Diamant z nowym logo
Marka Diamant posługiwała się swoim logo od ponad 25 lat, kiedy to w 1996 r. po raz pierwszy rozpoczęto produkcję i sprzedaż cukru w Polsce. Ćwierćwiecze obecności na rynku stało się idealną okazją do zmiany – Pfeifer & Langen, jako właściciel marki, odświeżył znak firmowy nadając mu nowoczesności i lekkości. Nie jest to jednak radykalna zmiana graficzna. Nowy projekt, tak jak poprzedni, nadal ma w sobie charakterystyczne, dwie cukrowe głowy, które w najnowszej wersji znaku wpisano w koło. Największemu przekształceniu uległa czcionka. Postawiono na mniej stanowczą, bardziej subtelną i delikatną, która dodaje lekkości całemu emblematowi. Zmiana logo to nie tylko element rozwoju firmy, ale i stanowcze wejście w nowy, 2022 rok, w którym firma obchodzi swoje 25-lecie.
– Przez wiele lat konsumenci mogli przyzwyczaić się do znanego im logotypu na naszych produktach. Przyszła jednak pora na małą-wielką zmianę, która otwiera kolejne ćwierćwiecze obecności na rynku. Nieustannie rozwijamy markę oraz jej produkty, dlatego warto wprowadzić zmiany także na płaszczyźnie wizerunkowej. Zdecydowaliśmy się na nowy, lekki font i dodatkowy element koła. Pozostawiliśmy tradycyjną kolorystykę, żeby każdy konsument był w stanie rozpoznać nasz produkt z daleka. Wraz ze zmianą logo idzie też delikatny refresh samej komunikacji, którą zauważą Państwo już niebawem w naszych komunikatach i layoutach reklamowych – skomentował Paweł Maciejewski, dyrektor ds. Sprzedaży i marketingu Diamant.
Krótka historia zmiany w poniższym filmie:
https://fb.watch/aXvY2vbBp7/

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.