Komunikaty PR

DESA Unicum i Screen Network łączą siły w wyjątkowym projekcie

2023-07-24  |  10:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 1.08 MB )

Sztuka dostępna dla każdego - DESA Unicum i Screen Network łączą siły w wyjątkowym projekcie

Do 5 sierpnia w warszawskim domu aukcyjnym DESA Unicum można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Victor Vasarely. Nieskończona geometria”. Jest to wyjątkowe wydarzenie na polskim rynku sztuki – pierwsza w historii monograficzna wystawa dzieł tego artysty i okazja do tego, aby na żywo zobaczyć hipnotyzujące dzieła, które stały się symbolem lat 70. O wystawie informuje outdoorowa kampania, która jest efektem współpracy DESA Unicum ze Screen Network, liderem rynku cyfrowej reklamy w przestrzeni miejskiej-. Za kreację kampanii odpowiada Communication Unlimited. 

DESA Unicum to nie tylko dom aukcyjny, ale też prywatna instytucja kultury, poszerzająca ofertę kulturalną Warszawy. Dzięki wystawom przedaukcyjnym oraz licznym inicjatywom towarzyszącym ekspozycji sztuki, jak oprowadzania, wydawnictwa, spotkania, panele dyskusyjne czy projekty specjalne, miejsce to na stałe wpisuje się w kulturalny krajobraz Warszawy. DESA Unicum w ramach tych działań spełnia również funkcję edukacyjną, zwłaszcza w zakresie obowiązujących trendów na rynku sztuki, jak i w sztuce awangardowej oraz współczesnej. 

Teraz, dzięki współpracy ze Screen Network, działania te mają możliwość wpisania się także w tkankę miejską stolicy. Spot zapowiadający wystawę Vasareley’go będzie można zobaczyć w dniach 24 – 30 lipca w aż 26 lokalizacjach, w Warszawie – m.in. na Hotelu Marriott, w przejściach podziemnych Dworca Centralnego czy na rogu ulicy Kruczej i Alej Jerozolimskich. Łącznie, w Warszawie będzie wyświetlany na 39 ekranach docierających codziennie do setek tysięcy mieszkańców miasta. 

Wystawa „Victor Vasarely. Nieskończona geometria” jest bez wątpienia wyjątkowym wydarzeniem, zorganizowanym na światowym poziomie. Po raz pierwszy w historii prace tego legendarnego artysty są prezentowane na monograficznej wystawie w Polsce, w dodatku połączonej ze sprzedażą w ramach private sale. Jestem bardzo dumna, że to właśnie w przestrzeniach DESA Unicum pokazany został zbiór dzieł, które są ikonicznym dorobkiem artysty powszechnie nazywanego ojcem op-artu. Victor Vasarely swoimi dokonaniami wyprzedził epokę, odkrywając fascynujące związki między sztuką a nauką. Jego iluzjonistyczne prace pokochały ikony muzyki i mody takie jak Dawid Bowie czy Yves Saint Laurent – mówi Agata Szkup, prezes zarządu DESA Unicum i dodajeChcemy, aby DESA Unicum była instytucją otwartą dla wszystkich wielbicieli sztuki, dlatego planując działania wokół tego wyjątkowego wydarzenia od razu pomyśleliśmy o firmie Screen Network, która jest liderem w swojej kategorii. Liczymy, że dzięki tej współpracy informacja o niesamowitym dorobku Victora Vasarely’ego dotrze i zainteresuje szerokie grono warszawiaków. 

Sztuka i nowoczesne ekrany cyfrowe świetnie się uzupełniają. Digital Out Of Home to innowacyjne medium, które daje artystom i galeriom nowe możliwości dotarcia do szerokiej publiczności, a także pozwala na oddanie najdrobniejszych szczegółów prezentowanych dzieł i zapewnienie wrażeń wizualnych na najwyższym poziomie. Mamy nadzieję, że nasza wspólna kampania przyczyni się do zwiększenia zainteresowania tą wyjątkową wystawą" – mówi Maciej Paciorek, Dyrektor Sprzedaży i Członek Zarządu firmy Screen Network.

Za kreację kampanii, produkcję oraz pozyskanie Screen Network do współpracy odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited. 

- Cieszymy się, że kampania DESA Unicum po raz pierwszy pojawia się w przestrzeni publicznej Warszawy i to w strategicznych lokalizacjach. To nowa forma przybliżenia mieszkańcom miasta sztuki oraz działalności DESA Unicum. Jesteśmy przekonani, że nasza kampania przyciągnie uwagę i zainteresowanie szerokiej publiczności – mówi Krzysztof Zahorski, Chief Art Officer w Communication Unlimited. 

Przekrój fascynującej twórczości Vasarely’ego można oglądać do 5 sierpnia na wystawie „Victor Vasarely. Nieskończona geometria” w DESA Unicum przy ul. Pięknej 1a w Warszawie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach Biuro prasowe
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Kultura Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.