Colt zwiększa zasięg światłowodów w Polsce do ponad 3000 budynków
Colt Technology Services zwiększa zasięg polskiej metropolitalnej sieci komputerowej (MAN) w 6 miastach w całej Polsce: Katowicach, Wrocławiu, Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Poznaniu. W ramach tej ekspansji Colt umożliwił bezpośrednie połączenie światłowodowe z ponad 3000 budynkami posiadającymi dostęp do własnej infrastruktury sieciowej i 4 nowymi centrami danych w Poznaniu, Katowicach, Gdańsku i Wrocławiu.
Globalne zapotrzebowanie na przepustowość sieci wciąż rośnie, a coraz więcej przedsiębiorstw polega na infrastrukturze hostowanej w chmurze. Zróżnicowana łączność jest dla organizacji bardzo ważna. Polska ekspansja pozwala na spełnienie globalnych i lokalnych wymagań przedsiębiorstw w zakresie łączności. Jest kontynuacją działań Colt obejmujących wspieranie cyfrowej transformacji zarówno krajowych jak i międzynarodowych firm, jako że Polska znajduje się w okresie wzrostu gospodarczego.
– Łączność ma kluczowe znaczenie dla przyszłości każdej gospodarki. Colt może odegrać ważną rolę w zwiększaniu konkurencyjności, produktywności i spełnianiu przyszłych wymagań jakim będą musiały sprostać polskie przedsiębiorstwa – powiedziała Keri Gilder, dyrektor generalny Colt Technology Services.
– W ciągu ostatniego roku popyt na nasze usługi sieciowe w regionie Europy Środkowo-Wschodniej znacznie wzrósł. Zmieniający się krajobraz biznesowy wymaga od nas większej elastyczności, skrócenia czasu wprowadzania produktów na rynek i szybszego niż kiedykolwiek wprowadzania innowacji dla klientów. Polska jest dla Colta bardzo ważna i chcemy mieć pewność, że Colt IQ Network jest w stanie sprostać rosnącym wymaganiom łączności dla rynkowych graczy korzystających z chmury otwierających regionalne huby, jednocześnie zaspokajając potrzeby przedsiębiorstw, łączących się z biur w Warszawie lub Poznaniu aż po Nowy Jork czy Frankfurt – dodała.
Globalne środowisko biznesowe stale się rozwija, a organizacje dostosowują swoje struktury biznesowe, do nowych rynków i pojawiających się możliwości. W 2018 roku Colt Technology Services rozszerzył swoją sieć Colt IQ Network w Europie Środkowo-Wschodniej, łącząc główne huby w regionie, takie jak Warszawa i Sofia, z ponad 7000 km nowej infrastruktury światłowodowej.
Colt kontynuuje inwestycje w swoją sieć Colt IQ Network, nieustannie rozszerzając swoją globalną ofertę, która obejmuje ponad 29 000 budynków z dostępem do infrastruktury sieciowej i ponad 900 centrów danych. Najnowsza ekspansja jest zgodna z nadrzędną strategią Colta dotyczącą zapewniania wysokich przepustowości. Oznacza to globalne, elastyczne i bezpieczne rozwiązania sieciowe i głosowe na żądanie, o dużej przepustowości. Dzięki temu cały region będzie miał większą zdolność do łączenia się z resztą świata.
Nowe możliwości Slack – agenci AI, lepsze wyszukiwanie czy szablony
Najlepsze narzędzie dla ery komputerów AI. Jak wybrać laptopa AI?
Znaczniki RFID w produkcji opakowań i etykiet - coś, co pokochają klienci
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.