DB Schenker rozwija drobnicę
Rynek jest trudny. DB Schenker reaguje na jego potrzeby elastyczną ofertą: LCL system to nowy wymiar produktu drobnicowego w transporcie morskim połączonym z dostawami na lądzie, do tego ubezpieczenie, odprawa celna i certyfikat obsługi towarów niebezpiecznych. Lokalni przedstawiciele DB Schenker w zamorskich portach zadbają o transport priorytetowy w przypadku „wąskich gardeł”, czy na żądanie - zorganizują opóźniony załadunek.
Kompleksowa obsługa od drzwi do drzwi w imporcie i eksporcie
Towary transportowane są od drzwi do drzwi z wykorzystaniem najbardziej rozwiniętej, sieci logistycznej na świecie. To ponad 8 200 frachtowych połączeń drobnicowych dziennie, dostęp do wspólnego portfela produktów w całej Europie – także do opcji premium z gwarantowanym czasem realizacji.
Decydując się na transport morski LCL, np. import drobnicy z Chin, klienci nie muszą zamawiać całego kontenera. Mogą sprowadzać lub wysyłać towar częściej, mniejszymi partiami, w zależności od potrzeb. Gęstość i regularność połączeń w sieci DB Schenker zapewnia stałą obecność towarów na docelowych rynkach lub liniach produkcyjnych. To także efektywność finansowa - bez kosztów magazynowania i zapasów.
Podobnie jak w przypadku całej oferty DB Schenker, LCL system obejmuje również szereg usług o wartości dodanej, takich jak pick&pack, regularne kontrole jakości, staranna segregacja ładunków, etykietowanie, montaż, kompletowanie i dostosowywanie produktów, przewóz odzieży na wieszakach, przepakowywanie, oraz dystrybucja sprowadzonych towarów.
Connect4Ocean i przejrzyste raporty
Korzystając z intuicyjnej platformy Connect4Ocean, transport przesyłek mogą w łatwy sposób zlecić nawet małe firmy, otrzymując od razu dostęp do wielu opcji w ofercie i globalnego zasięgu.
Aplikacja umożliwia natychmiastowe uzyskanie wyceny dla importowanych lub eksportowanych towarów. Kompleksowy system śledzenia (advanced tracking) sprawia, że klienci mogą w każdej chwili przeanalizować realny czas transportu.
System raportowania obejmuje intuicyjne wizualizacje wyświetlane według zadanych kryteriów. Wskaźniki KPI dotyczące efektywności dostaw można przeglądać za pomocą elastycznej graficznej wizualizacji lub zestawów danych, które zapewniają wieloaspektową analizę procesu. – Korzystając z LCL system można być naprawdę spokojnym o swoją przesyłkę – rozwiązanie zapewnia kompleksową obsługę i wyznacza najwyższy standard monitorowania dostaw oceanicznych w branży. Klient zyskuje widoczność w czasie rzeczywistym na całej rozpiętości łańcucha dostaw, może skuteczne zarządzać wskaźnikami KPI, dzięki przejrzystości danych. Szczegółowe informacje na temat każdego aspektu pozwalają uzyskać głębszy wgląd w sytuację – mówi Piotr Kozłowski, Vice President Ocean Freight NEE DB Schenker.
Bezemisyjny transport na oceanch
Dzięki współpracy z armatorem CMA CMG przesyłki na odcinku oceanicznym można realizować bezemisyjnie. Umowa na zakup przez DB Schenker 2 500 ton biopaliwa łącznie zredukuje emisję CO2 o 7 000 ton. Klienci, którzy zamówią tę usługę mają możliwość uzyskania certyfikatu ekologicznego transportu zleconych przesyłek. DB Schenker zapowiada, że liczba 2 500 ton zamówionego biopaliwa będzie rosła wraz z zapotrzebowaniem na to rozwiązanie. – Podobnie jak we frachcie lotniczym, jesteśmy pierwszą firmą logistyczną, która oferuje w 100% bezemisyjny transport oceaniczny oparty na biopaliwie. Klienci zamawiając tę usługę będą mogli zredukować swój ślad węglowy – dodaje Piotr Kozłowski.

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo
Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.
Ochrona środowiska
K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.
Ochrona środowiska
Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.