Komunikaty PR

Dobra passa Arkad Wrocławskich. 2019 rok pod znakiem dynamicznych wzrostów

2020-01-21  |  09:15
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Skierowanie oferty w stronę rodzin oraz konsekwentna realizacja strategii rozwoju sprawiły, że Arkady Wrocławskie zakończyły 2019 rok pasmem sukcesów. Ponad 30 podpisanych umów najmu oraz komercjalizacja na poziomie 97 proc. to bardzo dobry wynik na trudnym i mocno nasyconym powierzchnią handlową wrocławskim rynku. Największe wzrosty footfallu i obrotów centrum handlowe zanotowało w ostatnim kwartale 2019 roku. Rekordowy był grudzień, kiedy to Arkady Wrocławskie odwiedziło 12,5 proc. osób więcej niż w analogicznym okresie 2018 roku, a miesięczne obroty były najwyższe od 2 lat.

To był bardzo dobry rok dla należącego do Develia S.A. centrum handlowego. Pozycjonowanie Arkad Wrocławskich jako miejsca „otwartego na rodziny” oraz zintegrowane działania marketingowe i leasingowe zaowocowały podpisaniem 33 umów najmu. W 2019 roku tenant-mix Arkad Wrocławskich wzbogacił się o 16 nowych marek, a 2 kolejne podpisały umowy na otwarcie lokali z początkiem 2020 roku. O wysokim zainteresowaniu przestrzenią handlową obiektu świadczy również 15 przedłużonych umów z dotychczasowymi najemcami, z czego 3 zdecydowało się równolegle na remodeling i zwiększenie powierzchni. W 2019 roku do grona najemców dołączyli m.in. międzynarodowy dyskont niespożywczy Action (1100 mkw.) oraz sieć Dealz (410 mkw.). Do większego lokalu przeniosła się m.in. Klockownia (550 mkw.).

- Komercjalizacja na poziomie 97,3 proc. potwierdza, że konsekwentne budowanie szerokiej oferty handlowo-usługowo-rozrywkowej skierowanej w stronę rodzin było bardzo dobrym posunięciem. Właściwa diagnoza potrzeb grupy docelowej pozwoliła na stworzenie atrakcyjnego portfolia najemców, a organizowane w Arkadach Wrocławskich wydarzenia z kategorii edutainment przełożyły się na dynamikę odwiedzalności – mówi Piotr Pirogowicz, Dyrektor Zarządzający w Develia S.A.

Szeroka oferta pozahandlowa

Jednym z celów Arkad Wrocławskich na 2019 rok było przyciągniecie rodzin z dziećmi, poszukujących nie tylko dostosowanej do ich potrzeb oferty handlowej, ale też wartościowej rozrywki. Centrum handlowe przeszło szereg zmian architektonicznych, obejmujących m.in. remont parkingu, modernizację części wspólnych i wymianę oświetlenia. Wprowadziło też liczne udogodnienia. Jednym z nich jest komfortowa Strefa Rodzica o powierzchni ponad 50 mkw., z kilkoma wydzielonymi przestrzeniami, gwarantującymi opiekunom i ich pociechom pełną intymność. Przez cały rok w Arkadach Wrocławskich organizowane były eventy edukacyjne dla najmłodszych oraz ważne wydarzenia społeczne. Ogromną popularnością cieszyły się m.in. Festiwal Archeologii i Dinozaurów, Kreatywny Plac Budowy czy Akademia Odkrywców. Swoją wierną publiczność w błyskawicznym tempie zyskały spektakle wystawiane na scenie Teatru Najmłodszego Widza. Strzałem w dziesiątkę okazała się również współpraca z lokalnymi organizacjami i instytucjami kulturalnymi. W porozumieniu ze Strefą Kultury Wrocław  zorganizowano gościnny występ artystów z Międzynarodowego Festiwalu Teatrów dla Dzieci „Dziecinada”. W trakcie Muzycznego Dnia Mamy do wspólnego śpiewania zachęcali nauczyciele z Narodowego Forum Muzyki. W galerii handlowej odbyły się również liczne kampanie społeczne, m.in. wrocławska odsłona akcji Movember czy „Niesamowite uczucie” Fundacji DKMS.

Wzrost obrotów i footfallu

Wielopłaszczyznowe działania w ramach przyjętej strategii marketingowej i leasingowej przełożyły się na bardzo dobre wyniki odwiedzalności Arkad Wrocławskich. Widać to wyraźnie w ostatnim kwartale 2019 roku, kiedy to footfall był większy o 4,2% niż w roku ubiegłym. W grudniu natomiast traffic wzrósł aż o 12,5%. Odnotowano także wyraźny skok obrotów w stosunku do 2018 roku. Tendencja zwyżkowa rozpoczęła się we wrześniu i utrzymała w październiku. W listopadzie obroty były większe już o blisko 6 proc., w grudniu prawie o 10 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2018 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.