Komunikaty PR

CRIDO żegna Grzybowską – poznaj nasze historie

2020-06-19  |  13:30

W czerwcu 2020 polska firma doradcza CRIDO zmieniła siedzibę na Generation Park Z w Warszawie. Kampanii informacyjnej o zmianie siedziby towarzyszyła specjalna akcja  na LinkedIn „CRIDO żegna Grzybowską – poznaj nasze historie” , w ramach której pracownicy CRIDO podzielili się swoimi wspomnieniami z czasów poprzedniej siedziby. Wpisy z hasztagami #CridoRElokacja #NowaRzeczywistość #CridoHistorie, publikowane były na profilach osobistych oraz profilu firmowym firmy. W ciągu kilku dni #CridoHistorie zebrały łącznie blisko 2200 polubień, udostępnień i pozytywnych komentarzy.

Akcja zakończyła się komunikacją o otwarciu nowego biura z możliwością jego wirtualnego zwiedzania w ramach spaceru 360 stopni. W ramach podsumowania powstał również krótki film #CridoRElokacja, nawiązujący zarówno do 12 lat w poprzednim biurze, jak i do nowej lokalizacji.

Od czerwca 2020 nowy adres CRIDO to Towarowa 28 (Generation Park Z) w Warszawie. O wyborze nowego biura zdecydowała atrakcyjna lokalizacja oraz możliwości budynku, które pozwoliły stworzyć komfortową przestrzeń dla pracowników. W nowym biurze, mają oni do dyspozycji zarówno nowoczesne przestrzenie do pracy, jak i relaksu (m.in. chilloutroom’y na każdym piętrze). Z kolei na gości CRIDO czeka specjalnie dla nich zaaranżowana kawiarenka na 11 piętrze, tuż obok recepcji. Mogą się w niej wygodnie rozgościć, czekając na oficjalne spotkanie w jednej z sal, w specjalnie wydzielonej i zaaranżowanej przestrzeni dla klientów. 

#CridoHistorie przy okazji #CridoRElokacja

W związku ze zmianą biura, pracownicy CRIDO zaangażowali się w specjalną akcję na LinkedIn „CRIDO żegna Grzybowską – poznaj nasze historie”. Pod hasztagami #CridoRElokacja, #CridoHistorie czy #NowaRzeczywistość publikowali oni swoje indywidualne historie z czasów na Grzybowskiej. W ich wspomnieniach przeplatają się wątki sukcesów firmy z wyjazdami integracyjnymi czy wspólnym kibicowaniem podczas meczów piłki nożnej. Wśród linkedinowych wpisów znalazł się nawet jeden – prawie gotowy – scenariusz do filmu sensacyjnego… W efekcie akcji, która zwinnie rozwija się dalej, z indywidualnych historii powstała niezwykła historia firmy, w pełnej swej różnorodności.

Jak nie można realnie, to działamy wirtualnie 

W ramach kampanii informacyjnej o nowym biurze powstał też wirtualny spacer 360 stopni z interaktywnymi elementami (również z opcją VR). W tej formie, klienci i partnerzy biznesowi CRIDO, mogą rozejrzeć się po nowym biurze. Jest to alternatywa do niemożliwych ze względu na obecną sytuację, większych spotkań. Ta forma komunikacji dała też możliwość, w uzupełnieniu do video #CridoRElokacja, wirtualnie powitać klientów i partnerów biznesowych CRIDO.

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6671670655211053056/

https://crido.pl/360/

https://crido.pl/crido-nowe-biuro-spacer-360/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani? Biuro prasowe
2025-05-21 | 08:00

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Aż 67% pracowników sezonowych to kobiety – wbrew stereotypom o „męskiej pracy fizycznej”. Drugą największą grupę stanowią osoby w wieku 18-24 lata –
Praca Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje
2025-04-30 | 06:00

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Wyniki badania płacowego Mercer Total Remuneration Survey (TRS) 2024 dostarczają cennych informacji na temat aktualnych zmian na rynku wynagrodzeń w Polsce. W 2024 roku zauważono kilka
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.