CRIDO żegna Grzybowską – poznaj nasze historie
W czerwcu 2020 polska firma doradcza CRIDO zmieniła siedzibę na Generation Park Z w Warszawie. Kampanii informacyjnej o zmianie siedziby towarzyszyła specjalna akcja na LinkedIn „CRIDO żegna Grzybowską – poznaj nasze historie” , w ramach której pracownicy CRIDO podzielili się swoimi wspomnieniami z czasów poprzedniej siedziby. Wpisy z hasztagami #CridoRElokacja #NowaRzeczywistość #CridoHistorie, publikowane były na profilach osobistych oraz profilu firmowym firmy. W ciągu kilku dni #CridoHistorie zebrały łącznie blisko 2200 polubień, udostępnień i pozytywnych komentarzy.
Akcja zakończyła się komunikacją o otwarciu nowego biura z możliwością jego wirtualnego zwiedzania w ramach spaceru 360 stopni. W ramach podsumowania powstał również krótki film #CridoRElokacja, nawiązujący zarówno do 12 lat w poprzednim biurze, jak i do nowej lokalizacji.
Od czerwca 2020 nowy adres CRIDO to Towarowa 28 (Generation Park Z) w Warszawie. O wyborze nowego biura zdecydowała atrakcyjna lokalizacja oraz możliwości budynku, które pozwoliły stworzyć komfortową przestrzeń dla pracowników. W nowym biurze, mają oni do dyspozycji zarówno nowoczesne przestrzenie do pracy, jak i relaksu (m.in. chilloutroom’y na każdym piętrze). Z kolei na gości CRIDO czeka specjalnie dla nich zaaranżowana kawiarenka na 11 piętrze, tuż obok recepcji. Mogą się w niej wygodnie rozgościć, czekając na oficjalne spotkanie w jednej z sal, w specjalnie wydzielonej i zaaranżowanej przestrzeni dla klientów.
#CridoHistorie przy okazji #CridoRElokacja
W związku ze zmianą biura, pracownicy CRIDO zaangażowali się w specjalną akcję na LinkedIn „CRIDO żegna Grzybowską – poznaj nasze historie”. Pod hasztagami #CridoRElokacja, #CridoHistorie czy #NowaRzeczywistość publikowali oni swoje indywidualne historie z czasów na Grzybowskiej. W ich wspomnieniach przeplatają się wątki sukcesów firmy z wyjazdami integracyjnymi czy wspólnym kibicowaniem podczas meczów piłki nożnej. Wśród linkedinowych wpisów znalazł się nawet jeden – prawie gotowy – scenariusz do filmu sensacyjnego… W efekcie akcji, która zwinnie rozwija się dalej, z indywidualnych historii powstała niezwykła historia firmy, w pełnej swej różnorodności.
Jak nie można realnie, to działamy wirtualnie
W ramach kampanii informacyjnej o nowym biurze powstał też wirtualny spacer 360 stopni z interaktywnymi elementami (również z opcją VR). W tej formie, klienci i partnerzy biznesowi CRIDO, mogą rozejrzeć się po nowym biurze. Jest to alternatywa do niemożliwych ze względu na obecną sytuację, większych spotkań. Ta forma komunikacji dała też możliwość, w uzupełnieniu do video #CridoRElokacja, wirtualnie powitać klientów i partnerów biznesowych CRIDO.
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6671670655211053056/
https://crido.pl/360/
https://crido.pl/crido-nowe-biuro-spacer-360/

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.