Diagnostyka S.A wdrożyła nowoczesne narzędzia Salesforce

Diagnostyka, największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych, dołączyła do grupy użytkowników rozwiązań Salesforce, rozpoczynając w czerwcu br. eksploatację nowego systemu obsługi sprzedaży i zarządzania współpracą z Kontrahentami. Za wdrożenie odpowiadała firma Sii.
Głównym celem wdrożenia nowego systemu w Diagnostyce było zapewnienie sprawnego realizowania celów biznesowych spółki, wsparcie działu sprzedaży, podniesienie produktywności i efektywności pracy przedstawicieli medycznych czy udostępnienia pracownikom 360 stopniowego widoku klienta z każdego miejsca i z każdego urządzenia, także mobilnego.
- Diagnostyka na przestrzeni ostatnich lat nieustająco się rozwijała, stale poszerzając liczbę swoich kontrahentów. Postanowiliśmy rozpocząć kolejny etap naszej cyfrowej transformacji i dzięki temu usprawnić zarówno pracę naszego zespołu handlowego, obsługę naszych klientów, jak i jeszcze lepiej analizować zbierane od lat dane – komentuje Przemysław Kulas, Dyrektor Sprzedaży w Diagnostyka S.A. -Dzięki temu nasi pracownicy zyskają więcej czasu na poprawę jakości usług świadczonych naszym kontrahentom. Dokładna analiza danych pozwoli nam także wyciągnąć więcej trafnych wniosków i lepiej projektować nasze działania w przyszłości – dodał Przemysław Kulas.
Nowy system został zbudowany z wykorzystaniem funkcjonalności zapewnianych przez moduły SalesCloud i Salesforce Maps, a dzięki integracji platformy Salesforce z wieloma systemami wewnętrznymi Diagnostyki uzyskano 360 stopniowy widok klienta.
Proces budowy systemu rozpoczął się w październiku 2022 r. i trwał łącznie 9 miesięcy. System został wdrożony w Diagnostyce czerwcu, przy pomocy Sii Sp z o.o. – największego dostawcy usług doradztwa technologicznego, transformacji cyfrowej, BPO i inżynieryjnych w Polsce, partnera wdrożeniowego Salesforce.
- Wsparcie jakiego udzieliło nam Sii było kompleksowe i profesjonalne. Od momentu wyboru technologii, poprzez skrupulatną analizę przedwdrożeniową, aż po development i optymalizację gotowego produktu, Sii wspierało nas w wyborze optymalnych rozwiązań i stworzeniu narzędzi odpowiadających potrzebom zarówno Przedstawicieli Medycznych, jak i Zarządu firmy – powiedział Przemysław Kulas.
Implementacja systemu została poprzedzona przeprowadzeniem szczegółowej analizy przedwdrożeniowej, która zapewniła prawidłowe zidentyfikowanie i opisanie wymagań biznesowych oraz technicznych, a w rezultacie pozwoliła na realizację wdrożenia zgodnie z planowanym zakresem i harmonogramem.
- Celem było stworzenie systemu, który jest czymś więcej niż platformą do raportowania wizyt. Chcieliśmy oddać do dyspozycji Przedstawicieli Medycznych narzędzie, które daje kompletny ogląd kontrahenta łącząc informacje z wielu systemów dziedzinowych. Chcieliśmy, żeby pracownicy Działów Handlowych mieli szybki i wygodny dostęp do informacji, również w terenie. Zdecydowanie założenia te udało się zrealizować – podsumowuje Przemysław Kulas, Dyrektor Sprzedaży Diagnostyka S.A.
Wdrożenie rozwiązań Salesforce już w pierwszym okresie pozwoliło na wsparcie operacyjne działań sprzedażowych. Pracownicy Diagnostyki uzyskali szybki dostęp do najważniejszych i aktualnych danych w widoku 360 Kontrahenta, widok poziomu realizacji targetów sprzedażowych, a także ułatwioną obsługę kampanii sprzedażowych oraz reklamacji. Przedstawiciele medyczni usprawniają swoją pracę dzięki m.in. zautomatyzowaniu powtarzalnych procesów, szybkiemu docieraniu do potrzebnych danych poprzez wyszukiwarkę kontekstową, ułatwieniom w obsłudze sprzedaży, planowaniu wizyt w oparciu o scoring, optymalizacji tras w oparciu o mapy. Ważnym efektem wdrożenia rozwiązań Salesforce, widocznym już na samym początku, jest ujednolicone raportowanie i dostęp do dashboardów z odpowiednim zestawem danych dla różnych grup użytkowników: przedstawicieli medycznych, dyrektorów, Zarządu. Pracownikom zapewniono także dostęp do potrzebnych im narzędzi i danych, zarówno w formie aplikacji mobilnej (tablety), jak i desktopowej (na komputerach), z możliwością dostępu do danych dla przedstawicieli pracujących w terenie.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.