Dealz dołącza do Atrium Mosty

Atrium Mosty rozszerza swoją ofertę handlową o nowego najemcę. Od 26 lutego br. mieszkańcy Płocka mogą robić zakupy w sklepie Dealz. To pierwszy salon tej sieci w mieście. Dyskont wyróżnia się bogatym asortymentem artykułów dla całej rodziny w wyjątkowo niskich cenach. Oprócz wysokiej jakości produktów spożywczych, Dealz proponuje także wyroby przemysłowe, drogeryjne, a także akcesoria domowe i dekoracyjne.
Ciesząca się coraz większą popularnością w Polsce marka Dealz zawitała także do płockiego Atrium Mosty. W nowo otwartym sklepie kupujący znajdą szeroki wybór produktów spożywczych, przemysłowych, drogeryjnych, kosmetycznych i papierniczych. W ofercie dyskontu są również zabawki oraz akcesoria do dekoracji wnętrz i wyposażenia domu. Salon zajmuje powierzchnię ponad 450 m kw. i usytuowany jest na parterze galerii, w sąsiedztwie sklepów Big Star i Pepco.
Dealz należy do międzynarodowej sieci sklepów dyskontowych, będącej częścią Pepco Group. Zgodnie ze strategią marki, sklep kładzie duży nacisk na oferowanie produktów dobrych marek po okazyjnych cenach.
W piątek, z okazji otwarcia Dealz w Atrium Mosty, dla 100 pierwszych osób, które odwiedzą sklep, przygotowano vouchery o wartości 10 zł. Wszyscy klienci otrzymają natomiast gazetkę informującą o produktach oferowanych w najkorzystniejszych cenach.
- Cieszymy się, że to właśnie Atrium Mosty firma Dealz wybrała na lokalizację swojego pierwszego sklepu w Płocku. Z bogatej i atrakcyjnej cenowo oferty produktowej tej marki nasi klienci mogą korzystać już od dzisiaj. Dealz to sklep dla całej rodziny, oferujący mnóstwo ciekawych produktów, niedostępnych w innych placówkach handlowych. Zachęcamy mieszkańców do odwiedzenia nowego salonu, w którym czeka na nich wiele wiosennych nowości oraz okazji cenowych - mówi Monika Leszczyńska, dyrektor Atrium Mosty.
Szczegółowe informacje na temat oferty Atrium Mosty można znaleźć na stronie centrum: https://atrium-mosty.pl/

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.