DigitalFirst.AI, czyli polska innowacja na rynku MarTech

Polski startup z sektora MarTech – DigitalFirst.AI stworzył platformę, która przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, rekomenduje taktyki marketingowe, tworzy lejki sprzedaży, jak i całe strategie, dostosowane do założonego przez klienta celu. Dla growth hackerów, marketerów i agencji marketingowych, takie rozwiązanie z pewnością przyspieszy pracę i znacząco obniży koszty, co przełoży się na efektywność ich działań.
Na podstawie kilkuset informacji wejściowych, opisujących m.in. rodzaj działalności, grupę docelową czy USP produktu, dostajemy zweryfikowane i przetestowane przez growth hackerów taktyki, które osadzone w lejku sprzedażowym tworzą zorientowaną na dany cel strategię marketingową. Platforma DigitalFirst.AI działa w modelu Software as a Service (SaaS), dzięki czemu w cenie kilkudziesięciu dolarów miesięcznie agencje, marketerzy, czy growth-hackerzy mają możliwość automatyzacji działań, co pozwoli na obsługę większej ilości klientów. Jest to niewątpliwie innowacyjne podejście, które rozwiązuje wiele problemów, z jakimi borykają się te podmioty dostarczające usługi w branży marketingowej.
- Pracując przez wiele lat w dużej agencji marketingowej, zarówno dla klientów takich jak BP, LOT, ALDI, a także i mniejszych marek - zauważyłem, że w większości przypadków bazujemy na podobnych taktykach marketingowych, a zmieniają się jedynie budżety i segmenty, do których chcemy dotrzeć. Stosowaliśmy taktyki, które są bardzo skuteczne, ale w żaden sposób nieustandaryzowane i powszechnie dostępne, dlatego postanowiliśmy stworzyć DF.AI, aby każdy miał dostęp do rzetelnej wiedzy marketingowej, mógł wybrać swoją taktykę i skutecznie pozyskiwać klientów dla swojego biznesu - wyjaśnia CEO DigitalFirst.AI Rafał Tromczyński.
DigitalFirst.AI zostało założone przez Rafała Tromczyńskiego, Grzegorza Gracza oraz Michała Tokarskiego. Zespół tworzą profesjonaliści, którzy przez wiele lat razem współpracowali w agencjach marketingowych zdobywając doświadczenie w każdej niszy marketingu cyfrowego - od strategii i komunikacji, poprzez grafikę, tworzenie stron internetowych, zakup mediów, wydajność i analitykę. Daje to pełne spektrum kompetencji niezbędnych do wprowadzenia na rynek rozwiązania tego typu –zautomatyzowanego i ustandaryzowanego, a jednocześnie dbającego o niuanse na poszczególnych rynkach.
W ostatnim czasie DigitalFirst.AI wystartowało z globalną kampanią na AppSumo – jednej z najpopularniejszych platform dla produktów oferowanych w modelu SaaS. Przez pierwsze 3 dni kampanii sprzedanych zostało ponad 300 kont, a w całym tygodniu DF.AI zostało najlepiej sprzedającym się narzędziem, co potwierdza skuteczną pierwszą walidację produktu przez rynek.
- Na chwilę obecną z naszej platformy korzysta ponad 1000 płacących klientów. Nie jesteśmy jednak jedynie klasycznym SaaS-em, tworzymy również marketplace, na którym growth hackerzy mogą udostępniać swoje taktyki i na nich zarabiać. Budujemy globalne community, które pozwoli w przyszłości uczynić z marketplace’u dodatkowe źródło przychodów, a z drugiej strony dostarczy nam know-how na temat taktyk marketingowych skutecznych na danych rynkach - dodaje Rafał Tromczyński.
*********************
O DigitalFirst.AI
DigitalFirst.AI to polski startup z sektora MarTech tworzący platformę, która na podstawie informacji wejściowych, opisujących m.in. rodzaj działalności, grupę docelową czy USP produktu, rekomenduje taktyki, które osadzone w lejku sprzedażowym tworzą strategię marketingową dostosowaną pod założony przez klienta cel. Platforma, dzięki silnikowi rekomendacji działań, pomaga growth hackerom, marketerom oraz agencjom marketingowym obsługiwać większą ilość klientów, oszczędzać czas oraz zmniejszać koszty.
Jest to narzędzie typu SaaS + marketplace, które z jednej strony działa w modelu subskrypcyjnym, a z drugiej buduje społeczność growth hackerów dając im możliwość zarabiania na stworzonych taktykach. Spółka przeszła etap walidacji rynkowej m.in. dzięki globalnej kampanii na platformie AppSumo, podczas której użytkownicy potwierdzili zasadność narzędzia. W jednym z tygodni DF.AI było najlepiej sprzedającym się na platformie startupem.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.