CUK Ubezpieczenia z nową strategią komunikacji.
CUK Ubezpieczenia rozpoczął nową kampanię reklamową. Jej celem jest budowanie świadomości firmy poprzez zwrócenie uwagi na dostępność polis w każdym z kanałów sprzedaży. Przygotowane działania marketingowe są częścią nowej strategii komunikacji marki CUK, która wzmocni wizerunek placówek w całym kraju.
Częścią działań komunikacyjnych jest nowy spot telewizyjny, w którym CUK odszedł od klasycznej koncepcji reklam promujących ubezpieczenia. Są dynamiczne przejścia, rytmiczna muzyka, dopasowane treści oraz brand hero marki, czyli SuperCUK. Kampania w TV potrwa do końca października i będzie emitowana w najchętniej oglądanym czasie reklamowym.
Odeszliśmy od przewidywalnego schematu dotychczasowych klipów reklamowych w branży ubezpieczeniowej. Nasza wizja jest inna, łamie schemat i ukazuje przyjazny świat ubezpieczeń. Nawiązujemy w niej do codzienności. Żyjemy szybko, korzystamy z nowych technologii i szukamy sposobów na oszczędność czasu, pieniędzy oraz nerwów. Spot jest częścią kampanii, której celem jest wsparcie placówek w całej Polsce. – mówi Marcin Dyliński, Dyrektor Marketingu i E-Commerce w CUK Ubezpieczenia
Hasło kampanii MY.TY. jest nawiązaniem do dotychczasowego claimu marki: My porównujemy, Ty oszczędzasz, ale pozwala komunikować więcej. Chcemy podkreślić, że to My jako CUK dzięki nowoczesnym rozwiązaniom szybko i celnie wyszukujemy polisy odpowiadające klientom, dzięki temu Ty, czyli klienci oszczędzają to, co dla nich najważniejsze. Kampania w TV jest częścią szerszych działań komunikacyjnych, które koncentrują się na aktywności w social mediach, przestrzeni digital oraz działaniach lokalnych tworząc spójny przekaz opierający się na modelu 360 stopni – dodaje Dyliński.
Firma w nowej kampanii chce podkreślić relacje zbudowane z klientami na różnych płaszczyznach. Wskazuje, że świat ubezpieczeń jest przyjazny i dostępny z poziomu urządzeń mobilnych, jak również bezpośredniego kontaktu z doradcą w placówce.
Mamy świadomość, że mimo rozwoju technologii wiedza doradcy jest niezbędna, a czasem wręcz niezastąpiona. Na co dzień spotykamy się z sytuacjami, kiedy klienci udają się do placówek w celu potwierdzenia ofert znalezionych w sieci. Nowoczesna firma, to również taka, która jest dostępna dla klienta w każdym wieku i daje możliwość zakupu tak jak mu wygodnie – online lub stacjonarnie. Taki jest CUK. Wykorzystujemy nowe technologie i podążamy za potrzebami naszych klientów i to właśnie pokazujemy w nowej kampanii. – dodaje Paula Rabel, Kierownik Komunikacji i PR w CUK Ubezpieczenia
Koncepcja MY.TY. będzie rozwijana, a jej założenia pojawią się w formie dedykowanych kreacji graficznych w social mediach, reklamach Google i YouTube. Placówki CUK również zostaną wyposażone w nowe materiały.
Nowa koncepcja klipu i podejście do kampanii są bliskie wartościom CUK Ubezpieczenia. Pokazujemy, że działamy dynamiczne i niestandardowo używając nowoczesnych rozwiązań. Podkreślamy, że technologia idzie w parze z profesjonalną obsługą. Wiemy, że nasze rozwiązania dają konkretne oszczędności klientom, choć każdy z nas oszczędzanie postrzega w inny sposób – dla jednych ważna będzie oszczędność czasu, dla innych nerwów, a dla jeszcze innych pieniędzy i my to wszystko zapewniamy – mówi Maciej Biesiadziński, Kierownik Trade Marketingu w CUK Ubezpieczenia.
Za koncepcję kreatywną odpowiada zespół Agencji N42, a za produkcję spotu Production Services Poland sp. z o.o. / ATM Grupa S.A. i Krzysztof Jakubowski. Klip wyreżyserował Krzysztof Kujawski. W spocie wykorzystano również logotypy Towarzystw Ubezpieczeniowych, znajdujących się w portfolio firmy, a są to m.in: Agro Ubezpieczenia, Compensa, InterRisk, UNIQA, TUZ Ubezpieczenia, Wiener.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc
Do 2030 roku z gospodarki o obiegu zamkniętym ma pochodzić co czwarty surowiec. Aby przyspieszyć ten proces, w Polsce potrzeba nowej, międzysektorowej Mapy Drogowej dla Gospodarki o Obiegu Zamkniętym – wskazywali eksperci w trakcie Polish Circular Forum. Obecny dokument nie spełnia już swojej roli i wymaga aktualizacji. Na braku jasnych przepisów i systemu wsparcia najbardziej cierpią przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. – Z naszych badań wynika, że tylko 3–3,5 proc. firm z sektora MŚP jest świadomych i przygotowanych do transformacji – ocenia Agnieszka Zdanowicz, wiceprezes Klastra Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu.
Prawo
Wspólna polityka rolna do deregulacji. Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników

Prawie 1,6 mld euro – tyle mają wynieść roczne oszczędności dla rolników po uproszczeniu wspólnej polityki rolnej. Zaproponowany w maju przez Komisję Europejską pakiet zmian zakłada redukcję części obowiązków administracyjnych, które dziś spoczywają na rolnikach ubiegających się o unijne wsparcie. Szczególnie dotyczy to płatności dla drobnych rolników. Jak podkreślają eksperci, wszelkie zmiany, które będą działać na rzecz konkurencyjności unijnego rolnictwa, są wskazane, ale przy uwzględnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa żywności.
Polityka
W rosyjskiej niewoli może przebywać kilkadziesiąt tysięcy Ukraińców. Napięta sytuacja geopolityczna sprzyja Rosji

W rosyjskiej niewoli przebywa około 10 tys. obywateli Ukrainy, z czego ponad 8 tys. to żołnierze. Łącznie jednak może ich być nawet kilkukrotnie więcej. ONZ podaje, że ponad 95 proc. ukraińskich jeńców wojennych jest poddawanych torturom. – Pogarszająca się sytuacja międzynarodowego bezpieczeństwa i wzrost wpływów do budżetu Federacji Rosyjskiej ze względu na wzrost cen ropy mogą się negatywnie odbić na planowanych wymianach jeńców – ocenia Michał Dworczyk, wiceprzewodniczący Komisji Bezpieczeństwa i Obrony w Parlamencie Europejskim.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.