ostatnią niedzielę stycznia na wszystkich chętnych będzie czekać szereg atrakcji, w tym m.in. symulator VR 5D jazdy samochodem od Cofidis Polska.

Tegoroczny – 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ma na celu uświadomić nam, jak poważnym problemem jest sepsa. Pieniądze zebrane w ramach tegorocznego Finału WOŚP zostaną przeznaczone na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego, pozwalającego szybko zidentyfikować bakterie, które odpowiadają za jej rozwój.

W ramach wsparcia WOŚP już po raz 19. na warszawskim Bemowie zagra również Moto Orkiestra, za którą stoją Automobilklub Polski, Urząd Dzielnicy Bemowo oraz partnerzy. W tym roku do tego grona dołączył Cofidis Polska.

Organizatorzy zapraszają 29 stycznia w godz. 12:00 – 18:00 na Autodrom Bemowo, gdzie na odwiedzających będzie czekać szereg moto - i nie tylko - atrakcji dla dorosłych i dzieci. Do dyspozycji będzie część zewnętrzna i wewnętrzna, w których znajdą się m.in. kącik dla dzieci, laboratorium z możliwością uczestnictwa w ciekawych eksperymentach, strefa gastronomiczna, scena główna oraz stoiska partnerów, wśród których będzie również obecny Cofidis Polska.

- Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to fenomenalna inicjatywa, którą jako Cofidis Polska chcemy wspierać. Wiem, że to nie tylko zbiórka funduszy na zakup specjalistycznego sprzętu ratującego życie, ale też okazja do szerzenia świadomości na temat dbałości o zdrowie. Bardzo cieszę się, że możemy mieć swój udział w tak szlachetnej akcji i być partnerem Moto Orkiestry – podkreśla Nuno de Oliveira, dyrektor generalny Cofidis Polska.

Zespół Cofidis, jako partner Moto Orkiestry, przygotował stoisko, na którym będzie możliwość przetestowania swoich umiejętności w symulatorze jazdy samochodem oraz refleksometrze. Oba urządzenia mają za zadanie podnieść świadomość kierowców, wskazać jak istotną rolę odgrywa szybkość reakcji i uświadomić szereg konsekwencji opóźnień w reagowaniu na warunki na drodze. Ponadto Cofidis Polska w ramach prowadzonej polityki środowiskowej #LikeMyPlanet przygotował dla odwiedzających sadzonki łąki kwietnej dla pszczół oraz niezapominajek. Program ten ma na celu  uświadomić, że każda inicjatywa podejmowana na rzecz ochrony klimatu ma znaczenie w walce o lepsze jutro naszej planety.

- Serdecznie zapraszamy mieszkańców Warszawy, naszych sympatyków, przyjaciół i wszystkich wspierających Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy do odwiedzenia naszego stanowiska w niedzielę – 29 stycznia, na terenie Automobilklubu Polskiego. Symulator jazdy samochodem i refleksometr, z których będzie można skorzystać, pokażą nam w bezpiecznych warunkach, jak rodzimy sobie z trudnymi sytuacjami, jaki jest czas reakcji i nad czym warto popracować, by podnieść bezpieczeństwo na polskich drogach. Odpowiedzialność to jedna z naszych podstawowych wartości w firmie. Dlatego też czujemy się zobowiązani by przy każdej nadarzającej się okazji edukować i przestrzegać kierowców – mówi Anita Makowska, dyrektor marketingu w Cofidis Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: W dobrym tonie. PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.