Komunikaty PR

Czas na wielkie możliwości dla małych firm!

2024-05-20  |  00:00

Czas na wielkie możliwości dla małych firm! Specjalne szkolenie dla firm, które chcą rozpocząć przygodę z ekspansją sprzedażową.

Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza wraz z Krajową Izbą Gospodarczą, autorem projektu cross-border.pl oraz Amazon zapraszają na bezpłatne stacjonarne szkolenie „E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm”.

- Już 6 czerwca w PPNT w Gdyni przedsiębiorcy będą mieli świetną okazję poznać kulisy e-eksportu. Czyli sprzedaży internetowej na rynkach zagranicznych. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, należy się zarejestrować, - mówi Damian Mucha, Prezes Zarządu Regionalnej Izby Gospodarczej Pomorza.

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak stawiać pierwsze kroki w sprzedaży na platformie Amazon. Będzie także o rozliczaniu VAT OSS w praktyce.

Nie zabraknie także informacji o finansowaniu działań eksportowych dla sektora MŚP oraz o sprytnym sposobie budowania silnej marki.


To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

✅ Jesteś właścicielem marki, producentem lub dystrybutorem.

✅ Pracujesz w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie.

✅ Posiadasz produkty, które możesz sprzedawać na marketplace.

✅ Stawiasz pierwsze kroki w eksporcie internetowym.

✅ Chcesz rozpocząć sprzedaż na Amazon.

 

Podczas szkolenia zdobędziesz odpowiedzi na pytania:

⏩ Jakie są dostępne modele sprzedażowe i jak stawiać pierwsze kroki na Amazon?

⏩ Jakie czynniki wpływają na sukces sprzedażowy na Amazon?

⏩ Jak skutecznie rozliczać podatki w systemie VAT OSS?

⏩ Jakie są źródła finansowania działań eksportowych dla MŚP?

⏩ Jak przygotować skuteczną strategię promocyjną w cross-border?

 

Inicjatywę poprowadzą specjaliści, którzy już odnieśli sukces na międzynarodowym rynku, w tym między innymi:

Katarzyna Śliwińska z Amazon

Doświadczona Key Account Manager w Amazon. Pomaga polskim firmom osiągnąć sukces na Amazon w całej Europie.

Damian Wiszowaty z Gonito

Ekspert sprzedaży na Amazon, prawnik, specjalista w zakresie prawa własności intelektualnej i nowych technologii. Założyciel oraz CEO Gonito – agencji, która jako pierwsza w Polsce zaoferowała wsparcie i optymalizację sprzedaży na Amazon, pomagając firmom – producentom i dystrybutorom w wejściu na nowe zagraniczne rynki.

Anna Szafraniec z ASB Group

Zarządza zespołem VAT Compliance w ASB Group. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w doradztwie w zakresie przepisów VAT dla międzynarodowych firm – działających zarówno w obrębie Unii Europejskiej, jak również poza jej granicami.

Klaudia Gajda z Cinkciarz.pl

Jako Business Development Expert inicjuje, rozwija i utrzymuje długofalowe relacje B2B w Polsce i za granicą, wspierając przedsiębiorców w budowaniu strategii cross-border e-commerce, czyli skutecznego sprzedawania za granicą z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi finansowych i technologii.      

Grzegorz Chowaniec z Cinkciarz.pl

Od 15 lat działa w branży e-commerce na wielu poziomach. Prowadzi szkolenia z zakresu poruszania się na tym rynku. W ostatnim czasie w Cinkciarz.pl skupia się na ukierunkowaniu rozwoju produktów płatniczych, stanowiących niewątpliwe wsparcie w kierunku cross-border dla przedsiębiorców.

Piotr Snopek z Paszport do Eksportu

Dyrektor sprzedaży i marketingu, od ponad 12 lat pełni funkcję eksperta rynków zagranicznych. Doradza w zakresie możliwości wejścia na nowe rynki i pozyskiwania nowych kontrahentów. Specjalizuje się w pozyskiwaniu i rozliczaniu funduszy z UE na rozwój firm, w szczególności z branży spożywczej, kosmetycznej, budowlanej, motoryzacyjnej i innych.

 

Zarejestruj się i zapewnij sobie miejsce na szkoleniu. Ilość miejsc ograniczona!

Agenda i zapisy dostępne są poniżej pod przyciskiem WIĘCEJ INFORMACJI. 

Do zobaczenia na szkoleniu!

 

Szkolenie jest organizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą, autora projektu cross-border.pl, Amazon oraz Regionalną Izbę Gospodarczą Pomorza.

Partner Strategiczny – Pomorski Park Naukowo-Technologiczny.

Szkolenie zostało objęte Patronatem Honorowym Ministerstwa Rozwoju i Technologii; Marszałka Województwa Pomorskiego, Mieczysława Struka; Agencji Rozwoju Pomorza S.A.; Inkubator STARTER; Pomorską Specjalną Strefę Ekonomiczną.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dołącz do prawie 40 tys. biegaczy Poland Business Run 2024! Biuro prasowe
2024-06-13 | 05:30

Dołącz do prawie 40 tys. biegaczy Poland Business Run 2024!

Dołącz do prawie 40 tys. biegaczy Poland Business Run 2024 i pomóż osobom z niepełnosprawnościami! Już wiadomo, że w 13. edycji największej charytatywnej sztafety
Ruszyły zapisy na Kongres Accountability
2024-06-11 | 14:00

Ruszyły zapisy na Kongres Accountability

Już można rejestrować się na 5-tą, jubileuszową edycję konferencji Accountability Culture Congress, która odbędzie się 26 września 2024 r. Partnerem wydarzenia jest:
BRAK ZDJĘCIA
2024-06-11 | 14:00

Ruszyły zapisy na Kongres Accountability

Już można rejestrować się na 5-tą, jubileuszową edycję konferencji Accountability Culture Congress, która odbędzie się 26 września 2024 r. Partnerem wydarzenia jest: NEWSERIA Zapisy dostępne są już pod linkiem:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.