Komunikaty PR

Czwarta edycja Meet at Rift - event ponownie zagości w Warszawie

2023-11-13  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Meet at Rift powraca z kolejną odsłoną wydarzenia dedykowanego wszystkim miłośnikom gamingu, esportu, a przede wszystkim gier Riot Games. Wydarzenie już w dniach 17 i 18 lutego ponownie zagości w warszawskich halach EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego. 

Choć ciężko w to uwierzyć, od premierowej edycji Meet at Rift minęło już blisko półtora roku. Od tamtego czasu wydarzenie zorganizowano już trzykrotnie - dwa razy w Łodzi oraz jeden raz w Warszawie, docierając do fanów gamingu, esportu oraz tytułów stworzonych przez Riot Games. 

Meet at Rift stał się punktem wspólnej zabawy, a  przede wszystkim spotkania rozproszonej po Polsce społeczności. Kolejna szansa do integracji nadarzy się w dniach 17-18 lutego, kiedy wydarzenie zostanie po raz kolejny zorganizowane w warszawskim EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego. Dla odwiedzających, wzorem poprzednich edycji, czekać będzie szereg atrakcji, o których organizatorzy będą na bieżąco informowali na swoich kanałach social media. Meet at Rift Winter 2024, po raz kolejny w historii będzie wydarzeniem całkowcie bezpłatnym dla wszystkich odwiedzających. 

Wyjątkowym elementem tej imprezy jest fakt, że skupia się ona nie tylko na jednej konkretnej grze, ale na całym świecie stworzonym przez Riot Games. Amerykańskie studio z ponad dwunastoletnim doświadczeniem zebrało wokół swoich tytułów jedno z największych i najbardziej oddanych community na świecie. Członkowie tej społeczności codziennie wchodzą w wirtualny świat, aby cieszyć się dokładnie zaprojektowanymi grami, które nie tylko dostarczają rozrywki, ale także oferują bogate tło fabularne - historie postaci, ich relacje i idee. 

Event za każdym przyciąga wielotysięczna widownię, a jego odwiedzający zakochali się w licznych atrakcjach takich jak strefy free to play, międzynarodowy konkurs cosplay, spotkania z  influencerami oraz streamerami czy profesjonalne rozgrywki esportowe, które dostarczają wielu emocji i możliwość wspólnego kibicowania. Zbliżająca się edycja po raz kolejny zapewni wyjątkową okazję do spotkania się w świecie rzeczywistym i dzielenia się swoją pasją z innymi entuzjastami tego świata. Będzie to również doskonała okazja dla tych, którzy dopiero zaczynają odkrywać ten świat. Podczas eventu przybliżymy gości do świata gier, a rodzicom pomożemy zrozumieć pasję swoich dzieci i stworzymy platformę do wspólnych rozmów.

Czwarty raz z rzędu partnerem wydarzenia został Alior Bank wraz z Mastercard. Bank w swojej ofercie posiada dedykowane Konto Jakże Osobiste z benefitami dla graczy i specjalnymi kartami z wizerunkiem bohaterów League of Legends: Ashe oraz Lulu. Dodatkowo we współpracy z Mastercard przygotowano niezwykle szeroki zestaw unikatowych, gamingowych nagród w ramach programu Bezcenne® Chwile®. Gadżety są możliwe do odbioru w zamian za punkty gromadzone poprzez płatności Kartą dla Graczy - Debit Mastercard.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęło po raz kolejny radio ESKA, magazyn CD-Action oraz Wirtualna Polska. 

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na kanałach social media:

Twitter: https://twitter.com/MeetAtRift/

Instagram: https://www.instagram.com/meetatrift_festival/

Facebook: https://www.facebook.com/MeetatRift

Wydarzenie: https://www.facebook.com/events/721141166122289/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.