Komunikaty PR

Deweloperzy wracają do biur

2020-05-27  |  12:22
Biuro prasowe

Branża deweloperska, podobnie jak wiele innych sektorów gospodarki, przyspiesza. Prace budowlane na inwestycjach toczą się według harmonogramów, pracownicy działów sprzedaży wracają do biur, rzecz jasna dokładając wszelkich starań, by zachować środki bezpieczeństwa. Jakie działania podjęli deweloperzy? Jak przebiega codzienna praca i obsługa klientów? Każda firma ma swoje rozwiązania.

Firmą, która wyznacza wysokie standardy w obsłudze klienta i pracy całego zespołu, jest z pewnością Agrobex. 30-letnie doświadczenie i szerokie portfolio zrealizowanych inwestycji procentują. – Biuro przy ulicy Kochanowskiego w Poznaniu zostało specjalnie przygotowane, żeby umożliwić klientom kontakt z naszymi doradcami – mówi Krzysztof Kruszona, prezes zarządu firmy Agrobex. Codzienna dezynfekcja pomieszczeń, stosowanie płynów dezynfekujących, praca z osłoną twarzy i zachowana odległość podczas spotkań to zastosowane przez dewelopera działania. – Dokładamy wszelkich starań, by klienci czuli się komfortowo – podkreśla Krzysztof Kruszona.

EBF Development, po krótkiej przerwie, zaprasza do biur sprzedaży – zarówno w Poznaniu, jak i Zielonej Górze. – Zachowujemy wszelkie środki ostrożności, a więc maski, żele do dezynfekcji, 2m odległości, by zapewnić bezpieczeństwo klientom, jak i sobie. Umawiamy nowe spotkania, kontynuujemy podpisywanie umów u notariusza, wspieramy w działaniach związanych z kredytowaniem zakupu lokalu – mówi Agata Nowaczyk, specjalista z poznańskiego biura sprzedaży EBF Development. 

Kolejne biura czekają

Do swojego rytmu, związanego z pracą wraca coraz więcej przedsiębiorstw. Rzecz jasna dzieje się to tydzień po tygodniu, w zależności od sytuacji danej firmy, bo każdy przypadek jest indywidualny.

- W marcu 99 procent firm deweloperskich w marcu postąpiło podobnie, przechodząc w tryb pracy zdalnej i online. Dziś już wracamy do biura przy ul. Czarna Rola 21 w Poznaniu, i spotkań z klientami. Co ważne, umowy deweloperskie u notariusza podpisujemy zgodnie z planem – mówi Krystian Cebulski, inwestor osiedla Enklawa Winogrady, realizowanego w Poznaniu na Winogradach. Finalizacja transakcji ma znaczenie, a osobę zainteresowaną zamienia… w przyszłego mieszkańca.

25 maja do biura na poznańskim Chwaliszewie wrócili pracownicy firmy Sky Investments.

Tak, wracamy do spotkań, jednakże - w trosce o bezpieczeństwo nas wszystkich - prosimy klientów o umawianie się na wizytę telefonicznie. Dzięki temu niewielkiemu zabiegowi zminimalizujemy zjawisko przebywania większej ilości osób w zamkniętej przestrzeni biura - mówi Małgorzata Walczak-Łondka z firmy Sky Investments.

-   Podobnie, jak większość deweloperów i my wracamy do biur. Dla naszych klientów jesteśmy dostępni telefonicznie i mailowo, a także w biurze sprzedaży przy ulicy Meissnera 4/U3, po uprzednim umówieniu terminu spotkania i zachowaniu wszelkich środków ostrożności – mówi Piotr Łopatka, członek zarządu Proxin Investment.

Na budowach

Kolejne dostępne rozwiązanie to lokalizacja biura sprzedaży na terenie inwestycji. – Mamy do dyspozycji otwarte przestrzenie. Idąc na budowę Osiedla Owocowego, z klientami, zachowujemy dystans. Dbamy o zachowanie wytycznych z rozporządzeń, a przy sprzyjającej pogodzie, spacer i kontakt z naturą obok osiedla jest przyjemny – zaznacza Sonja Łykowska, prezes firmy Gravis Developer. Podobnie działa deweloper More Place, przygotowując dom pokazowy na budowanym Osiedlu Przy Jeziorach w Poznaniu. Tam możliwe będą spotkania klientów z przedstawicielami firmy deweloperskiej, rzecz jasna umawiane osobno, w odstępach czasowych pozwalających na dezynfekcję pomieszczeń. Przy okazji jednej wizyty będzie można poznać dokładną lokalizację inwestycji.

