CUK Ubezpieczenia zabezpiecza to co najcenniejsze – życie
Według analiz Głównego Urzędu Statystycznego i Eurostatu polskie gospodarstwa domowe na ochronę zdrowia i życia przeznaczają 5,6% ogólnych wydatków. To znacznie większy odsetek niż średnia europejska, która wynosi 3,9%. Warto jednak zaznaczyć, że przeciętne gospodarstwo domowe w Polsce trochę więcej pieniędzy wydaje chociażby na alkohol
i wyroby tytoniowe, które stanowią aż 6% wydatków przeciętnego gospodarstwa domowego w kraju. Analizując te dane warto przemyśleć priorytety i rozważyć zakup dodatkowej ochrony swojego życia oraz zabezpieczenia przyszłości naszych najbliższych. Multiagencja CUK Ubezpieczenia ma na to sposób – wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Polaków udostępnia szeroką ofertę ubezpieczeń na życie i zdrowie.
Każdy posiadacz auta wykupuje jego obowiązkowe OC. Ubezpieczamy także nasz dom czy mieszkanie. Wielu z nas zapomina jednak o ubezpieczeniu tego, co najistotniejsze – czyli naszego życia. Polisa na życie nie jest ubezpieczeniem obowiązkowym, ale każdy kto zdecyduje się na jej zakup doceni pełną ochronę w wielu niespodziewanych sytuacjach. Co więcej ochrona otacza nie tylko osobę ubezpieczoną, ale także jej najbliższych.
Jak sama nazwa wskazuje ubezpieczenie chroni nasze życie. Zabezpiecza bliskich na wypadek naszej śmierci na konkretną sumę ubezpieczenia. Taka polisa jednak nie składa się tylko ze świadczenia na wypadek śmierci. W zależności od tego jakie są nasze oczekiwania – możemy w dużym stopniu wpłynąć na jej zakres i skład.
Niewątpliwą zaletą ubezpieczeń chroniących życie jest możliwość dopasowania ich do indywidualnej sytuacji. Firmy ubezpieczeniowe, a wśród ich Generali, Proama, i TUZ stworzyły propozycje ubezpieczenia zarówno dla singli, osób posiadających rodziny, a także seniorów. Śmiało możemy powiedzieć, że dzięki elastycznym rozwiązaniom, możliwe jest dopasowanie ubezpieczenia na miarę aktualnych potrzeb. Ubezpieczenie na życie przy miesięcznej opłacie zaczynającej się już od 30 zł gwarantuje kompleksową ochronę.
– „Ubezpieczenia na życie są w ofercie niemal każdego towarzystwa ubezpieczeniowego. Nie ma w tym nic dziwnego, bowiem życie jest najcenniejszym co mamy i powinniśmy je odpowiednio chronić. W CUK Ubezpieczenia chcemy otoczyć naszych klientów i ich rodziny pełną ochroną, proponując najlepszy wariant ubezpieczenia. Nasi doradcy do każdego z klientów podchodzą indywidualnie, analizują ich oczekiwania wobec polisy, aby z oferty ponad 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych wybraćubezpieczenie najlepiej odpowiadające ich potrzebom. Z roku na rok zauważamy coraz większe zainteresowanie tego rodzaju produktami. Mają na to wpływ dwa czynniki, z jednej strony rosnąca świadomość w kwestii ubezpieczeń, z drugiej natomiast ich atrakcyjna cena. Obecna sytuacja związana z pandemią koronawirusa jest dodatkowym impulsem skłaniającym wiele osób do zakupu polisy. W ofercie CUK Ubezpieczenia znajdziemy ubezpieczenie na życie, którego składka zaczyna się już od 30 zł miesięcznie” – zachęca Piotr Koprucki Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń na życie w CUK Ubezpieczenia.
Polisa na życie chroni nas od zdarzeń takich jak np. następstwa nieszczęśliwego wypadku lub choroby. Możemy wówczas otrzymać pieniądze w ramach wypłaty odszkodowania, które ułatwią pokrycie wszelkich niespodziewanych wydatków. Zawsze warto zapoznać się z ofertą kilku towarzystw i wybrać tą, która będzie dla nas nie tylko korzystna cenowo, ale również zapewni pożądany zakres ubezpieczenia. W CUK Ubezpieczenia porównamy dla ciebie mnóstwo ofert i pomożemy wybrać tę, która najbardziej otoczy opieką Ciebie oraz najbliższych.
Zakup polis w CUK Ubezpieczenia to nie tylko gwarancja niskiej ceny i pełnej ochrony, ale też profesjonalnej i miłej obsługi. Dla osób, które preferują zdalny kontakt i wszelkie formalności załatwiają #bezwychodzeniazdomu, CUK Ubezpieczenia przygotował szereg kanałów, które umożliwiają zapoznanie się z ofertą i zakup polisy. Klienci mogą dokonać procesu zakupu polis całkowicie zdalnie, poprzez rozmowę telefoniczną z doradcą w danej placówce, kontakt z konsultantem poprzez infolinię, skorzystaniem z porównywarek na stronie www, czy też porównania oferty w aplikacji. – „Dla naszych klientów chcemy kreować przyjazny świat ubezpieczeń. Staramy się nie tylko dostarczać atrakcyjne produkty w przystępnej cenie, ale również zagwarantować komfortową i bezpieczną formę kontaktu z nami oraz wybór naszych produktów. Nieustannie inwestujemy w nowe rozwiązania, które pozwalają na kontakt z naszymi doradcami z każdego miejsca i w każdym czasie. Nasze życie bywa nieprzewidywalne. Nie wiemy, kiedy będziemy potrzebować ubezpieczenia, warto więc zabezpieczyć siebie i swoich bliskich wcześniej posiadając gwarancję pełnej ochrony od CUK Ubezpieczenia – podsumowuje Piotr Koprucki.
CUK Ubezpieczenia, wiodący w Polsce dystrybutor ubezpieczeń oferujący produkty ponad 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych. Firma funkcjonuje od 19 lat będąc technologicznym i jakościowym liderem branży. Multiagencja działa poprzez różne kanały dotarcia do Klienta i prowadzi sprzedaż poprzez sieć 330 Placówek własnych i franczyzowych, 300 punktów partnerskich, własne Contact Center oraz kanały online. Misją firmy jest kreowanie przyjaznego dla Klienta świata ubezpieczeń. Potwierdzeniem tego są nagrody, które otrzymaliśmy, m.in.: Godło Firma Przyjazna Klientowi, Godło Najwyższa Jakość Quality International oraz Godło Jakość Roku w kategorii Usługa Roku. W naszej firmie najważniejsi są ludzie, którzy z nami pracują i wartości, jakie wnoszą. W codziennej pracy stawiamy na bezpośrednią komunikację, przyjacielskie relacje, poszukiwanie skutecznych rozwiązań oraz nabywanie nowych umiejętności.
Kontakt dla mediów: Tomasz Szymanowski, mail: t.szymanowski@unicornmedia.pl
88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia
Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.