Czołowa grupa radiowa wybrała Olivia Business Centre
Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84iOYbSPA-BnvcEiRTmg?e=ljir6h
Grupa RMF z końcem lipca przeniesie swoje lokalne biuro na Pomorzu do Olivii Business Centre. Znajdzie się ono na 21 pierwszym piętrze 180 metrowej Olivii Star, najwyższego budynku biurowego w Polsce Północnej.
W nowej lokalizacji znajdą się pomieszczenia biurowe, studio radiowe wraz z pomieszczeniami lektorskimi, sala konferencyjna, zaplecze techniczne i socjalne. To stąd nadawane będą m.in. rozmowy z gośćmi z regionu oraz lokalne audycje radiowe. Na co dzień z biur korzystać będą pracownicy pomorskiego biura handlowego Grupy RMF oraz stacji RMF FM, RMF Classic i RMF MAXXX. Wnętrze biur zaprojektowała pracownia Design Anatomy, posiadająca w swoim portfolio ponad 100 tyś. m.kw. realizacji biurowych dla globalnych i polskich firm. Wnętrza studiów radiowych są autorstwa pracowni WT Architekci.
Przestrzeni dla naszej nowej lokalizacji szukaliśmy z uwagi na potrzebę rozwoju i podniesienia standardu naszego biura i studia. Wybór Olivia Business Centre wynika z bardzo dobrej lokalizacji budynku oraz samego biura, szerokiego zaplecza w postaci miejsc parkingowych, miejsc rowerowych i zaplecza usługowego całego kompleksu, ale również niewątpliwie z prestiżu miejsca. – mówi Paweł Piotrowski, Dyrektor Administracyjny Grupy RMF.
Największa duma OBC
Największą dumą Olivii jest oczywiście społeczność - unikalna grupa firm i ludzi, na co dzień nie tylko pracujących w położonych koło siebie budynkach, ale przede wszystkim uczestniczących we wspólnych przedsięwzięciach biznesowych i niebiznesowych, w ligach sportowych, wspólnym klubie żeglarskim i w setkach podobnych przedsięwzięć społecznych, sportowych i charytatywnych. Grupa RMF jest najlepszym możliwym uzupełnieniem tej społeczności, a wierzymy że stanie się prawdziwym jej animatorem. Negocjacje od początku były pełne wzajemnego uznania - ekipa RMF była zachwycona widokiem z 21 piętra na całą zatokę i aglomerację, zaś dla wielu z nas ulubionym radiem jest RMF Classic, Fakty RMF FM są najlepszym źródłem informacji a jedną z ulubionych porannych rozrywek prześmieszne audycje w RMF MAXXX. Druga nasza największa duma to oczywiście Olivia Star - biznesowe ukoronowanie i turystyczna atrakcja Trójmiasta. Jesteśmy szczęśliwi, że Grupa RMF podzieliła nasze przekonanie – mówi Maciej Kotarski, Dyrektor Wynajmu Olivia Business Centre.
Jednym z atutów nowej siedziby RMF w Trójmieście będą nieszablonowe wnętrza biur. Wspólnie z klientem zgodziliśmy się, że największym atutem tej lokalizacji jest przepiękny widok na całe Trójmiasto. - mówi Justyna Biłat, architekt z Design Anatomy. Założeniem było otwarcie biura na to co za oknem. Chcieliśmy, aby Zatoka Gdańska wręcz wchodziła do wnętrza. Wynikiem tych założeń będzie otwarta, jasna przestrzeń, a zastosowanie naturalnych materiałów oraz dużej ilości roślin przywoła na myśl nadmorskie plenery. RMF ogromny nacisk kładzie również na parametry akustyczne swoich przestrzeni. Wysokie standardy grupy były dla nas wyzwaniem, ale tez okazją do zastosowania nowych rozwiązań. W efekcie przestrzeń nie będzie jedynie cieszyć oko, ale też zapewni komfort użytkowania, a w przyszłości też pomoże cieszyć uszy słuchaczy. – dodaje Justyna Biłat.
O Olivia Business Centre
Olivia Business Centre w Gdańsku to największe i najnowocześniejsze centrum biurowo-biznesowe w aglomeracji trójmiejskiej. Jego docelowa wielkość znacznie przekroczy 200 000 mkw., a już obecnie wynosi 175 000 m kw., co uczyniło Olivia Business Centre największym projektem biurowym w Polsce. Najwięksi rezydenci Olivii to Airhelp, Amazon, Arrow, Bayer, Deloitte, Energa, EPAM, Fujifilm, Nordea, PwC, Ricoh, Sii, Staples, ThyssenKrupp.
Olivia Business Centre to równocześnie znacznie więcej niż budynki. W ciągu roku odbywa się tutaj kilkaset wydarzeń biznesowych, edukacyjnych, kulturalnych i sportowych. Na terenie centrum biurowego wykreowane zostało unikalne połączenie usług I udogodnień dla najemców i gości, którą tworzy osiem restauracji, 4 kawiarnie, profesjonalne dwupiętrowe centrum fitness, żłobek i przedszkole dla 100 dzieci, szkołę podstawową, akademię IT, dwa centra medyczne, gabinet dentystyczny, apteka, 5 punktów obsługi klienta banków i 5 centrów konferencyjnych, O4 – jeden z największych coworkingów w Polsce, ale równocześnie rozległe patio wypełnione roślinnością, fontannami i miejscami wypoczynku. Kolejne budynki OBC uzyskują wysokie noty certyfikacji ekologicznej BREEM od poziomu excellent po very good. W lipcu 2019 roku w Olivii Star, najwyższym budynku Polski północnej otworzona została ogólnodostępna kondygnacja widokowa, umożliwiająca widok 360 st. na całe Trójmiasto oraz najwyżej położone w Polsce centrum konferencyjne, na wysokości blisko 160 metrów nad ziemią. Na 33 piętrze znajdują się dwie prestiżowe restauracje: Arco i Treinta y Tres, prowadzone przez Paco Péreza, jednego z najbardziej utytułowanych szefów kuchni na świecie. Olivia posiada ponad 1600 miejsc parkingowych, szereg punktów do ładowania samochodów elektrycznych, kilkaset stojaków rowerowych oraz duże szatnie z prysznicami dla rowerzystów w każdym z 7 budynków.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.