Daichi Kato nowym dyrektorem Panasonic Mobile Solutions Business Division Europe
Daichi Kato, który pełnił funkcję kierowniczą w firmie Panasonic przez prawie 20 lat, posiada bogate doświadczenie w zakresie międzynarodowych operacji B2B. Pracował w Japonii, Ameryce Północnej oraz - przez ponad połowę swojej kariery - w Europie. Przez ten czas zdobywał doświadczenie w dziale produkcji, operacyjnym oraz sprzedaży w Panasonic Mobile Solutions Business.
- Panasonic TOUGHBOOK zbudował silną reputację dzięki innowacyjnym, ergonomicznie zaprojektowanym, wzmocnionym notebookom, tabletom i urządzeniom przenośnym. Będziemy kontynuować tę ekspansję, ale planujemy pójść jeszcze dalej - wyjaśnia Kato. - Nasze kompleksowe rozwiązania mobilne obejmują nie tylko urządzenia. To także Gemba Process Innovation do analizy procesów klienta i projektowania nowych rozwiązań technologicznych; Proservices do projektowania i realizacji niestandardowych wdrożeń oraz Enterprise Software Solutions do projektowania aplikacji dla klientów oraz narzędzi do zarządzania systemami Android i Windows, a także monitorowania urządzeń w czasie rzeczywistym.
Daichi Kato dołączył do Panasonic w 2002 roku. Posiada tytuł MBA uzyskany w europejskiej szkole biznesowej HEC Paris. Uczestniczył także w programie kształcenia kadry kierowniczej w London Imperial College Business School oraz w National University of Singapore Business School.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.