Komunikaty PR

Czołowa grupa radiowa wybrała Olivia Business Centre

2020-06-24  |  14:35
Biuro prasowe

Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84iOYbSPA-BnvcEiRTmg?e=ljir6h

Grupa RMF z końcem lipca przeniesie swoje lokalne biuro na Pomorzu do Olivii Business Centre. Znajdzie się ono na 21 pierwszym piętrze 180 metrowej Olivii Star, najwyższego budynku biurowego w Polsce Północnej.

W nowej lokalizacji znajdą się pomieszczenia biurowe, studio radiowe wraz z pomieszczeniami lektorskimi, sala konferencyjna, zaplecze techniczne i socjalne. To stąd nadawane będą m.in. rozmowy z gośćmi z regionu oraz lokalne audycje radiowe. Na co dzień z biur korzystać będą pracownicy pomorskiego biura handlowego Grupy RMF oraz stacji RMF FM, RMF Classic i RMF MAXXX. Wnętrze biur zaprojektowała pracownia Design Anatomy, posiadająca w swoim portfolio ponad 100 tyś. m.kw. realizacji biurowych dla globalnych i polskich firm. Wnętrza studiów radiowych są autorstwa pracowni WT Architekci.

Przestrzeni dla naszej nowej lokalizacji szukaliśmy z uwagi na potrzebę rozwoju i podniesienia standardu naszego biura i studia. Wybór Olivia Business Centre wynika z bardzo dobrej lokalizacji budynku oraz samego biura, szerokiego zaplecza w postaci miejsc parkingowych, miejsc rowerowych i zaplecza usługowego całego kompleksu, ale również niewątpliwie z prestiżu miejsca. – mówi Paweł Piotrowski, Dyrektor Administracyjny Grupy RMF.

Największa duma OBC

Największą dumą Olivii jest oczywiście społeczność - unikalna grupa firm i ludzi, na co dzień nie tylko pracujących w położonych koło siebie budynkach, ale przede wszystkim uczestniczących we wspólnych przedsięwzięciach biznesowych i niebiznesowych, w ligach sportowych, wspólnym klubie żeglarskim i w setkach podobnych przedsięwzięć społecznych, sportowych i charytatywnych. Grupa RMF jest najlepszym możliwym uzupełnieniem tej społeczności, a wierzymy że stanie się prawdziwym jej animatorem. Negocjacje od początku były pełne wzajemnego uznania - ekipa RMF była zachwycona widokiem z 21 piętra na całą zatokę i aglomerację, zaś dla wielu z nas ulubionym radiem jest RMF Classic, Fakty RMF FM są najlepszym źródłem informacji a jedną z ulubionych porannych rozrywek prześmieszne audycje w RMF MAXXX. Druga nasza największa duma to oczywiście Olivia Star - biznesowe ukoronowanie i turystyczna atrakcja Trójmiasta. Jesteśmy szczęśliwi, że Grupa RMF podzieliła nasze przekonanie – mówi Maciej Kotarski, Dyrektor Wynajmu Olivia Business Centre.

Jednym z atutów nowej siedziby RMF w Trójmieście będą nieszablonowe wnętrza biur. Wspólnie z klientem zgodziliśmy się, że największym atutem tej lokalizacji jest przepiękny widok na całe Trójmiasto. - mówi Justyna Biłat, architekt z Design Anatomy. Założeniem było otwarcie biura na to co za oknem. Chcieliśmy, aby Zatoka Gdańska wręcz wchodziła do wnętrza. Wynikiem tych założeń będzie otwarta, jasna przestrzeń, a zastosowanie naturalnych materiałów oraz dużej ilości roślin przywoła na myśl nadmorskie plenery. RMF ogromny nacisk kładzie również na parametry akustyczne swoich przestrzeni. Wysokie standardy grupy były dla nas wyzwaniem, ale tez okazją do zastosowania nowych rozwiązań. W efekcie przestrzeń nie będzie jedynie cieszyć oko, ale też zapewni komfort użytkowania, a w przyszłości też pomoże cieszyć uszy słuchaczy. – dodaje Justyna Biłat.

