Diamant z nowym logo
Marka Diamant posługiwała się swoim logo od ponad 25 lat, kiedy to w 1996 r. po raz pierwszy rozpoczęto produkcję i sprzedaż cukru w Polsce. Ćwierćwiecze obecności na rynku stało się idealną okazją do zmiany – Pfeifer & Langen, jako właściciel marki, odświeżył znak firmowy nadając mu nowoczesności i lekkości. Nie jest to jednak radykalna zmiana graficzna. Nowy projekt, tak jak poprzedni, nadal ma w sobie charakterystyczne, dwie cukrowe głowy, które w najnowszej wersji znaku wpisano w koło. Największemu przekształceniu uległa czcionka. Postawiono na mniej stanowczą, bardziej subtelną i delikatną, która dodaje lekkości całemu emblematowi. Zmiana logo to nie tylko element rozwoju firmy, ale i stanowcze wejście w nowy, 2022 rok, w którym firma obchodzi swoje 25-lecie.
– Przez wiele lat konsumenci mogli przyzwyczaić się do znanego im logotypu na naszych produktach. Przyszła jednak pora na małą-wielką zmianę, która otwiera kolejne ćwierćwiecze obecności na rynku. Nieustannie rozwijamy markę oraz jej produkty, dlatego warto wprowadzić zmiany także na płaszczyźnie wizerunkowej. Zdecydowaliśmy się na nowy, lekki font i dodatkowy element koła. Pozostawiliśmy tradycyjną kolorystykę, żeby każdy konsument był w stanie rozpoznać nasz produkt z daleka. Wraz ze zmianą logo idzie też delikatny refresh samej komunikacji, którą zauważą Państwo już niebawem w naszych komunikatach i layoutach reklamowych – skomentował Paweł Maciejewski, dyrektor ds. Sprzedaży i marketingu Diamant.
Krótka historia zmiany w poniższym filmie:
https://fb.watch/aXvY2vbBp7/

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.