Darmowe dostawy z McDonald’s w Glovo Prime
Glovo Prime to miesięczny abonament, dzięki któremu użytkownicy aplikacji mogą korzystać z nielimitowanych, darmowych dostaw z większości restauracji, supermarketów oraz sklepów. W ofercie cały czas brakowało jednak przysłowiowej wisienki na torcie, którą jest rozszerzenie abonamentu o dostawy z McDonald’s! Glovo Prime jest pierwszą usługą subskrypcyjną oferowaną przez platformy do zamawiania jedzenia, w której dostępny jest McDonald’s.
Użytkownicy Glovo uwielbiają zamawiać McDonald’s, a dzięki Glovo Prime mogą jeszcze częściej rozpieszczać swoje podniebienie. Abonament z darmowymi dostawami rusza idealnie na początku wakacji, dzięki czemu McDonald’s może nam towarzyszyć na plaży, w parku lub podczas letniego pikniku. Wystarczy rozsiąść się wygodnie na leżaku, poczuć piasek między palcami i delektować się smakami z McDonald’s.
Aktualnie Glovo Prime dostępne jest w Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście, jednak firma cały czas analizuje możliwość rozszerzenia usługi o kolejne miasta. Koszt Glovo Prime to 14,99 zł miesięcznie a darmowa dostawa dotyczy zamówień o minimalnej wartości koszyka 35 zł u większości partnerów, 50 zł w przypadku McDonald’s oraz 70 zł w ramach supermarketów. Sklepy dostępne w ramach Glovo Prime są oznaczone logotypem w aplikacji.
– W Glovo ciągle dodajemy nowe kategorie, żeby nasi użytkownicy mogli zamawiać wszystko, czego potrzebują - od kwiatów po kosmetyki, od sprzętu do wyposażenia wnętrz po pączki, ciastka i kawę. A co najlepsze, dzięki Glovo Prime mogą cieszyć się darmowymi dostawami – mówi Carlos Silvan, General Manager w Glovo Polska. – Teraz rozszerzamy Glovo Prime o dostawy z McDonald’s. Jesteśmy dumni, że robimy to jako pierwsi w Polsce w ramach usług subskrypcyjnych - dodaje.
McDonald’s jest dostępny w aplikacji Glovo od początku jej funkcjonowania na polskim rynku. Wspólne kampanie reklamowe i letnie promocje sprawiły, że miliony Polaków mogło skosztować McDonald’s z ekspresową dostawą do domu i nie tylko. W zeszłym roku, podczas 61. Juwenaliów Olsztyńskich, Glovo i McDonald’s uruchomili pick-up point, dzięki któremu uczestnicy imprezy mogli zamówić McDonald’s bezpośrednio na teren festiwalu.
W całej Polsce Glovo pobrało już ponad 4 miliony osób. Aplikacja dociera do ponad 50% populacji Polski oraz 80% mieszkańców polskich miast. Jednocześnie, już co czwarta restauracja w Polsce jest dostępna w Glovo.
O Glovo
Glovo to pionierska aplikacja delivery, łącząca klientów z restauracjami, aptekami, sklepami spożywczymi i punktami partnerskimi. Usługa “anything” pozwala użytkownikom zamówić w danym mieście wszystko, na co mają ochotę. Założone w 2015 roku w Barcelonie firma Glovo jest pierwszą firmą technologiczną, zorientowaną na wpływ, działającą na 25 rynkach i w ponad 1300 miastach w Europie Południowej, Azji Środkowej i Afryce. Więcej informacji o Glovo można znaleźć na stronie: https://about.glovoapp.com/en/
Kontakt do mediów:
Aneta Szerszeniewska e-mail:aneta.szerszeniewska@38pr.pl tel. +48 509 453 985
.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.