Czwarta edycja Meet at Rift - event ponownie zagości w Warszawie
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Meet at Rift powraca z kolejną odsłoną wydarzenia dedykowanego wszystkim miłośnikom gamingu, esportu, a przede wszystkim gier Riot Games. Wydarzenie już w dniach 17 i 18 lutego ponownie zagości w warszawskich halach EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego.
Choć ciężko w to uwierzyć, od premierowej edycji Meet at Rift minęło już blisko półtora roku. Od tamtego czasu wydarzenie zorganizowano już trzykrotnie - dwa razy w Łodzi oraz jeden raz w Warszawie, docierając do fanów gamingu, esportu oraz tytułów stworzonych przez Riot Games.
Meet at Rift stał się punktem wspólnej zabawy, a przede wszystkim spotkania rozproszonej po Polsce społeczności. Kolejna szansa do integracji nadarzy się w dniach 17-18 lutego, kiedy wydarzenie zostanie po raz kolejny zorganizowane w warszawskim EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego. Dla odwiedzających, wzorem poprzednich edycji, czekać będzie szereg atrakcji, o których organizatorzy będą na bieżąco informowali na swoich kanałach social media. Meet at Rift Winter 2024, po raz kolejny w historii będzie wydarzeniem całkowcie bezpłatnym dla wszystkich odwiedzających.
Wyjątkowym elementem tej imprezy jest fakt, że skupia się ona nie tylko na jednej konkretnej grze, ale na całym świecie stworzonym przez Riot Games. Amerykańskie studio z ponad dwunastoletnim doświadczeniem zebrało wokół swoich tytułów jedno z największych i najbardziej oddanych community na świecie. Członkowie tej społeczności codziennie wchodzą w wirtualny świat, aby cieszyć się dokładnie zaprojektowanymi grami, które nie tylko dostarczają rozrywki, ale także oferują bogate tło fabularne - historie postaci, ich relacje i idee.
Event za każdym przyciąga wielotysięczna widownię, a jego odwiedzający zakochali się w licznych atrakcjach takich jak strefy free to play, międzynarodowy konkurs cosplay, spotkania z influencerami oraz streamerami czy profesjonalne rozgrywki esportowe, które dostarczają wielu emocji i możliwość wspólnego kibicowania. Zbliżająca się edycja po raz kolejny zapewni wyjątkową okazję do spotkania się w świecie rzeczywistym i dzielenia się swoją pasją z innymi entuzjastami tego świata. Będzie to również doskonała okazja dla tych, którzy dopiero zaczynają odkrywać ten świat. Podczas eventu przybliżymy gości do świata gier, a rodzicom pomożemy zrozumieć pasję swoich dzieci i stworzymy platformę do wspólnych rozmów.
Czwarty raz z rzędu partnerem wydarzenia został Alior Bank wraz z Mastercard. Bank w swojej ofercie posiada dedykowane Konto Jakże Osobiste z benefitami dla graczy i specjalnymi kartami z wizerunkiem bohaterów League of Legends: Ashe oraz Lulu. Dodatkowo we współpracy z Mastercard przygotowano niezwykle szeroki zestaw unikatowych, gamingowych nagród w ramach programu Bezcenne® Chwile®. Gadżety są możliwe do odbioru w zamian za punkty gromadzone poprzez płatności Kartą dla Graczy - Debit Mastercard.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęło po raz kolejny radio ESKA, magazyn CD-Action oraz Wirtualna Polska.
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na kanałach social media:
Twitter: https://twitter.com/MeetAtRift/
Instagram: https://www.instagram.com/meetatrift_festival/
Facebook: https://www.facebook.com/MeetatRift
Wydarzenie: https://www.facebook.com/events/721141166122289/

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.