Komunikaty PR

Dobra wiadomość dla fanów Medieval Dynasty – gra zyska kolejne aktualizacje

2024-10-18  |  09:00
Biuro prasowe

Nowe wyzwania od króla, możliwość nazwania swojej wioski, herby i dekoracje oraz dodatkowe ubrania – to tylko niektóre nowości jakie czekają na graczy Medieval Dynasty. Producent gry – Render Cube – opublikował właśnie najnowszy teaser, w którym przedstawia nadchodzące dodatki. To kolejny etap rozwoju sprzedażowego hitu łódzkiego studia. Na tym nie koniec – spółka podtrzymuje plany długoterminowego rozwoju Medieval Dynasty.

- Medieval Dynasty ma bardzo długi cykl życia sprzedażowego, co wynika z charakterystyki rozgrywki i profilu gracza. Gracze, którzy pokochali ten tytuł, wciąż do niego wracają, a żeby chcieli robić to dalej, dbamy o urozmaicanie rozgrywki. Dlatego zgodnie z zaprezentowanym teaserem, planujemy wprowadzić nowe wyzwania, możliwość nadania nazwy swojej wiosce, a także ubrania, dekoracje i herby. Te ostatnie pozwolą spersonalizować swoją wioskę. Unikalny herb wybierzemy spośród szerokiej gamy kształtów, kolorów i emblematów. Można go następnie dumnie prezentować na różnych nowych dekoracjach. – mówi Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube. Już niebawem pokażemy drugą część teasera nowości, która będzie składać się na aktualizację: "armors, crests, shields and more", który obejmie nowe elementy uzbrojenia. Będzie to nasza największa aktualizacja zaraz po Co-Op update – dodaje.

Zgodnie z zapowiedzią studia Medieaval Dynasty będziemy rozwijana przez kolejne lata, poprzez płatne oraz darmowe dodatki. Nowe aktualizacje napędzają wyniki sprzedaży gry. Grudniowa premiera trybu Co-Op znacząco podbiła popularność projektu.

- Pod koniec minionego roku ogłosiliśmy, że ogólna sprzedaż Medieaval Dynasty wyniosła 1,75 mln sztuk brutto, a na koniec kwietnia br. podzieliliśmy się informacją, że liczba ta przekroczyła 2 mln. To wzrost o 250 tys. Widać wyraźnie, że w porównaniu do poprzednich okresów, dynamika sprzedaży wzrosła. Tryb wieloosobowy był strzałem w dziesiątkę czego dowodem jest sprzedaż gry w pierwszym miesiącu premiery trybu wieloosobowego. Co-Op zdecydowanie zwiększył zasięgi naszej produkcji, a także zaangażowanie graczy.  – dodaje Damian Szymański.

Poza rozwojem Medieval Dynasty Render Cube pracuje nad nowym projektem. Obecnie zespół jest na etapie prac koncepcyjnych i badawczych. Gra ma być zbliżona gatunkowo do flagowej produkcji. Start developmentu planowany jest na początek przyszłego roku. Spółka nie wyklucza, że produkcja od początku będzie tworzona z myślą o trybie multiplayer. Prawdopodobnie będzie to gra z elementami RPG.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.