O Olivia Business Centre

Olivia Business Centre w Gdańsku to największe i najnowocześniejsze centrum biurowo-biznesowe w aglomeracji trójmiejskiej. Jego docelowa wielkość znacznie przekroczy 200 000 mkw., a już obecnie wynosi 175 000 m kw., co uczyniło Olivia Business Centre największym projektem biurowym w Polsce. Najwięksi rezydenci Olivii to Airhelp, Amazon, Arrow, Bayer, Deloitte, Energa, EPAM, Fujifilm, Nordea, PwC, Ricoh, Sii, Staples, ThyssenKrupp.

Olivia Business Centre to równocześnie znacznie więcej niż budynki. W ciągu roku odbywa się tutaj kilkaset wydarzeń biznesowych, edukacyjnych, kulturalnych i sportowych. Na terenie centrum biurowego wykreowane zostało unikalne połączenie usług I udogodnień dla najemców i gości, którą tworzy osiem restauracji, 4 kawiarnie, profesjonalne dwupiętrowe centrum fitness, żłobek i przedszkole dla 100 dzieci, szkołę podstawową, akademię IT, dwa centra medyczne, gabinet dentystyczny, apteka, 5 punktów obsługi klienta banków i 5 centrów konferencyjnych, O4 – jeden z największych coworkingów w Polsce, ale równocześnie rozległe patio wypełnione roślinnością, fontannami i miejscami wypoczynku. Kolejne budynki OBC uzyskują wysokie noty certyfikacji ekologicznej BREEM od poziomu excellent po very good. W lipcu 2019 roku w Olivii Star, najwyższym budynku Polski północnej otworzona została ogólnodostępna kondygnacja widokowa, umożliwiająca widok 360 st. na całe Trójmiasto oraz najwyżej położone w Polsce centrum konferencyjne, na wysokości blisko 160 metrów nad ziemią. Na 33 piętrze znajdują się dwie prestiżowe restauracje: Arco i Treinta y Tres, prowadzone przez Paco Péreza, jednego z najbardziej utytułowanych szefów kuchni na świecie. Olivia posiada ponad 1600 miejsc parkingowych, szereg punktów do ładowania samochodów elektrycznych, kilkaset stojaków rowerowych oraz duże szatnie z prysznicami dla rowerzystów w każdym z 7 budynków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Wola Gabriela w Warszawie – realizacja przy wykorzystaniu materiałów Dryvit Biuro prasowe
2024-09-27 | 11:00

Wola Gabriela w Warszawie – realizacja przy wykorzystaniu materiałów Dryvit

Warszawa, 27 września 2024 r. – Inwestycję mieszkaniową Wola Gabriela, zrealizowaną przez Sokratesa Development przy ul. Kacpra Karlińskiego 4 na warszawskiej Nowej Woli (Odolanach),
Nieruchomości Ile pieniędzy wydajemy na zakup nowego mieszkania?
2024-09-27 | 11:00

Ile pieniędzy wydajemy na zakup nowego mieszkania?

W największych miastach nowe mieszkania są bardzo drogie, ale to nie tych najtańszych deweloperzy sprzedali w tym roku najwięcej. Eksperci portalu RynekPierwotny.pl sprawdzili, ile ich klienci
Nieruchomości Posadzki żywiczne Flowcrete LE – rozwiązania do „zielonych” magazynów
2024-09-27 | 10:00

Posadzki żywiczne Flowcrete LE – rozwiązania do „zielonych” magazynów

Według Polskiej Izby Nieruchomości Komercyjnych na koniec czerwca 2024 roku rynek nowoczesnych powierzchni magazynowo-przemysłowych w Polsce wynosił ponad 33,5 miliona m kw. Jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.