Colt zwiększa zasięg światłowodów w Polsce do ponad 3000 budynków
Colt Technology Services zwiększa zasięg polskiej metropolitalnej sieci komputerowej (MAN) w 6 miastach w całej Polsce: Katowicach, Wrocławiu, Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Poznaniu. W ramach tej ekspansji Colt umożliwił bezpośrednie połączenie światłowodowe z ponad 3000 budynkami posiadającymi dostęp do własnej infrastruktury sieciowej i 4 nowymi centrami danych w Poznaniu, Katowicach, Gdańsku i Wrocławiu.
Globalne zapotrzebowanie na przepustowość sieci wciąż rośnie, a coraz więcej przedsiębiorstw polega na infrastrukturze hostowanej w chmurze. Zróżnicowana łączność jest dla organizacji bardzo ważna. Polska ekspansja pozwala na spełnienie globalnych i lokalnych wymagań przedsiębiorstw w zakresie łączności. Jest kontynuacją działań Colt obejmujących wspieranie cyfrowej transformacji zarówno krajowych jak i międzynarodowych firm, jako że Polska znajduje się w okresie wzrostu gospodarczego.
– Łączność ma kluczowe znaczenie dla przyszłości każdej gospodarki. Colt może odegrać ważną rolę w zwiększaniu konkurencyjności, produktywności i spełnianiu przyszłych wymagań jakim będą musiały sprostać polskie przedsiębiorstwa – powiedziała Keri Gilder, dyrektor generalny Colt Technology Services.
– W ciągu ostatniego roku popyt na nasze usługi sieciowe w regionie Europy Środkowo-Wschodniej znacznie wzrósł. Zmieniający się krajobraz biznesowy wymaga od nas większej elastyczności, skrócenia czasu wprowadzania produktów na rynek i szybszego niż kiedykolwiek wprowadzania innowacji dla klientów. Polska jest dla Colta bardzo ważna i chcemy mieć pewność, że Colt IQ Network jest w stanie sprostać rosnącym wymaganiom łączności dla rynkowych graczy korzystających z chmury otwierających regionalne huby, jednocześnie zaspokajając potrzeby przedsiębiorstw, łączących się z biur w Warszawie lub Poznaniu aż po Nowy Jork czy Frankfurt – dodała.
Globalne środowisko biznesowe stale się rozwija, a organizacje dostosowują swoje struktury biznesowe, do nowych rynków i pojawiających się możliwości. W 2018 roku Colt Technology Services rozszerzył swoją sieć Colt IQ Network w Europie Środkowo-Wschodniej, łącząc główne huby w regionie, takie jak Warszawa i Sofia, z ponad 7000 km nowej infrastruktury światłowodowej.
Colt kontynuuje inwestycje w swoją sieć Colt IQ Network, nieustannie rozszerzając swoją globalną ofertę, która obejmuje ponad 29 000 budynków z dostępem do infrastruktury sieciowej i ponad 900 centrów danych. Najnowsza ekspansja jest zgodna z nadrzędną strategią Colta dotyczącą zapewniania wysokich przepustowości. Oznacza to globalne, elastyczne i bezpieczne rozwiązania sieciowe i głosowe na żądanie, o dużej przepustowości. Dzięki temu cały region będzie miał większą zdolność do łączenia się z resztą świata.
Polskie firmy poważnie zaniedbują kwestie cyberbezpieczeństwa?
Nowe możliwości Slack – agenci AI, lepsze wyszukiwanie czy szablony
Najlepsze narzędzie dla ery komputerów AI. Jak wybrać laptopa AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.