DB Schenker rozwija drobnicę
Rynek jest trudny. DB Schenker reaguje na jego potrzeby elastyczną ofertą: LCL system to nowy wymiar produktu drobnicowego w transporcie morskim połączonym z dostawami na lądzie, do tego ubezpieczenie, odprawa celna i certyfikat obsługi towarów niebezpiecznych. Lokalni przedstawiciele DB Schenker w zamorskich portach zadbają o transport priorytetowy w przypadku „wąskich gardeł”, czy na żądanie - zorganizują opóźniony załadunek.
Kompleksowa obsługa od drzwi do drzwi w imporcie i eksporcie
Towary transportowane są od drzwi do drzwi z wykorzystaniem najbardziej rozwiniętej, sieci logistycznej na świecie. To ponad 8 200 frachtowych połączeń drobnicowych dziennie, dostęp do wspólnego portfela produktów w całej Europie – także do opcji premium z gwarantowanym czasem realizacji.
Decydując się na transport morski LCL, np. import drobnicy z Chin, klienci nie muszą zamawiać całego kontenera. Mogą sprowadzać lub wysyłać towar częściej, mniejszymi partiami, w zależności od potrzeb. Gęstość i regularność połączeń w sieci DB Schenker zapewnia stałą obecność towarów na docelowych rynkach lub liniach produkcyjnych. To także efektywność finansowa - bez kosztów magazynowania i zapasów.
Podobnie jak w przypadku całej oferty DB Schenker, LCL system obejmuje również szereg usług o wartości dodanej, takich jak pick&pack, regularne kontrole jakości, staranna segregacja ładunków, etykietowanie, montaż, kompletowanie i dostosowywanie produktów, przewóz odzieży na wieszakach, przepakowywanie, oraz dystrybucja sprowadzonych towarów.
Connect4Ocean i przejrzyste raporty
Korzystając z intuicyjnej platformy Connect4Ocean, transport przesyłek mogą w łatwy sposób zlecić nawet małe firmy, otrzymując od razu dostęp do wielu opcji w ofercie i globalnego zasięgu.
Aplikacja umożliwia natychmiastowe uzyskanie wyceny dla importowanych lub eksportowanych towarów. Kompleksowy system śledzenia (advanced tracking) sprawia, że klienci mogą w każdej chwili przeanalizować realny czas transportu.
System raportowania obejmuje intuicyjne wizualizacje wyświetlane według zadanych kryteriów. Wskaźniki KPI dotyczące efektywności dostaw można przeglądać za pomocą elastycznej graficznej wizualizacji lub zestawów danych, które zapewniają wieloaspektową analizę procesu. – Korzystając z LCL system można być naprawdę spokojnym o swoją przesyłkę – rozwiązanie zapewnia kompleksową obsługę i wyznacza najwyższy standard monitorowania dostaw oceanicznych w branży. Klient zyskuje widoczność w czasie rzeczywistym na całej rozpiętości łańcucha dostaw, może skuteczne zarządzać wskaźnikami KPI, dzięki przejrzystości danych. Szczegółowe informacje na temat każdego aspektu pozwalają uzyskać głębszy wgląd w sytuację – mówi Piotr Kozłowski, Vice President Ocean Freight NEE DB Schenker.
Bezemisyjny transport na oceanch
Dzięki współpracy z armatorem CMA CMG przesyłki na odcinku oceanicznym można realizować bezemisyjnie. Umowa na zakup przez DB Schenker 2 500 ton biopaliwa łącznie zredukuje emisję CO2 o 7 000 ton. Klienci, którzy zamówią tę usługę mają możliwość uzyskania certyfikatu ekologicznego transportu zleconych przesyłek. DB Schenker zapowiada, że liczba 2 500 ton zamówionego biopaliwa będzie rosła wraz z zapotrzebowaniem na to rozwiązanie. – Podobnie jak we frachcie lotniczym, jesteśmy pierwszą firmą logistyczną, która oferuje w 100% bezemisyjny transport oceaniczny oparty na biopaliwie. Klienci zamawiając tę usługę będą mogli zredukować swój ślad węglowy – dodaje Piotr Kozłowski.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.