Czołowa grupa radiowa wybrała Olivia Business Centre
Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84iOYbSPA-BnvcEiRTmg?e=ljir6h
Grupa RMF z końcem lipca przeniesie swoje lokalne biuro na Pomorzu do Olivii Business Centre. Znajdzie się ono na 21 pierwszym piętrze 180 metrowej Olivii Star, najwyższego budynku biurowego w Polsce Północnej.
W nowej lokalizacji znajdą się pomieszczenia biurowe, studio radiowe wraz z pomieszczeniami lektorskimi, sala konferencyjna, zaplecze techniczne i socjalne. To stąd nadawane będą m.in. rozmowy z gośćmi z regionu oraz lokalne audycje radiowe. Na co dzień z biur korzystać będą pracownicy pomorskiego biura handlowego Grupy RMF oraz stacji RMF FM, RMF Classic i RMF MAXXX. Wnętrze biur zaprojektowała pracownia Design Anatomy, posiadająca w swoim portfolio ponad 100 tyś. m.kw. realizacji biurowych dla globalnych i polskich firm. Wnętrza studiów radiowych są autorstwa pracowni WT Architekci.
Przestrzeni dla naszej nowej lokalizacji szukaliśmy z uwagi na potrzebę rozwoju i podniesienia standardu naszego biura i studia. Wybór Olivia Business Centre wynika z bardzo dobrej lokalizacji budynku oraz samego biura, szerokiego zaplecza w postaci miejsc parkingowych, miejsc rowerowych i zaplecza usługowego całego kompleksu, ale również niewątpliwie z prestiżu miejsca. – mówi Paweł Piotrowski, Dyrektor Administracyjny Grupy RMF.
Największa duma OBC
Największą dumą Olivii jest oczywiście społeczność - unikalna grupa firm i ludzi, na co dzień nie tylko pracujących w położonych koło siebie budynkach, ale przede wszystkim uczestniczących we wspólnych przedsięwzięciach biznesowych i niebiznesowych, w ligach sportowych, wspólnym klubie żeglarskim i w setkach podobnych przedsięwzięć społecznych, sportowych i charytatywnych. Grupa RMF jest najlepszym możliwym uzupełnieniem tej społeczności, a wierzymy że stanie się prawdziwym jej animatorem. Negocjacje od początku były pełne wzajemnego uznania - ekipa RMF była zachwycona widokiem z 21 piętra na całą zatokę i aglomerację, zaś dla wielu z nas ulubionym radiem jest RMF Classic, Fakty RMF FM są najlepszym źródłem informacji a jedną z ulubionych porannych rozrywek prześmieszne audycje w RMF MAXXX. Druga nasza największa duma to oczywiście Olivia Star - biznesowe ukoronowanie i turystyczna atrakcja Trójmiasta. Jesteśmy szczęśliwi, że Grupa RMF podzieliła nasze przekonanie – mówi Maciej Kotarski, Dyrektor Wynajmu Olivia Business Centre.
Jednym z atutów nowej siedziby RMF w Trójmieście będą nieszablonowe wnętrza biur. Wspólnie z klientem zgodziliśmy się, że największym atutem tej lokalizacji jest przepiękny widok na całe Trójmiasto. - mówi Justyna Biłat, architekt z Design Anatomy. Założeniem było otwarcie biura na to co za oknem. Chcieliśmy, aby Zatoka Gdańska wręcz wchodziła do wnętrza. Wynikiem tych założeń będzie otwarta, jasna przestrzeń, a zastosowanie naturalnych materiałów oraz dużej ilości roślin przywoła na myśl nadmorskie plenery. RMF ogromny nacisk kładzie również na parametry akustyczne swoich przestrzeni. Wysokie standardy grupy były dla nas wyzwaniem, ale tez okazją do zastosowania nowych rozwiązań. W efekcie przestrzeń nie będzie jedynie cieszyć oko, ale też zapewni komfort użytkowania, a w przyszłości też pomoże cieszyć uszy słuchaczy. – dodaje Justyna Biłat.
O Olivia Business Centre
Olivia Business Centre w Gdańsku to największe i najnowocześniejsze centrum biurowo-biznesowe w aglomeracji trójmiejskiej. Jego docelowa wielkość znacznie przekroczy 200 000 mkw., a już obecnie wynosi 175 000 m kw., co uczyniło Olivia Business Centre największym projektem biurowym w Polsce. Najwięksi rezydenci Olivii to Airhelp, Amazon, Arrow, Bayer, Deloitte, Energa, EPAM, Fujifilm, Nordea, PwC, Ricoh, Sii, Staples, ThyssenKrupp.
Olivia Business Centre to równocześnie znacznie więcej niż budynki. W ciągu roku odbywa się tutaj kilkaset wydarzeń biznesowych, edukacyjnych, kulturalnych i sportowych. Na terenie centrum biurowego wykreowane zostało unikalne połączenie usług I udogodnień dla najemców i gości, którą tworzy osiem restauracji, 4 kawiarnie, profesjonalne dwupiętrowe centrum fitness, żłobek i przedszkole dla 100 dzieci, szkołę podstawową, akademię IT, dwa centra medyczne, gabinet dentystyczny, apteka, 5 punktów obsługi klienta banków i 5 centrów konferencyjnych, O4 – jeden z największych coworkingów w Polsce, ale równocześnie rozległe patio wypełnione roślinnością, fontannami i miejscami wypoczynku. Kolejne budynki OBC uzyskują wysokie noty certyfikacji ekologicznej BREEM od poziomu excellent po very good. W lipcu 2019 roku w Olivii Star, najwyższym budynku Polski północnej otworzona została ogólnodostępna kondygnacja widokowa, umożliwiająca widok 360 st. na całe Trójmiasto oraz najwyżej położone w Polsce centrum konferencyjne, na wysokości blisko 160 metrów nad ziemią. Na 33 piętrze znajdują się dwie prestiżowe restauracje: Arco i Treinta y Tres, prowadzone przez Paco Péreza, jednego z najbardziej utytułowanych szefów kuchni na świecie. Olivia posiada ponad 1600 miejsc parkingowych, szereg punktów do ładowania samochodów elektrycznych, kilkaset stojaków rowerowych oraz duże szatnie z prysznicami dla rowerzystów w każdym z 7 budynków.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.