Demolish Games z sukcesem zakończyło ofertę publiczną akcji

Demolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, z sukcesem zakończyła ofertę publiczną prowadzoną w związku z emisją nowych akcji. Spółka pozyskała łącznie 1 mln zł w dwóch transzach. Środki z emisji akcji Studio przeznaczy na nowe produkcje. Usługę oferowania akcji na rzecz Demolish Games wykonał Dom Maklerski INC S.A. Do końca br. Spółka planuje wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.
Demolish Games to studio gamingowe założone w lipcu 2020 roku, którego głównym akcjonariuszem jest, notowana na głównym rynku GPW w Warszawie, spółka Ultimate Games S.A. Studio koncentruje się na projektach z gatunku symulatorów dedykowanych wersji PC. Celem Demolish Games jest dywersyfikacja działalności i wydawanie 3-5 gier rocznie, z czego 2 projekty mają być tworzone przez własne zespoły Spółki.
- Z satysfakcją informuję, że oferowane akcje w ramach nowej emisji serii C znalazły nabywców. Tym samym zakończyliśmy ofertę publiczną i osiągnęliśmy wyznaczony cel, jakim było zebranie 1 mln zł. Dziękuję wszystkim obecnym i nowym akcjonariuszom, którzy wzięli udział w emisji akcji. Zgodnie z zapowiedzią, pozyskane środki przeznaczymy na nowe, jeszcze nieogłoszone projekty, które naszym zdaniem mają duży potencjał sprzedażowy – mówi Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games S.A. – Nasz plan zakłada produkcję i wydawnictwo gier niskobudżetowych. Dzięki zakończeniu oferty publicznej zgodnie z założeniami, będziemy mogli rozpocząć pracę nad kilkoma nowymi tytułami – dodaje Paweł Dywelski.
W portfolio spółki dominują symulatory. Studio jest właścicielem Demolish & Build 2017 i Demolish & Build 2018 z popularnej serii Demolish & Build, a także gry Car Demolition Clicker.
- Nasz model biznesowy jest skoncentrowany na grach symulacyjnych. Mam doświadczenie w tworzeniu takich projektów. Wśród zrealizowanych przeze mnie produkcji – symulatorów dostępnych na rynku są m.in. Orbital Racer, Plane Mechanic Simulator oraz gra Accident. Celem Demolish Games w długofalowej perspektywie jest wydawanie tytułów również z innych gatunków. Już teraz w naszym portfolio jest np. gra platformowo-logiczna Malone in Nightmares, na której predprodukcje podpisaliśmy umowę – dodaje Paweł Dywelski.
Spółka pracuje obecnie nad swoim największym projektem Demolish & Build 2022, w którym pojawi się wiele nowości. Studio udoskonali rozgrywkę, m.in. o bardziej zaawansowane aspekty symulacyjne oraz realistyczną szatę graficzną. Premiera tytułu planowana jest na przełomie 2021 i 2022 r.
Jeszcze w pierwszym kwartale br. Studio planuje udostępnić zwiastuny gier Malone in Nigthmares, WW2 Underground oraz Explosive Demolition Simulator. Wszystkie te gry znajdują się obecnie w fazie preprodukcji. Za wydanie wersji PC odpowiada Demolish Games, wersje konsolowe wyda Ultimate Games.
Demolish Games do końca br. zamierza wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.