Daichi Kato nowym dyrektorem Panasonic Mobile Solutions Business Division Europe
Daichi Kato, który pełnił funkcję kierowniczą w firmie Panasonic przez prawie 20 lat, posiada bogate doświadczenie w zakresie międzynarodowych operacji B2B. Pracował w Japonii, Ameryce Północnej oraz - przez ponad połowę swojej kariery - w Europie. Przez ten czas zdobywał doświadczenie w dziale produkcji, operacyjnym oraz sprzedaży w Panasonic Mobile Solutions Business.
- Panasonic TOUGHBOOK zbudował silną reputację dzięki innowacyjnym, ergonomicznie zaprojektowanym, wzmocnionym notebookom, tabletom i urządzeniom przenośnym. Będziemy kontynuować tę ekspansję, ale planujemy pójść jeszcze dalej - wyjaśnia Kato. - Nasze kompleksowe rozwiązania mobilne obejmują nie tylko urządzenia. To także Gemba Process Innovation do analizy procesów klienta i projektowania nowych rozwiązań technologicznych; Proservices do projektowania i realizacji niestandardowych wdrożeń oraz Enterprise Software Solutions do projektowania aplikacji dla klientów oraz narzędzi do zarządzania systemami Android i Windows, a także monitorowania urządzeń w czasie rzeczywistym.
Daichi Kato dołączył do Panasonic w 2002 roku. Posiada tytuł MBA uzyskany w europejskiej szkole biznesowej HEC Paris. Uczestniczył także w programie kształcenia kadry kierowniczej w London Imperial College Business School oraz w National University of Singapore Business School.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.