Komunikaty PR

Cztery złota dla VeloBanku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku

2023-11-17  |  11:00
Biuro prasowe

Jeszcze rok temu marka VeloBank nie istniała. Dziś to rozpoznawalny brand prężnie działającego banku z setkami tysięcy klientów i mocną pozycją rynkową. Potwierdzają to kolejne wyróżnienia – tym razem w kategorii marketingowej. Katarzyna Meissner odebrała nagrodę dla najlepszego Dyrektora Marketingu i Sprzedaży oraz Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku. Jury doceniło także statuetkami Zespół Marketingu i rebranding banku.

16 listopada VeloBank został poczwórnie doceniony przez kapitułę konkursu Dyrektor Marketingu Roku, która nagradza najbardziej wyróżniających się ludzi marketingu w Polsce. Statuetki przyznawane są od 2010 r. Organizatorem tej dorocznej celebracji marketingowych osiągnięć firm i instytucji jest wydawca serwisu Mediarun.com.

W tym roku tytuł najlepszego Dyrektora Marketingu i Sprzedaży oraz prestiżowe Grand Prix 2023 w konkursie otrzymała Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBank. Nadzoruje ona pracę trzech jednostek: Departamentu Marketingu, Biura Komunikacji Wewnętrznej oraz Biura Public Relations. Odpowiada za strategię marki i całokształt działań budujących jej wizerunek. Jury doceniło wyjątkowe osiągnięcia Katarzyny Meissner w zakresie przeprowadzonego rebrandingu VeloBanku. Laureatka nie tylko zbudowała i zmotywowała zespół do pracy, w ekstremalnie krótkim czasie, ale też ma swój udział w zaprojektowaniu nowej i wyróżniającej się marki na rynku bankowym. VeloBank od początku działa w metodyce eXtreme Agile i nie zwalnia tempa. Wsłuchuje się w potrzeby i oczekiwania klientów, wdraża innowacje i wypracowuje świetne wyniki rynkowe. W zakresie nowo otwartych VeloKont, flagowego rachunku osobistego, zdołał już z nawiązką zrealizować cel wyznaczony na 2023 r.

Zasługi teamu marketingowego VeloBanku również spotkały się z uznaniem kapituły konkursu, która przyznała mu statuetkę w kategorii zespołowej doceniając spektakularną zmianę marki i przeprowadzenie banku przez rok pełen wyzwań biznesowych i komunikacyjnych. Osobno doceniono również sam proces rebrandingu, przeprowadzony w rekordowym tempie 5 tygodni i w niezwykłych warunkach rynkowych.

Jesteśmy w bardzo wymagającym, wyjątkowym momencie. Z jednej strony rok temu marki Velo jeszcze nie było, z drugiej za chwilę poznamy naszego nowego inwestora oraz zaczniemy nowy rozdział tej historii. W paru słowach brzmi to dość prosto. A przecież po drodze był i ekstremalnie szybki rebranding, i tworzenie komunikacji z barierami budżetowymi wynikającymi z ograniczeń procesu resolution i wreszcie, a w zasadzie przede wszystkim: budowanie zespołu. Od początku wiedzieliśmy, że skoro nie olśnimy skalą, to musimy zbudować wyróżniającą się komunikację. Dlatego stworzyliśmy brand, który jest trochę buntownikiem w sektorze bankowym. Opowiadamy o naszych produktach i usługach w sposób transparentny, dodając im jednocześnie lekkości i odrobinę luzu. Wykorzystaliśmy globalne trendy wplatając "Velo" w nazwy własne oferowanych rozwiązań. Tym samym jeszcze lepiej podkreślamy nasze bankowe i fintechowe DNA. Ten sukces to zasługa całego zespołu i naszego holistycznego podejścia do marketingu, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej VeloBanku. No i oczywiście efekt tego, że my to Velo po prostu… Love… – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBank.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.