Coś słodkiego i coś mlecznego – Wawel z kampanią czekolad
Wawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekolad. W połowie września do telewizji wróciły spoty reklamowe marki, promujące czekolady Gorzką 70% cocoa oraz Big Milk, zaś w październiku do większych zakupów zachęcać będzie konkurs dla konsumentów.
15-sekundowe spoty telewizyjne Wawelu ze znanymi bohaterami marki podkreślają, iż zawsze, gdy mamy ochotę na „coś mlecznego” lub „coś słodkiego”, idealną propozycją są czekolady. Reklamy prezentują Czekoladę Big Milk, czyli tegoroczną nowość Wawelu oraz Czekoladę Gorzką 70% cocoa, która od lat jest na liście bestsellerów producenta.
Spoty reklamowe od 14 września emitowane są w wiodących stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne). Filmy przygotowało Studio Produkcyjne Lemon, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets.
Z kolei od października całą kategorię czekolad wspierać będzie nowy konkurs dla konsumentów „Jedna to za mało”. Jego mechanizm zakłada premiowanie większych zakupów i zachęca miłośników słodyczy do zapoznania się z bogatym portfolio czekolad z Wawelu, zarówno tych klasycznych 100g - pełnych i nadziewanych, dużych - w oryginalnej formie z całusami oraz gorzkich czekolad Premium z wysoką zawartością ziarna kakaowca z certyfikatem Rainforest Alliance.
Linki do spotów:
https://www.youtube.com/watch?v=gL0bRRf3ODU
https://www.youtube.com/watch?v=N8AKOoNAsIM

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.