Komunikaty PR

DHL Parcel wsparł 7. edycję akcji Ultrakrew

2023-03-02  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

DHL Parcel kolejny raz zaangażował się w ogólnopolską akcję społeczną Ultrakrew, promującą honorowe krwiodawstwo oraz sportową aktywność. W ramach tegorocznej edycji  zebrano 1 834,24 litry krwi, w tym 1 611,14 litrów krwi pełnej, 82,29 litrów osocza oraz 140,81 litrów płytek krwi. Dzięki temu można uratować nawet 11 tys. ludzi

Ultrakrew to projekt realizowany przez Stowarzyszenie Ultrakrew. Jego uczestnicy przemierzają biegiem lub marszem trasę wzdłuż polskiego wybrzeża Bałtyku, promując ideę honorowego krwiodawstwa.  W siódmej, zimowej edycji akcji biegacze i wolontariusze, w ciągu tygodnia pokonali trasę od Świnoujścia i granicy polsko - niemieckiej po Piaski na Mierzei Wiślanej, po drodze zatrzymując się w nadmorskich miejscowościach, aby popularyzować bieganie, promować ideę zdrowego trybu życia oraz przede wszystkim edukować i zachęcać do honorowego krwiodawstwa. Od początku Ultrakrwi zebrano już ponad 5 600 litrów krwi. Potencjalnie przekłada się to na pomoc dla 40 000 osób, co równe jest liczbie mieszkańców takich miast jak np. Świnoujście, czy Sieradz.

 - Dzięki zaangażowaniu wielu ludzi dobrej woli oraz Partnerów akcji, udało nam się zebrać ponad 1800 litrów krwi. Ten wynik to szansa na zdrowie i życie dla tysięcy ludzi. Jesteśmy wdzięczni każdej osobie, która oddała krew oraz wszystkim, którzy rozumieją oraz wspierają wizję i cel Ultrakrwi – za Wasze zaangażowanie. Za wiarę w to, co robimy. Za zaufanie do nas. Za wszelkie gesty wsparcia – powiedział Jacek Bastian Prezes Zarządu Stowarzyszenia Ultrakrew, dodając: Można powiedzieć, że Ultrakrew symbolicznie rozpoczyna się i kończy od współpracy z DHL, od wysyłki pierwszych materiałów przed startem danej edycji, do końcowego finału czyli wysyłek koszulek czy chust technicznych, które trafiają do uczestników biorących udział w naszych konkursach, a wszystko niezawodnie i zawsze na czas, a to dla nas jest szczególnie ważne.  

DHL Parcel, aktywnie zaangażował się we wsparcie 7. edycji projektu jako partner logistyczny wydarzenia, zadbał o pełne wsparcie logistyczne akcji, zorganizował dostawy i doręczył pakiety informacyjne do uczestników i partnerów akcji.

- Już od kilku lat aktywnie wspieramy Ultrakrew i jesteśmy bardzo dumni z tej współpracy, bo cel, jaki przyświeca całej kampanii ma ogromne znaczenie, przekładając się na kwestię najcenniejszą dla człowieka, czyli ratowanie życia. To niezwykła idea, pozwalająca uczestnikom akcji podzielić się ważną cząstką siebie i realnie pomóc drugiemu człowiekowi. Hasło  przewodnie i cel Ultrakrwi  nawiązuje również do naszej codziennej działalności, w ramach której łączymy ludzi na całym świecie – komentuje Justyna Dąbrowska, Menedżer ds. Komunikacji PR, Rzecznik Prasowy DHL Parcel Polska.


Więcej informacji:

Justyna Dąbrowska

Menedżer ds. Komunikacji PR, Rzecznik Prasowy DHL Parcel
e-mail: justyna.dabrowska.wa@dhl.com
kom: 884 207 752

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata Biuro prasowe
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane
Zdrowie Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS
2025-07-16 | 09:00

Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS

– Według aktualnych zaleceń każdy pacjent z diagnozą stwardnienie zanikowe boczne (ALS/SLA) powinien mieć wykonane badania genetyczne – mówi dr hab. n. med. Maria
Zdrowie Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”
2025-07-01 | 11:00

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Kampania „Rany pod kontrolą” ogłasza start ogólnopolskiego badania ankietowego, mającego na celu poznanie codziennych wyzwań i potrzeb farmaceutów związanych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.