Costa Coffee przedłuża akcję #KawaDlaMedyka
Lekarze, ratownicy medyczni, pielęgniarki oraz diagności laboratoryjni – to przede wszystkim dla nich okres pandemii oznacza ogrom poświęconego czasu i narażania swojego zdrowia. Chcąc podziękować za ciężką pracę wkładaną każdego dnia w walkę z pandemią, do sieci kawiarni Costa Coffee 18 stycznia wróciła akcja #KawaDlaMedyka. W ramach akcji, która potrwa do końca miesiąca, Costa Coffee zaprasza wszystkich pracowników służby zdrowia na ulubiony, rozgrzewający napój.
Do każdej obecnie otwartej kawiarni Costa Coffee w Polsce powróciła właśnie akcja #KawaDlaMedyka. Wszyscy pracownicy branży medycznej mogą za okazaniem legitymacji lub identyfikatora pracowniczego otrzymać swoją ulubioną kawę całkowicie za darmo.
- „Jesteśmy wdzięczni za cały trud i ciężką pracę, jaką w ostatnim roku podejmują lekarze oraz wszyscy pracownicy medyczni w dobie pandemii. W tak szczególnej sytuacji liczy się każde wsparcie. Mamy nadzieję, że ulubiona kawa, którą oferujemy całkiem za darmo wszystkim pracownikom służby zdrowia, choć trochę umili im ten ciężki czas i doda tak potrzebnej energii do dalszego działania.” – mówi Maciej Derda, Dyrektor Marketingu Costa Coffee Polska.
Costa Coffee zaprasza cały personel medyczny do kawiarni po odrobinę energii w postaci ulubionej kawy! Akcja potrwa do 31 stycznia.

W ALS konieczna jest szybka diagnostyka genetyczna, aby chorzy z mutacją w genie SOD1 mogli otrzymać przełomowe leczenie

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.