Komunikaty PR

Colian przekazał słodycze dla krwiodawców

2020-12-07  |  01:00
Biuro prasowe

Spółka Colian pomaganie ma we krwi. W grudniu do regionalnych centrów krwiodawstwa i krwiolecznictwa w sześciu miastach w Polsce firma przekazała ponad 22 tysiące słodyczy i napojów. To kolejna akcja realizowana na rzecz społeczności lokalnej w regionach, gdzie producent posiada swoje oddziały.

 

Popularne wafelki Grześki, czekolady i batoniki Goplana oraz Oranżada Hellena trafiły do stacji krwiodawstwa w  Kaliszu, Bydgoszczy, Poznaniu, Warszawie, Lublinie i Wałbrzychu. Ponad 22 tysiące produktów zostanie rozdanych krwiodawcom w ramach bieżącej pracy ośrodków. Dystrybucją i logistyką na potrzeby akcji zajął się Colian Logistic.

 

W związku z sytuacją spowodowaną przez pandemię COVID-19, krew jest dzisiaj potrzebna jak nigdy dotąd. Każdy z nas może pomóc na miarę swoich możliwości. To wyraz odpowiedzialności i troski. Oddając krew można uratować życie, nie ma cenniejszego daru – powiedział Jan Kolański, Prezes Zarządu Colian sp. z.o.o.

 

Colian od lat wspiera inicjatywy i instytucje o charakterze pomocowym, kulturalnym, oświatowym i sportowym. Aktywnie włącza się w akcje, które mają realny wpływ na poprawę jakości życia w najbliższym otoczeniu spółki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.