Crunchips wprowadza Edycję Limitowaną chipsów
Z okazji zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej marka Crunchips przygotowała dla kibiców coś specjalnego – Edycję Limitowaną chipsów, która będzie doskonałym uzupełnieniem sportowych emocji. Nowi gracze w składzie marki to smaki: pizza i papryka habanero. Dodatkowo w wyjątkowej loterii można wygrać atrakcyjne nagrody pieniężne i wesprzeć lokalne kluby sportowe.
Marka Crunchips pojawia się wszędzie tam, gdzie dobra zabawa wiąże się z pozytywną energią – a tej z pewnością nie zabraknie podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej, które odbędą się w Niemczech na przełomie czerwca i lipca. Piłkarskim emocjom towarzyszą oczywiście przekąski, stąd w sklepach na kibiców czekać będzie Edycja Limitowana chipsów o smaku pizzy oraz papryki habanero.
Pizza – ten klasyczny smak jest jak karny przy remisie, wymarzony scenariusz dla kibiców, którzy kochają szybkie przekąski i sprawdzone smaki. Z kolei papryka habanero będzie idealna dla poszukiwaczy ostrych smaków i z pewnością rozpali kibicowskie dusze. Oba smaki pojawią się w sklepach już z początkiem kwietnia i trudno będzie przejść obok nich obojętnie, ponieważ opakowania (gramatura 130 g) zostały przygotowane w wyjątkowej szacie graficznej.
Crunchips wspiera pasje i rozdaje nagrody
Edycja Limitowana to niejedyna atrakcja przygotowana przez Crunchips. Specjalna loteria, zgodnie ze strategią marki, łączy w sobie radość i odpowiedzialność. Poza szansą na wygranie atrakcyjnych nagród pieniężnych konsumenci otrzymują możliwość wsparcia lokalnych klubów sportowych.
– Przy okazji takich wydarzeń jak mistrzostwa Europy oprócz doskonałej zabawy chcemy zrobić też coś dobrego. Dlatego stworzyliśmy program „Wspieraj pasje”. Dzięki niemu konsumenci, którzy zakupią dowolną paczkę Crunchips, mogą wziąć udział w loterii i wesprzeć bieżącą działalność wybranych klubów sportowych. Łączna wysokość grantów wynosi 50 000 zł. O wysokości dofinansowania dla poszczególnych klubów zadecyduje liczba głosów oddanych przez naszych konsumentów. Każda osoba, która weźmie udział w loterii Crunchips „Łap nagrody i wspieraj pasje!”, może oddać głos na wybrany klub – mówi Margarita Lipińska, Brand Manager marki Crunchips.
Loteria trwa od 1 kwietnia do 14 lipca br. Aby mieć szansę na wygraną – nawet 25 000 zł – wystarczy zachować dowód zakupu dowolnej paczki Crunchips, a następnie zarejestrować go na stronie loteriacrunchips.pl, gdzie można również oddać głos na ulubiony klub.
W mediach społecznościowych Crunchips i na stronie internetowej loterii dostępne są informacje na temat drużyn biorących udział w programie. Wysokość wsparcia zależy od liczby uzyskanych głosów. Za pierwsze miejsce drużyna otrzyma 25 000 zł, za drugie – 15 000, za trzecie – 10 000 zł.
Wsparcie marketingowe
Powyższą akcję wspierać będą działania marketingowe. Zaplanowano kampanię telewizyjną, a ponadto działania w digitalu, posty i bannery w kanałach własnych marki czy współpracę z influencerami. Produkty będą też promowane w punktach sprzedaży – poprzez specjalne materiały POS, ekspozycje, toppery, wobblery.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.