Komunikaty PR

Cztery medale dla SM Mlekpol w konkursie sera Good Cheese

2021-09-30  |  15:00
Biuro prasowe

Cztery medale, w tym dwa złote, odebrała SM Mlekpol podczas uroczystej Gali Polskiego Kongresu Serowarskiego w Mrągowie (29 września), którego była Gospodarzem Honorowym. Na najwyższym stopniu podium znalazł się Serek śmietankowy Łaciaty oraz Ser salami bez laktozy. Trzecie miejsce zajęły sery: Złoty Mazur oraz Jantar. To wyróżnienia, które potwierdzają wysoką jakość produktów, które powstają ze świeżego, polskiego mleka, w zgodzie z tradycją i sprawdzoną recepturą.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol pobiła swój zeszłoroczny wynik i w kulinarnym konkursie sera Good Cheese 2021 zdobyła o jeden medal więcej, dokładając złoty krążek. Po najwyższe laury sięgnęła w kategoriach:

  • Serek do smarowania: Serek śmietankowy Łaciaty (smak indyjski z konopiami i czarnuszką) 200 g
  • Bez laktozy: Ser salami bez laktozy – plastry 150 g

Natomiast brązowy medal przyznano produktom Spółdzielni w kategoriach:

  • Ser twardy na deskę serów: Ser Jantar – klinek 200 g
  • Ser „ready to go”: Ser Złoty Mazur – plastry 150 g

Docenienie naszych produktów w konkursie kulinarnym przez szefów kuchni i kucharzy to dla nas jedno z najcenniejszych wyróżnień. Smakują oraz oceniają oni ponad 100 różnych gatunków serów i serków, wytwarzanych przez największych i najlepszych polskich producentów oraz rzemieślników. Kryteria, jakimi kieruje się jury, to przede wszystkim smak, zapach czy konsystencja. Dlatego zdobycie aż 4 medali potwierdza naszą pozycję lidera w branży. Zależy nam, by do konsumentów trafiał produkt, który spełni ich oczekiwania, dlatego czysty skład, najwyższa jakość i niepowtarzalny smak to dla nas największe wartości. Niezmiennie od 40 lat Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol naturalnie dba o ludzi – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Nagrody w konkursie Good Cheese przyznawane są przez niezależną komisję przedstawicieli Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni. Eksperci smakują produktów bez znajomości ich nazwy handlowej oraz marki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.