CRIDO żegna Grzybowską – poznaj nasze historie
W czerwcu 2020 polska firma doradcza CRIDO zmieniła siedzibę na Generation Park Z w Warszawie. Kampanii informacyjnej o zmianie siedziby towarzyszyła specjalna akcja na LinkedIn „CRIDO żegna Grzybowską – poznaj nasze historie” , w ramach której pracownicy CRIDO podzielili się swoimi wspomnieniami z czasów poprzedniej siedziby. Wpisy z hasztagami #CridoRElokacja #NowaRzeczywistość #CridoHistorie, publikowane były na profilach osobistych oraz profilu firmowym firmy. W ciągu kilku dni #CridoHistorie zebrały łącznie blisko 2200 polubień, udostępnień i pozytywnych komentarzy.
Akcja zakończyła się komunikacją o otwarciu nowego biura z możliwością jego wirtualnego zwiedzania w ramach spaceru 360 stopni. W ramach podsumowania powstał również krótki film #CridoRElokacja, nawiązujący zarówno do 12 lat w poprzednim biurze, jak i do nowej lokalizacji.
Od czerwca 2020 nowy adres CRIDO to Towarowa 28 (Generation Park Z) w Warszawie. O wyborze nowego biura zdecydowała atrakcyjna lokalizacja oraz możliwości budynku, które pozwoliły stworzyć komfortową przestrzeń dla pracowników. W nowym biurze, mają oni do dyspozycji zarówno nowoczesne przestrzenie do pracy, jak i relaksu (m.in. chilloutroom’y na każdym piętrze). Z kolei na gości CRIDO czeka specjalnie dla nich zaaranżowana kawiarenka na 11 piętrze, tuż obok recepcji. Mogą się w niej wygodnie rozgościć, czekając na oficjalne spotkanie w jednej z sal, w specjalnie wydzielonej i zaaranżowanej przestrzeni dla klientów.
#CridoHistorie przy okazji #CridoRElokacja
W związku ze zmianą biura, pracownicy CRIDO zaangażowali się w specjalną akcję na LinkedIn „CRIDO żegna Grzybowską – poznaj nasze historie”. Pod hasztagami #CridoRElokacja, #CridoHistorie czy #NowaRzeczywistość publikowali oni swoje indywidualne historie z czasów na Grzybowskiej. W ich wspomnieniach przeplatają się wątki sukcesów firmy z wyjazdami integracyjnymi czy wspólnym kibicowaniem podczas meczów piłki nożnej. Wśród linkedinowych wpisów znalazł się nawet jeden – prawie gotowy – scenariusz do filmu sensacyjnego… W efekcie akcji, która zwinnie rozwija się dalej, z indywidualnych historii powstała niezwykła historia firmy, w pełnej swej różnorodności.
Jak nie można realnie, to działamy wirtualnie
W ramach kampanii informacyjnej o nowym biurze powstał też wirtualny spacer 360 stopni z interaktywnymi elementami (również z opcją VR). W tej formie, klienci i partnerzy biznesowi CRIDO, mogą rozejrzeć się po nowym biurze. Jest to alternatywa do niemożliwych ze względu na obecną sytuację, większych spotkań. Ta forma komunikacji dała też możliwość, w uzupełnieniu do video #CridoRElokacja, wirtualnie powitać klientów i partnerów biznesowych CRIDO.
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6671670655211053056/
https://crido.pl/360/
https://crido.pl/crido-nowe-biuro-spacer-360/

Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej

Zawody, które wracają do łask – przegląd niszowych, ale potrzebnych profesji

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.