Cztery medale dla SM Mlekpol w konkursie sera Good Cheese
Cztery medale, w tym dwa złote, odebrała SM Mlekpol podczas uroczystej Gali Polskiego Kongresu Serowarskiego w Mrągowie (29 września), którego była Gospodarzem Honorowym. Na najwyższym stopniu podium znalazł się Serek śmietankowy Łaciaty oraz Ser salami bez laktozy. Trzecie miejsce zajęły sery: Złoty Mazur oraz Jantar. To wyróżnienia, które potwierdzają wysoką jakość produktów, które powstają ze świeżego, polskiego mleka, w zgodzie z tradycją i sprawdzoną recepturą.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol pobiła swój zeszłoroczny wynik i w kulinarnym konkursie sera Good Cheese 2021 zdobyła o jeden medal więcej, dokładając złoty krążek. Po najwyższe laury sięgnęła w kategoriach:
- Serek do smarowania: Serek śmietankowy Łaciaty (smak indyjski z konopiami i czarnuszką) 200 g
- Bez laktozy: Ser salami bez laktozy – plastry 150 g
Natomiast brązowy medal przyznano produktom Spółdzielni w kategoriach:
- Ser twardy na deskę serów: Ser Jantar – klinek 200 g
- Ser „ready to go”: Ser Złoty Mazur – plastry 150 g
Docenienie naszych produktów w konkursie kulinarnym przez szefów kuchni i kucharzy to dla nas jedno z najcenniejszych wyróżnień. Smakują oraz oceniają oni ponad 100 różnych gatunków serów i serków, wytwarzanych przez największych i najlepszych polskich producentów oraz rzemieślników. Kryteria, jakimi kieruje się jury, to przede wszystkim smak, zapach czy konsystencja. Dlatego zdobycie aż 4 medali potwierdza naszą pozycję lidera w branży. Zależy nam, by do konsumentów trafiał produkt, który spełni ich oczekiwania, dlatego czysty skład, najwyższa jakość i niepowtarzalny smak to dla nas największe wartości. Niezmiennie od 40 lat Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol naturalnie dba o ludzi – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Nagrody w konkursie Good Cheese przyznawane są przez niezależną komisję przedstawicieli Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni. Eksperci smakują produktów bez znajomości ich nazwy handlowej oraz marki.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.