Komunikaty PR

Detalion Games kończy prace nad flagowym projektem Nemezis Mysterious Journey II

2020-12-10  |  09:00
Biuro prasowe

Producent gier z Grupy PlayWay - Detalion Games coraz bliżej wydania flagowego projektu Nemezis Mysterious Journey III. Prace nad projektem są na końcowym etapie – premiera, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, zaplanowana jest na I kwartał 2020 r. Jeszcze w tym roku Detalion zamierza zadebiutować na NewConnect – 16 października spółka złożyła Dokument Informacyjny na Giełdzie Papierów Wartościowych.

- Prace nad Nemezis przebiegają zgodnie z planem. To obecnie najważniejszy z naszych projektów, dlatego koncentrujemy siły właśnie na nim. Produkcja już jest prawie gotowa – teraz prowadzimy testy, pracujemy nad doszlifowaniem szczegółów oraz wyłapaniem i wyeliminowaniem ewentualnych błędów –  komentuje Aleksandra Cwalina, prezes Detalion Games.

Nemezis: Mysterious Journey III, gra przygodowo-logiczna mających miejsce w unikalnym, futurystycznym świecie. Gracze wcielą się w dwójkę turystów zwiedzających piękną, egzotyczną i tajemniczą planetę Regilus. IIdylliczna przygoda nie będzie jednak trwała długo, na jaw wyjdą mroczne elementy planety, z którymi przyjdzie im się zmierzyć. Nad projektem czuwa Roland Pantoła, weteran branży gier oraz współzałożyciel studia Detalion odpowiadającego za takie gry, jak Schizm czy Reah, jedne z pierwszych sukcesów polskiego gamedevu o globalnym zasięgu.

Detalion Games jeszcze w tym roku zamierza zadebiutować na rynku NewConnect. Spółka od polowy października jest w trakcie procesu ubiegania się o wprowadzenie akcji do obrotu na rynku alternatywnym warszawskiej giełdy. W procesie spółkę wspiera INC S.A. w roli Autoryzowanego Doradcy.

- Jesteśmy o krok od debiutu na rynku NewConnect. Choć do końca roku zostało niewiele czasu, to biorąc pod uwagę zaawansowanie procesu związanego z naszym wejściem na giełdę, wierzymy, że dopuszczenie akcji Detalion do obrotu jeszcze w grudniu jest jak najbardziej realne. Choć oczywiście nie wykluczamy scenariusza, że będą to pierwsze tygodnie przyszłego roku – podsumowuje Aleksandra Cwalina.

W kwietniu spółka z sukcesem przeprowadziła kampanię crowdinvestingu na platformie CrowdConnect.pl, pozyskując w ramach całej oferty publicznej 1,4 mln zł. Środki z emisji studio przeznaczyło na wydatki produkcyjno-marketingowe gry Nemezis oraz dalszy rozwój działalności.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Twój czas online - jak wykorzystać go mądrze? Biuro prasowe
2024-05-18 | 10:00

Twój czas online - jak wykorzystać go mądrze?

Prawie 7 godzin dziennie Polacy spędzają na korzystaniu z internetu – tak wynika z najnowszego raportu Digital 2024 Global Overview. To prawie 105 dni w ciągu całego roku i w
IT i technologie Twój czas online - jak wykorzystać go mądrze?
2024-05-18 | 10:00

Twój czas online - jak wykorzystać go mądrze?

Prawie 7 godzin dziennie Polacy spędzają na korzystaniu z internetu – tak wynika z najnowszego raportu Digital 2024 Global Overview. To prawie 105 dni w ciągu całego roku i w
IT i technologie Poprawianie stabilności procesorów Intel Core 13. i 14. generacji z domyślnymi u
2024-05-17 | 13:45

Poprawianie stabilności procesorów Intel Core 13. i 14. generacji z domyślnymi u

Aby rozwiązać problemy ze stabilnością wybranych procesorów Intel Core 13. i 14. generacji, firma Intel wprowadziła rozwiązanie znane jako „Intel Default Settings”,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.