Develia poszerza ofertę mieszkaniową na stołecznym Targówku
Targówek w ostatnich latach zyskał na popularności wśród kupujących mieszkania. Dzielnica dysponuje bogatą, rozwiniętą infrastrukturą lokalną, w okolicy nie brakuje też parków i terenów zielonych. Wybudowanie stacji II linii Metra sprawiło, że ta część Warszawy stała się realną alternatywą dla najmodniejszych lokalizacji nowych inwestycji mieszkaniowych. Dlatego też firma deweloperska Develia - po sukcesie projektu Toruńska Vita – niebawem wprowadzi do sprzedaży osiedle Oliwska Vita.
Ze względu na nieco niższe niż w innych rejonach ceny mieszkań i zapewnianą przez Metro dobra komunikację z centrum Targówek jest coraz częściej wybierany jako miejsce do zamieszkania. Funkcjonuje tu wiele wysoko ocenianych publicznych szkół i przedszkoli, rozwinięty jest także handel, usługi i ochrona zdrowia. Aż 30 proc. obszaru dzielnicy stanowią tereny zielone, w tym ponad 25-hektarowy Park Bródnowski w licznymi placami zabaw, plenerowymi siłowniami i zaprojektowaną przez Pawła Althamera plenerową galerią sztuki o nazwie Park Rzeźby. Mieszkańcy chwalą sobie również rozbudowaną sieć ścieżek rowerowych.
Zalety Targówka jako lokalizacji mieszkaniowej już kilka lat temu dostrzegła firma deweloperska Develia, która zrealizowała tutaj inwestycję Toruńska Vita. W czteropiętrowym budynku o prostej, neomodernistycznej architekturze powstało w sumie 196 mieszkań o zróżnicowanych metrażach (od 30 do 105 m kw.) z balkonami i ogródkami. W budynku znajdują się cichobieżne windy, podziemna hala garażowa z komórkami lokatorskimi i boksami rowerowymi. Do najbliższej stacji Metra – Bródno – można dojechać w kilkanaście minut. W bezpośrednim sąsiedztwie mieszczą się również boisko piłkarskie, pływalnia i lodowisko. W sprzedaży pozostało ostatnich 14 lokali, których ceny zaczynają się od 11 200 zł za metr kwadratowy. Nabywcy będą mogli odebrać klucze do swoich mieszkań w październiku tego roku.
Kolejną inwestycją Develii na Targówku jest projekt Oliwska Vita, który niebawem trafi do sprzedaży. W dwuskrzydłowym budynku powstaną 124 mieszkania o funkcjonalnych, komfortowych rozkładach i powierzchniach liczących od 27,7 do blisko 75 m kw. z balkonami, tarasami i ogródkami. Osiedle będzie otoczone zielenią stanowiącą około 30% terenu inwestycji. Deweloper zaplanował także komórki lokatorskie oraz podziemny garaż na 109 samochodów oraz 21 miejsc postojowych naziemnych. Z myślą o właścicielach aut przyjaznych środowisku przewidziano także stanowiska do ładowania pojazdów elektrycznych. Dla posiadaczy rowerów przygotowano 20 boksów rowerowych, a na zewnątrz stojaki dla jednośladów. Na parterze będą funkcjonowały dwa lokale usługowe.
Lokalizacja Oliwskiej Vita cieszy się rozbudowaną infrastrukturą komunikacyjną. Stacja kolejowa Warszawa-Praga pozwala na szybki dojazd m.in. do Dworca Gdańskiego oraz innych rejonów miasta, włącznie z Lotniskiem Chopina. Funkcjonuje tutaj również komunikacja publiczna, zapewniająca wygodne połączenie z centrum Warszawy oraz I i II linią metra.
W okolicy działa wiele sklepów, punktów usługowych czy placówek ochrony zdrowia. Najbliższe przedszkole jest oddalone o kilka, a szkoła podstawowa o kilkanaście minut spacerem. W okolicy nie brakuje również przestrzeni sportowo-rekreacyjnych, takich jak ZOO, Park trampolin Hangar 646, Pływalnie „Muszelka” oraz Polonez OSiR Targówek, a także obiektów kultury, jak pobliski DK Świt czy słynny Teatr Rampa.
Oliwska Vita zlokalizowana jest blisko zielonych terenów nadwiślańskich i Parku Bródnowskiego, które oferują duże możliwości odpoczynku i rekreacji na świeżym powietrzu.
O DEVELII
Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce, realizujący inwestycje mieszkaniowe oraz komercyjne w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Łodzi i Katowicach. Od 2007 r. Develia (poprzednio LC Corp) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Firma zrealizowała 45 osiedli, składających się w sumie ze 129 etapów inwestycyjnych – to blisko 17 tys. mieszkań o powierzchni ponad 924 tys. m kw. W 2022 r. firma wypracowała 1067,9 mln zł przychodu ze sprzedaży i 231,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto. W lipcu 2023 r. Develia nabyła 100% udziałów polskich spółek zależnych od Nexity, francuskiej firmy deweloperskiej, które przekazały dotychczas 12 projektów w Warszawie, Krakowie i Poznaniu, składających się z 28 etapów inwestycyjnych, w których powstało ponad 3500 mieszkań.
Kontakt dla mediów:
Mariusz Skowronek, Tauber Promotion
698 612 866, mskowronek@tauber.com.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.