Komunikaty PR

Develia rusza ze sprzedażą Oliwska Vita w Warszawie

2023-10-26  |  15:20

Develia wprowadziła do sprzedaży inwestycję Oliwska Vita na warszawskim Targówku. W ramach projektu powstaną łącznie 124 komfortowe mieszkania o funkcjonalnych rozkładach. Wszystkie lokale posiadają przestronne balkony, komfortowe tarasy lub prywatne ogródki. 

Oliwska Vita to nowa inwestycja na mieszkaniowej mapie Warszawy, które deweloper zrealizuje w dynamicznie zmieniającej się, historycznej części warszawskiego Targówka. To także pierwszy projekt, który powstanie dzięki połączeniu kompetencji Develii oraz Nexity. Na skutek zakupu w lipcu br. 100% udziałów polskich spółek  Nexity wrocławski deweloper dołączył do ścisłej krajowej czołówki w tej branży. Po przejęciu także części odpowiadającej za generalne wykonawstwo firma może realizować projekty budowalne bez korzystania z pomocy podmiotów zewnętrznych.

– Oliwska Vita to nowa jakość na warszawskim Targówku. Wprowadzamy do sprzedaży inwestycję, która przyciągnie klientów atrakcyjną lokalizacją oraz komfortowym i funkcjonalnym rozkładem mieszkań. Dzięki dużej rozpiętości metraży oferta skierowana jest do szerokiej grupy nabywców. Mieszkańcy w bliskim otoczeniu znajdą liczne sklepy, restauracje, kawiarnie, szkoły, przedszkola oraz centra handlowe: Atrium Targówek i M1 - podkreśla Tomasz Kaleta, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Develia S.A.     

W ramach dwuskrzydłowego budynku powstaną łącznie 124 mieszkania o powierzchniach liczących od 27,7 do blisko 75 m kw. Każdy lokal posiadać będzie przestronny balkon, taras lub ogródek. Zaplanowane zostały także komórki lokatorskie oraz podziemny garaż na 109 samochodów oraz 21 naziemnych miejsc postojowych. Przewidziano także 2 stanowiska do ładowania pojazdów elektrycznych. Dla posiadaczy rowerów przygotowano 20 boksów, a na zewnątrz - stojaki dla jednośladów, których właściciele będą mogli sprawnie i bezpiecznie poruszać po okolicy dzięki rozbudowanej infrastrukturze dla rowerzystów.

Na parterze będą funkcjonowały dwa lokale usługowe. Inwestycja będzie otoczona zielenią stanowiącą około 30% terenu.

Oliwska Vita zlokalizowana jest blisko Parku Bródnowskiego, który oferuje duże możliwości odpoczynku i rekreacji na świeżym powietrzu. W celu zwiększenia komfortu mieszkańców pomiędzy osiedlem a pobliskimi torami kolejowymi przewidziano budowę ekranów akustycznych.

Znajdująca się w pobliżu rozbudowana sieć dróg, w tym m.in. Trasa Toruńska i most gen. Stefana Grota-Roweckiego oraz most Gdański, zapewnią sprawną komunikację.  Z kolei pobliska stacja kolejowa Warszawa-Praga pozwoli na szybki dojazd m.in. do Dworca Gdańskiego oraz innych rejonów miasta, włącznie z Lotniskiem Chopina. Mieszkańcy będą mogli korzystać również z komunikacji publicznej łączącej osiedle z centrum Warszawy oraz I i II linią metra.

W okolicy Oliwskiej Vita działa wiele sklepów, punktów usługowych czy placówek ochrony zdrowia. Najbliższe przedszkole oddalone jest o kilka minut spacerem, a szkoła podstawowa o kilkanaście. W okolicy nie brakuje również przestrzeni sportowo-rekreacyjnych, takich jak ZOO, park trampolin Hangar 646, pływalnie „Muszelka” oraz Polonez OSiR Targówek, a także obiektów kultury, jak pobliski DK Świt czy słynny Teatr Rampa.

Autorem projektu architektonicznego Oliwska Vita jest pracownia Sk Architekci Sp. z o. o. Rozpoczęcie budowy przewidziane jest na IV kwartał br., a zakończenie na III kwartał 2025 r. Ceny mieszkań zaczynają się od 12 899 zł za m kw.

O DEVELII 

Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce, realizujący inwestycje mieszkaniowe oraz komercyjne w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Łodzi, Katowicach i we Wrocławiu. Od 2007 r. Develia jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Firma zrealizowała 45 osiedli, składających się w sumie ze 129 etapów inwestycyjnych – to blisko 17 tys. mieszkań o powierzchni ponad 924 tys. m kw. W 2022 r. firma wypracowała 1067,9 mln zł przychodu ze sprzedaży i 231,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto. W lipcu 2023 r. Develia nabyła 100% udziałów polskich spółek zależnych od Nexity, francuskiej firmy deweloperskiej, które przekazały dotychczas 12 projektów w Warszawie, Krakowie i Poznaniu, składających się z 28 etapów inwestycyjnych, w których powstało ponad 3500 mieszkań.

Kontakt dla mediów:

Mariusz Skowronek, Tauber Promotion

698 612 866, mskowronek@tauber.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.