- Umożliwiamy naszym klientom odwiedzenie inwestycji - Nowy Jasin i Zielone Rabowice II. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, organizujemy kameralne spotkania pokazowe z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Do dyspozycji będzie nasz doradca klienta z biura sprzedaży, oraz inżynier budowy. Dla każdego klienta mamy tyle czasu, ile będzie potrzebował - informuje Hanna Brygier, specjalista ds. marketingu w firmie Greenbud Development.

– Zdecydowana większość budów, w także nasze inwestycje Śródka OdNowa 2 i Nadolnik Compact Apartments, postępuje według harmonogramów. Po uprzednim umówieniu, można postępy zobaczyć osobiście – relacjonuje Michał Wawrzyniak, dyrektor ds. nieruchomości Grupy Partner. 

Deweloperzy przeprowadzają także odbiory mieszkań. Przy Sielskiej 14 w Poznaniu przyszli mieszkańcy odbierają klucze, a niedługo będą wykańczać mieszkania. Na przełomie lipca i sierpnia będą gotowe lokale pod adresem Bosa 7. - Ponadto zaprezentowaliśmy online premierowo Rezydencję Winiary – zauważa z kolei Marek Smogór, reprezentujący Quadro Development.

Kontakt z klientem i promocja w nowej formie

Faktem jest, że w ostatnich dniach, a może i tygodniach, kolejne obostrzenia są powoli łagodzone, co pozwala spojrzeć nieco bardziej łaskawie na codzienne funkcjonowanie - w domu, pracy. Natomiast osoby, które nadal preferują kontakt telefoniczny lub online, mogą z tego skorzystać. – Podchodzimy do tych kwestii, stawiając na bezpieczeństwo i dobre samopoczucie klienta, jak i nas samych. Nasze biuro sprzedaży pracuje, ale kontakt jest mocno ograniczony. Większość spraw, dokumentów realizowanych jest w formie zdalnej, mailowej. Liczba odwiedzin strony internetowej i profilu firmowego w mediach społecznościowych rosną, co powoli przekłada się na konkretne zapytania. Wrócimy niedługo do spotkań z klientami w biurze, ale jestem przekonany, że część rozwiązań dotyczących zdalnego kontaktu zostanie z nami na stałe, ponieważ otwierają nowe możliwości – twierdzi Maciej Bartczak, współwłaściciel KM Building.

Klienci nie rezygnują, a nowi – pytają o mieszkania

- Już dwukrotnie przeprowadziliśmy ogólnopolskie ankiety wśród członków PZFD. Wynika z nich, że skala zjawiska odstąpień od umów jest naprawdę niewielka. Ponadto, wraz z łagodzeniem obostrzeń, kolejni klienci wracają i interesują się mieszkaniami. Od początku pandemii branża deweloperska wprowadziła rozwiązania, pozwalające na regularną, efektywną pracę zarówno specjalistów ds. sprzedaży mieszkań, jak i pracowników budowlanych. Dzięki temu klienci firm deweloperskich nabrali już przekonania, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby  teraz podjąć decyzję o zakupie nieruchomości. – podsumowuje Lucyna Jarczyńska, Wiceprezes Zarządu Oddziału Poznańskiego PZFD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Wola Gabriela w Warszawie – realizacja przy wykorzystaniu materiałów Dryvit Biuro prasowe
2024-09-27 | 11:00

Wola Gabriela w Warszawie – realizacja przy wykorzystaniu materiałów Dryvit

Warszawa, 27 września 2024 r. – Inwestycję mieszkaniową Wola Gabriela, zrealizowaną przez Sokratesa Development przy ul. Kacpra Karlińskiego 4 na warszawskiej Nowej Woli (Odolanach),
Nieruchomości Ile pieniędzy wydajemy na zakup nowego mieszkania?
2024-09-27 | 11:00

Ile pieniędzy wydajemy na zakup nowego mieszkania?

W największych miastach nowe mieszkania są bardzo drogie, ale to nie tych najtańszych deweloperzy sprzedali w tym roku najwięcej. Eksperci portalu RynekPierwotny.pl sprawdzili, ile ich klienci
Nieruchomości Posadzki żywiczne Flowcrete LE – rozwiązania do „zielonych” magazynów
2024-09-27 | 10:00

Posadzki żywiczne Flowcrete LE – rozwiązania do „zielonych” magazynów

Według Polskiej Izby Nieruchomości Komercyjnych na koniec czerwca 2024 roku rynek nowoczesnych powierzchni magazynowo-przemysłowych w Polsce wynosił ponad 33,5 miliona m kw. Jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.