Komunikaty PR

Cordon Electronics Polska wchodzi do MLP Pruszków II

2024-10-22  |  10:00

Firma z branży elektronicznej i logistycznej zakontraktowała około 5,1 tys. m kw. powierzchni w kompleksie magazynowym MLP Pruszków II. Cordon Electronics Polska będzie w pełni korzystać z nowego obiektu od grudnia br. W zawarciu transakcji doradzała agencja 88 Group.

MLP Group zawarło nową długoterminową umowę najmu w centrum logistycznym MLP Pruszków II. Firma działająca w branży elektronicznej i logistycznej zamówiła łącznie 5,1 tys. m kw. powierzchni, z przeznaczeniem 5 tys. m kw. na cele magazynowe oraz 130 m kw. na nowoczesne biuro. Zgodnie z zawartym porozumieniem najemca uzyska pełny dostęp do nowego obiektu w grudniu br. W sfinalizowaniu transakcji pośredniczyła agencja 88Group.

Cordon Electronics Polska wchodzi w skład globalnego podmiotu Cordon Group. Oferuje usługi w zakresie m.in.: utrzymania i serwisu sprzętu elektronicznego, logistyki zwrotnej i łańcucha dostaw, logistyki e-commerce.

- Centrum logistyczne MLP Pruszków II jest naszym największym kompleksem magazynowym, który posiada jeszcze spory potencjał do dalszej rozbudowy. Najemców przyciąga doskonała lokalizacja w bezpośrednim sąsiedztwie aglomeracji warszawskiej oraz możliwość szybkiej komunikacji, dzięki nowoczesnej infrastrukturze drogowej. Dodatkowymi atutami jest wysoki standard oferowanych powierzchni, rozbudowana funkcjonalność, a także zastosowanie nowoczesnych rozwiązań chroniących środowisko. Zgodnie z naszą strategią obiekty spełniają najwyższe standardy i są poddawane procesowi certyfikacji BREEAM – powiedział Tomasz Pietrzak, Leasing Director Poland w MLP Group S.A.

- Z dużą satysfakcją mogę ogłosić naszą ekspansję na warszawski rynek, poprzez otwarcie nowego oddziału firmy na terenie MLP Pruszków II. To strategiczne posunięcie pozwoli Cordon Electronics Polska jeszcze lepiej oferować klientom rozwiązania dostosowane do ich potrzeb. Mocno angażujemy się w poprawę efektywności operacyjnej oraz dostarczanie usług na najwyższym poziomie. Z niecierpliwością czekamy na możliwość stworzenia nowych miejsc pracy oraz umocnienia naszej obecności w regionie, w miarę dalszego rozwoju - stwierdził Michael Leseux, Eastern Europe Director Poland, Cordon Group

- MLP Pruszków II dzięki swojej doskonałej lokalizacji oraz nowoczesnej infrastrukturze stanowi idealne rozwiązanie dla firm poszukujących efektywnej przestrzeni łączącej funkcje produkcyjne, magazynowe i logistyczne. Park oferuje szerokie możliwości adaptacyjne, zapewniając najemcom elastyczne i funkcjonalne warunki do rozwoju biznesu. W imieniu 88 Group życzę Cordon Electronics oraz MLP Group długoterminowej satysfakcji z kontraktupodkreśliła Martyna Krężel, Managing Partner w 88 Group.

Pruszków II to nowoczesne centrum logistyczne położone w okolicach Warszawy, w gminie Brwinów, w odległości 5 km od Pruszkowa. Jest to największy kompleks w regionie, którego docelowa powierzchnia najmu to ponad 424 tys. mkw. Budynki posiadają prestiżowy certyfikat BREEAM. Zgodnie ze strategią MLP Group w zakresie ESG na dachach montowane są instalacje fotowoltaiczne.

MLP Pruszków II posiada rozwinięte połączenia komunikacyjne zarówno z centrum Warszawy, jak i z głównymi arteriami łączącymi stolicę z innymi miastami. Park położony jest między drogą lokalną nr 760 a odcinkiem autostrady A2, 3 km od węzła komunikacyjnego zlokalizowanego w rejonie Pruszkowa-Żbikowa. W jego pobliżu przebiegają linie kolejowe o charakterze międzynarodowym, które umożliwiają doskonałe warunki logistyczne zarówno dla dystrybucji krajowej, jak i międzynarodowej. Na terenie parku znajduje się przystanek autobusowy oraz działa samoobsługowa stacja wynajmu rowerów Nextbike.

Zgodnie ze strategią „build & hold” MLP Group po zakończeniu budowy parków logistycznych utrzymuje je w swoim portfelu i samodzielnie nimi zarządza. Wszystkie projekty realizowane przez Grupę wyróżnia również bardzo atrakcyjna lokalizacja parków logistycznych, stosowanie rozwiązania typu built-to-suit oraz wsparcie najemcy w trakcie trwania umowy najmu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.