Komunikaty PR

Cyfryzacja bez ryzyka – potrzeby i wyzwania MŚP

2024-09-12  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Trzepla
Monday

Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl

Technologie zmieniają biznes, a rewolucja ta nie omija także mniejszych i średnich firm. Dla wielu przedsiębiorców wdrażanie cyfrowych rozwiązań oznacza koszty, bez jasno określonych zysków. Aby pokazać możliwości i efekty cyfryzacji, dla firm z sektora MŚP organizowana jest druga edycja spotkań w całej Polsce. Eksperci omówią rolę digitalizacji, planowane zmiany prawne, a także przeanalizują studia przypadków. Organizatorem cyklu jest Symfonia, a Partnerem głównym Fundacja Digital Poland.

Celem spotkań jest wsparcie firm w efektywnej cyfryzacji procesów biznesowych, a w efekcie przygotowanie ich do zmian oraz wyposażenie w narzędzia do budowania ich przewagi konkurencyjnej.

Przedsiębiorcy MŚP szukają przede wszystkim sposobów na zwiększanie zysków, między innymi poprzez optymalizację kosztów prowadzonej działalności. Potrzebują dodatkowej wiedzy, aby podjąć konkretne, uporządkowane kroki w kierunku cyfryzacji, w której widzą szansę na rozwój. Chcą przykładów korzyści z zastosowania narzędzi cyfrowych, a także oczekują, że inwestycja będzie w zasięgu ich możliwości finansowych.  – mówi Bogdan Zatorski, kierownik do spraw analiz biznesowych i wymagań prawnych w Symfonii.

Uczestnicy spotkań dowiedzą się, jak pokonać typowe wyzwania cyfryzacji, takie jak opór przed zmianami czy brak kompetencji technologicznych. Eksperci przedstawią sposoby, by zabezpieczyć dane w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych oraz wykorzystać cyfryzację do poprawy obsługi klienta i zwiększenia jego lojalności. Omówione zostaną sposoby zarządzania kosztami cyfryzacji i maksymalizowania zwrotów z inwestycji oraz przykłady udanych transformacji cyfrowych.

W programie spotkań, organizowanych w Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie, Sosnowcu, Sopocie, Łodzi, Zielonej Górze i Szczecinie znalazły się takie tematy jak:

  • Strategia transformacji cyfrowej wewnątrz firmy – przewodnik po cyfryzacji z przykładami firm, które przeszły przez ten proces z sukcesem, a także analiza nieudanych przypadków, celem zdobycia świadomość wyzwań.
  • Technologia w cyfryzacji – jakie technologie najskuteczniej wspierają proces cyfryzacji.
  • Wdrożenie cyfryzacji w małej i dużej firmie – zwrot z inwestycji w rozwiązaniach cyfrowych.
  • Cyberbezpieczeństwo – jego rola w dzisiejszym prowadzeniu firmy.

Spotkania dla przedsiębiorców z sektora MŚP są bezpłatne, po wcześniejszej rejestracji. Szczegółowa agenda i możliwość zapisania się znajdują się na stronie https://symfonia.pl/blog/sniadania-cyfryzacja/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.