Debata online: Czy fundraiser to zawód przyszłości?
PR Inspiration
Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/
Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu zainicjowało kampanię informacyjną pod hasłem „Be a fundraiser & do more”. Jej celem jest podniesienie świadomości społecznej na temat zawodu fundraisera, a także promowanie tej profesji w szczególności wśród osób pracujących w sektorze biznesowym i myślących o przebranżowieniu. Debata jest częścią kampanii skierowanej zarówno do osób, które chcą zmienić zawód, jak i przedstawicieli instytucji, które takie stanowiska pracy mogą tworzyć.
Jak wskazują wyniki badań przeprowadzonych przez Kantar Polska na zlecenie Social Impact Alliance for Central & Eastern Europe i opublikowanych w raporcie „Filantropia w CEE 2020”, niemal 40% Polaków uważa, że pandemia COVID- 19 zmieniła ich zachowania w obszarze dobroczynności. Polacy chcą udzielać się charytatywnie i są gotowi wspierać organizacje pomocowe. Rozbudzający się w Polakach potencjał dobroczynności powinny wykorzystać instytucje, organizacje trzeciego sektora, a także firmy wdrażające CSR. Jednak by nawiązać profesjonalne relacje z darczyńcami, potrzebują wsparcia zawodowców. Organizacje zatrudniając profesjonalnych fundraiserów są w stanie pozyskać znacznie więcej środków z darowizn niż działając samodzielnie. Zawodowy fundraiser pracuje w kilku obszarach. Nie tylko pozyskuje fundusze na działalność organizacji, ale także dba o jej wizerunek i buduje długofalowe relacje.
Wszystkie powyższe wątki dotyczące zawodu fundraisera zostaną poruszone w trakcie debaty online pod hasłem FUNDRAISER – ZAWÓD PRZYSZŁOŚCI.
W wydarzeniu udział wezmą:
-
Robert Kawałko - prezes zarządu Fundacji Polskiego Instytutu Filantropii oraz Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu, były wiceprezes Europejskiego Stowarzyszenia Fundraisingu.
-
Tatiana Mindewicz-Puacz - psychoterapeutka, coach ICC, trenerka w zakresie komunikacji interpersonalnej i masowej, trenerka rozwoju osobistego, ekspertka ds. kampanii społecznych i programów CSR, a także publicystka.
-
Agata Kozyr - certyfikowana fundraiserka, założycielka i prezes Fundacji Lęborskie Hospicjum Stacjonarne. Wcześniej przez prawie 20 lat związana z biznesem, w tym 5 lat pełniąc funkcję prezesa w spółce zatrudniającej ponad 350 pracowników.
-
Paulina Surman - w przeszłości związana z jedną z największych korporacji finansowych. W latach 2017-2019 prezes Stowarzyszenia dla osób z zespołem Downa "Tęcza" z Krakowa, obecnie skupia się na podniesieniu swoich kompetencji trenerskich, aby dzielić się swoim doświadczeniem z innymi.
-
Dominika Langer-Gniłka - dyrektor działu współpracy i rozwoju, wiceprezes zarządu Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości. Odpowiada za stabilność finansową organizacji, pozyskiwanie funduszy na rozwój programów społecznych oraz współpracę z kluczowymi partnerami biznesowymi.
Debatę poprowadzi Dariusz Bugalski - dziennikarz, pisarz, wykładowca akademicki. Przez niemal dwadzieścia lat związany z radiową Trójką. Obecnie twórca podcastu K3.
Debata odbędzie się 25 listopada o godzinie 18.00. W wydarzeniu może wziąć udział każdy, wysyłając zgłoszenie pod adresem: https://fundraising.org.pl/fundraiser-zawod-przyszlosci/
Więcej informacji:
Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/365902744712650
https://www.facebook.com/fundraiserzy
https://twitter.com/fundraisingpl
https://www.instagram.com/fundraising.pl/
Dodatkowych informacji udziela:
Robert Kawałko
Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu
r.kawalko@pif.org.pl
Magdalena Zybała
PR Inspiration
magdalena.zybala@prinspiration.pl
tel. 790 770 220

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.