Komunikaty PR

CUK Ubezpieczenia z nową strategią komunikacji.

2022-05-17  |  10:00
Biuro prasowe

CUK Ubezpieczenia  rozpoczął nową kampanię reklamową. Jej celem jest budowanie świadomości firmy poprzez zwrócenie uwagi na dostępność polis w każdym z kanałów sprzedaży. Przygotowane działania marketingowe są częścią nowej strategii komunikacji marki CUK, która wzmocni wizerunek placówek w całym kraju.

Częścią działań komunikacyjnych jest nowy spot telewizyjny, w którym  CUK odszedł od klasycznej koncepcji reklam promujących ubezpieczenia. Są dynamiczne przejścia, rytmiczna muzyka, dopasowane treści oraz brand hero marki, czyli SuperCUK. Kampania w TV potrwa do końca października i będzie emitowana w najchętniej oglądanym czasie reklamowym.

Odeszliśmy od przewidywalnego schematu dotychczasowych klipów reklamowych w branży ubezpieczeniowej. Nasza wizja jest inna, łamie schemat i ukazuje przyjazny świat ubezpieczeń. Nawiązujemy w niej do codzienności.  Żyjemy szybko, korzystamy z nowych technologii i szukamy sposobów na oszczędność czasu, pieniędzy oraz nerwów.  Spot jest częścią kampanii, której celem jest wsparcie placówek w całej Polsce. – mówi Marcin Dyliński, Dyrektor Marketingu i E-Commerce w CUK Ubezpieczenia

Hasło kampanii MY.TY. jest nawiązaniem do dotychczasowego claimu marki: My porównujemy, Ty oszczędzasz, ale pozwala komunikować więcej. Chcemy podkreślić, że to My jako CUK dzięki nowoczesnym rozwiązaniom szybko i celnie wyszukujemy polisy odpowiadające klientom, dzięki temu Ty, czyli klienci oszczędzają to, co dla nich najważniejsze. Kampania w TV jest częścią szerszych działań komunikacyjnych, które koncentrują się na aktywności w social mediach, przestrzeni digital oraz działaniach lokalnych tworząc spójny przekaz opierający się na modelu 360 stopni  – dodaje Dyliński.

Firma w nowej kampanii chce podkreślić relacje zbudowane z klientami na różnych płaszczyznach. Wskazuje, że świat ubezpieczeń jest przyjazny i dostępny z poziomu urządzeń mobilnych, jak również bezpośredniego kontaktu z doradcą w placówce.

Mamy świadomość, że mimo rozwoju technologii wiedza doradcy jest niezbędna, a czasem wręcz niezastąpiona. Na co dzień spotykamy się z sytuacjami, kiedy klienci udają się do placówek w celu potwierdzenia ofert znalezionych w sieci. Nowoczesna firma, to również taka, która jest dostępna dla klienta w każdym wieku i daje możliwość zakupu tak jak mu wygodnie – online lub stacjonarnie. Taki jest CUK. Wykorzystujemy nowe technologie i podążamy za potrzebami naszych klientów i to właśnie pokazujemy w nowej kampanii. – dodaje Paula Rabel, Kierownik Komunikacji i PR w CUK Ubezpieczenia 

Koncepcja MY.TY. będzie rozwijana, a jej założenia pojawią się w formie dedykowanych kreacji graficznych w social mediach, reklamach Google i YouTube. Placówki CUK również zostaną wyposażone w nowe materiały.

Nowa koncepcja klipu i podejście do kampanii są bliskie wartościom CUK Ubezpieczenia. Pokazujemy, że działamy dynamiczne i niestandardowo używając nowoczesnych rozwiązań. Podkreślamy, że technologia idzie w parze z profesjonalną obsługą. Wiemy, że nasze rozwiązania dają konkretne oszczędności klientom, choć każdy z nas oszczędzanie postrzega w inny sposób – dla jednych ważna będzie oszczędność czasu, dla innych nerwów, a dla jeszcze innych pieniędzy i my to wszystko zapewniamy  – mówi Maciej Biesiadziński, Kierownik Trade Marketingu w CUK Ubezpieczenia.

Za koncepcję kreatywną odpowiada zespół Agencji N42, a za produkcję spotu Production Services Poland sp. z o.o. / ATM Grupa S.A. i Krzysztof Jakubowski. Klip wyreżyserował Krzysztof Kujawski. W spocie wykorzystano również logotypy Towarzystw Ubezpieczeniowych, znajdujących się w portfolio firmy, a są to m.in: Agro Ubezpieczenia, Compensa, InterRisk, UNIQA, TUZ Ubezpieczenia, Wiener. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok Biuro prasowe
2024-04-24 | 12:00

Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok

Kluczowe dane: Przychody w 2023 r.: 9,3 mld euro (+13% w porównaniu do 2022 r.) Zysk operacyjny: 301,2 mln euro (+5,8% w porównaniu do 2022 r.) Wskaźnik
Ubezpieczenia Czy księgowi ubezpieczają się na zbyt niskie sumy?
2024-04-18 | 15:30

Czy księgowi ubezpieczają się na zbyt niskie sumy?

Firmy księgowe i biura rachunkowe najczęściej wybierają ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) zawodowej z sumami gwarancyjnymi na poziomie od 50 do 100 tys. zł – podaje
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2024-04-04 | 14:07

Holowanie to 9 na 10 interwencji assistance dla motocykli

W 2023 r. aż 92% interwencji w ramach motocyklowego assistance polegało na holowaniu pojazdu – podaje towarzystwo ubezpieczeniowe Compensa. Kierowane do warsztatu jednoślady pokonywały na lawecie średnio ponad 62 km,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.