Komunikaty PR

Do portfolio agencji Triple PR dołączył Gi Group Holding

2023-03-02  |  15:00
Biuro prasowe

Rok 2023 agencja Triple PR rozpoczęła od nawiązania współpracy z Gi Group Holding - jednym z liderów międzynarodowego rynku pracy oraz jedną z największych firm HR na świecie. Zespół agencyjny będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych dla marek należących do spółki: Gi Group Temp&Perm, Grafton Recruitment i Wyser.

Gi Group prowadzi działalność w zakresie stałego i tymczasowego zatrudnienia, outsourcingu, rekrutacji oraz szkoleń pracowników niższego szczebla zarówno wykwalifikowanych, jak i niewykwalifikowanych. Firma łączy specjalistów swoich branż z pracodawcami oferującymi im rozwój zawodowy i sprecyzowaną ścieżkę kariery.  

Grafton Recruitment rekrutuje w obszarze pracy stałej i tymczasowej, outsourcingu, IT contractingu i RPO na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla. Wachlarz usług dopełnia doradztwo inwestycyjne oraz HR, analizy i raporty rynkowe. Jest wyłącznym dostawcą narzędzi Thomas International w Polsce.

Wyser specjalizuje się w doradztwie i rekrutacji na stanowiska kierownicze wyższego szczebla (Executive Search). Wspiera organizacje w analizie ich potrzeb w obszarze HR, dopasowując profil kandydatów do oczekiwań i potrzeb. Zapewnia doradztwo i wsparcie w konsekwentnym budowaniu ścieżki zawodowej managerów.

W ramach współpracy Triple PR będzie odpowiadać za realizację strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego, działania media relations oraz pozycjonowanie liderów spółek i ekspertów w mediach tradycyjnych i społecznościowych – przede wszystkim na portalu LinkedIN. Do zadań agencji będzie należała również oprawa medialna raportów.

Strategiczne doradztwo dla klienta świadczyć będzie Agnieszka Malesza-Woźniak, partnerka zarządzająca agencji, specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacyjnych w oparciu o autorską metodę wykorzystującą metodologię design thinkingu. O jakość obsługi Klienta, która dla Triple PR jest kluczowa, dbać będzie Magdalena Dymek, Senior PR Manager, a kontakty z klientem i działania komunikacyjne realizować będą Paulina Woźniak, Senior PR Consultant oraz Monika Bielkiewicz, PR Consultant. Po stronie Gi Group za współpracę odpowiedzialna jest Dorota Zawadzka, Communications Manager oraz rzecznik prasowy Gi Group Holding w Polsce.

 

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od 2008 roku i specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym. Usługi oferowane przez agencję są zaprojektowane tak, aby wspierać biznesowe i marketingowe cele klientów. Triple PR, oprócz działań PR i CSR, posiada w swoim portfolio również warsztaty strategiczne i szkolenia. Agencja doradza klientom w zakresie obecności na platformie LinkedIN oraz współtworzy programy employee advocacy. Triple PR oferuje również kompleksowe rozwiązania dla prezesów, managerów, liderów i ekspertów w zakresie personal brandingu. Agencja ma w portfolio takie marki jak Cushman & Wakefield Polska, Hebe, ŠKODA Polska, Grupa Reesco, ILF Consulting Engineers Polska, Leroy Merlin oraz Tchibo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.