Komunikaty PR

Coś słodkiego i coś mlecznego – Wawel z kampanią czekolad

2020-09-21  |  12:30
Biuro prasowe

Wawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekolad. W połowie września do telewizji wróciły spoty reklamowe marki, promujące czekolady Gorzką 70% cocoa oraz Big Milk, zaś w październiku do większych zakupów zachęcać będzie konkurs dla konsumentów.

 

15-sekundowe spoty telewizyjne Wawelu ze znanymi bohaterami marki podkreślają, iż zawsze, gdy mamy ochotę na „coś mlecznego” lub „coś słodkiego”, idealną propozycją są czekolady. Reklamy prezentują Czekoladę Big Milk, czyli tegoroczną nowość Wawelu oraz Czekoladę Gorzką 70% cocoa, która od lat jest na liście bestsellerów producenta. 

Spoty reklamowe od 14 września emitowane są w wiodących stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne). Filmy przygotowało Studio Produkcyjne Lemon, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets.

Z kolei od października całą kategorię czekolad wspierać będzie nowy konkurs dla konsumentów „Jedna to za mało”. Jego mechanizm zakłada premiowanie większych zakupów i zachęca miłośników słodyczy do zapoznania się z bogatym portfolio czekolad z Wawelu, zarówno tych klasycznych 100g - pełnych i nadziewanych, dużych - w oryginalnej formie z całusami oraz gorzkich czekolad Premium z wysoką zawartością ziarna kakaowca z certyfikatem Rainforest Alliance.

Linki do spotów:

https://www.youtube.com/watch?v=gL0bRRf3ODU

https://www.youtube.com/watch?v=N8AKOoNAsIM

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Lidl Polska powraca z projektem „Ekomisja – Nie Marnuję”! Biuro prasowe
2024-07-29 | 14:22

Lidl Polska powraca z projektem „Ekomisja – Nie Marnuję”!

Sieć sklepów Lidl Polska wraz z Federacją Polskich Banków Żywności już po raz piąty będzie edukować dzieci i młodzież w ramach projektu “EkoMisja - Nie
Handel Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców
2024-07-26 | 09:00

Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców

Platforma IdoSell – należąca do firmy IAI, która jest liderem w dostarczaniu technologii dla branży e-commerce – wprowadziła do swojej oferty narzędzie
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-25 | 10:30

Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?

Marki własne mają się w Polsce świetnie, a perspektywy dla ich rozwoju są bardzo optymistyczne. Obecnie udział takich produktów w skali całego rynku spożywczego sięga ponad 22%[1], co przekłada się na 48 mld

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

Przemysł

Koszty instalacji robotów wciąż zbyt wysokie dla firm. Są one jednak świadome konieczności takich inwestycji

Koszty pracy ludzkiej są nadal niskie, a korzyść z instalacji robota na linii produkcyjnej nie jest jeszcze tak duża. To – według raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego – jedna z głównych barier w procesie robotyzacji w Polsce. Jednak dynamicznie rosnące średnie i minimalne wynagrodzenie, a także pogłębiający się niedobór pracowników mogą powoli tę tendencję zmieniać na korzyść robotów. Poza kwestią kosztową wadami, które widzą przedstawiciele firm przemysłowych, są m.in. zależność od stabilnych dostaw energii i technologii zagranicznych dostawców. Problemem nie są jednak kwestie obaw co do wpływu robotów na rynek pracy.

Zdrowie

Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego ćwiczą techniki zabiegowe ratujące życie pacjentów. W centrum szkoleniowym odwzorowywane są najcięższe przypadki

Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, które tylko w ubiegłym roku były wzywane do prawie 12 tys. wypadków i pilnych, trudnych przypadków, muszą się ciągle szkolić, żeby być w stanie jak najlepiej pomagać pacjentom m.in. po ciężkich urazach, poparzeniach czy nagłym zatrzymaniu akcji serca. – Szkolenia to podstawa naszego funkcjonowania – podkreśla prof. dr hab. n. med. Robert Gałązkowski, koordynator Mobilnej grupy zabezpieczenia medycznego i wieloletni dyrektor LPR. Lekarze, ratownicy medyczni i pielęgniarze rozpoczęli szkolenia w warszawskim Centrum Edukacji Medycznej – specjalistycznym ośrodku Grupy LUX MED, gdzie mogą ćwiczyć najtrudniejsze techniki zabiegowe, ratujące życie pacjentów, w warunkach jak najbardziej odwzorowujących realia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.