Komunikaty PR

Crunchips wprowadza Edycję Limitowaną chipsów

2024-04-09  |  10:45
Biuro prasowe

Z okazji zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej marka Crunchips przygotowała dla kibiców coś specjalnego – Edycję Limitowaną chipsów, która będzie doskonałym uzupełnieniem sportowych emocji. Nowi gracze w składzie marki to smaki: pizza i papryka habanero. Dodatkowo w wyjątkowej loterii można wygrać atrakcyjne nagrody pieniężne i wesprzeć lokalne kluby sportowe.

Marka Crunchips pojawia się wszędzie tam, gdzie dobra zabawa wiąże się z pozytywną energią – a tej z pewnością nie zabraknie podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej, które odbędą się w Niemczech na przełomie czerwca i lipca. Piłkarskim emocjom towarzyszą oczywiście przekąski, stąd w sklepach na kibiców czekać będzie Edycja Limitowana chipsów o smaku pizzy oraz papryki habanero. 

Pizza – ten klasyczny smak jest jak karny przy remisie, wymarzony scenariusz dla kibiców, którzy kochają szybkie przekąski i sprawdzone smaki. Z kolei papryka habanero będzie idealna dla poszukiwaczy ostrych smaków i z pewnością rozpali kibicowskie dusze. Oba smaki pojawią się w sklepach już z początkiem kwietnia i trudno będzie przejść obok nich obojętnie, ponieważ opakowania (gramatura 130 g) zostały przygotowane w wyjątkowej szacie graficznej. 

Crunchips wspiera pasje i rozdaje nagrody 

Edycja Limitowana to niejedyna atrakcja przygotowana przez Crunchips. Specjalna loteria, zgodnie ze strategią marki, łączy w sobie radość i odpowiedzialność. Poza szansą na wygranie atrakcyjnych nagród pieniężnych konsumenci otrzymują możliwość wsparcia lokalnych klubów sportowych.

– Przy okazji takich wydarzeń jak mistrzostwa Europy oprócz doskonałej zabawy chcemy zrobić też coś dobrego. Dlatego stworzyliśmy program „Wspieraj pasje”. Dzięki niemu konsumenci, którzy zakupią dowolną paczkę Crunchips, mogą wziąć udział w loterii i wesprzeć bieżącą działalność wybranych klubów sportowych. Łączna wysokość grantów wynosi 50 000 zł. O wysokości dofinansowania dla poszczególnych klubów zadecyduje liczba głosów oddanych przez naszych konsumentów. Każda osoba, która weźmie udział w loterii Crunchips „Łap nagrody i wspieraj pasje!”, może oddać głos na wybrany klub – mówi Margarita Lipińska, Brand Manager marki Crunchips.

Loteria trwa od 1 kwietnia do 14 lipca br. Aby mieć szansę na wygraną – nawet 25 000 zł – wystarczy zachować dowód zakupu dowolnej paczki Crunchips, a następnie zarejestrować go na stronie loteriacrunchips.pl, gdzie można również oddać głos na ulubiony klub.

W mediach społecznościowych Crunchips i na stronie internetowej loterii dostępne są informacje na temat drużyn biorących udział w programie. Wysokość wsparcia zależy od liczby uzyskanych głosów. Za pierwsze miejsce drużyna otrzyma 25 000 zł, za drugie – 15 000, za trzecie – 10 000 zł. 

Wsparcie marketingowe 

Powyższą akcję wspierać będą działania marketingowe. Zaplanowano kampanię telewizyjną, a ponadto działania w digitalu, posty i bannery w kanałach własnych marki czy współpracę z influencerami. Produkty będą też promowane w punktach sprzedaży – poprzez specjalne materiały POS, ekspozycje, toppery, wobblery.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.