Domy Towarowe Wars Sawa Junior powitały adidas Warszawa
Domy Towarowe Wars Sawa Junior ponownie potwierdzają swoją wyjątkową pozycję na handlowej mapie Warszawy. Od początku września na trzech piętrach budynku Sawa przy ulicy Marszałkowskiej na klientów i klientki czekają spersonalizowane, interaktywne doświadczenie zakupowe oraz największy wybór produktów adidas w stolicy. Z wartościami marki związanymi ze sportem, kulturą i zrównoważonym rozwojem, można zetknąć się także w ogólnodostępnej przestrzeni dla fanów i fanek aktywnego trybu życia – Sports Base Warsaw, a także w śródmiejskim Pasażu Wiecha, gdzie powstały tymczasowe instalacje sportowe.
Łącznie adidas korzysta w Domach Towarowych Wars Sawa Junior z 2,4 tys. mkw. powierzchni, która została zaaranżowana z użyciem materiałów z recyklingu, np. podłogi ze starej siłowni, a także z udziałem lokalnych artystów – w przestrzeni sklepu można natrafić m.in. na trójwymiarową panoramę Warszawy, łączącą architekturę ze sportem; symboliczną mapę Śródmieścia czy dronowe fotografie z Wisłą w roli głównej.
Jednocześnie twórcy sklepu sięgnęli po nowoczesne technologie cyfrowe, które pomagają w zakupach. Do dyspozycji odwiedzających jest m.in. opcja Click & Collect (zakup przez internet, odbiór w sklepie stacjonarnym), Endless Aisle (dostarczenie do domu produktu zamówionego w sklepie, np. tymczasowo w nim niedostępnego) czy rozwiązanie BITM (Bring It to Me), dzięki któremu obsługa dostarcza produkt w odpowiednim rozmiarze do dowolnego miejsca na terenie sklepu, w którym w danej chwili znajduje się klient lub klientka.
W przestrzeni nowego sklepu adidas w Domach Towarowych Wars Sawa Junior nie brakuje też rozwiązań multimedialnych – dzięki ekranom z opcją wirtualnego tła zastosowanych w przymierzalniach, można łatwo przekonać się, jak dany produkt będzie prezentować się np. na trasie biegowej czy w otoczeniu przyrody. Inne interaktywne stanowiska służą do promocji tematyki proekologicznej. Ciekawostką są też zlokalizowane na każdym piętrze sklepu punkty do uzupełniania wody pitnej.
“Otwarcie sklepu adidas w Domach Towarowych Wars Sawa Junior to bez wątpienia jedno z najważniejszych wydarzeń w polskiej branży handlowej w tym roku. Prowadzimy starannie przemyślaną ewolucję tego miejsca, z myślą o potrzebach kolejnych pokoleń użytkowników. Największe w Europie Środkowo-Wschodniej centrum marki adidas, stawiające na innowacyjne rozwiązania, a zarazem czerpiące z ducha Warszawy, potwierdza, że Domy Towarowe Wars Sawa Junior są unikalną przestrzenią handlową” – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail w Atrium European Real Estate.
Oprócz sklepu, adidas ulokował w Domach Towarowych Wars Sawa Junior dodatkową przestrzeń dedykowaną wszystkim miłośnikom i miłośniczkom aktywności fizycznej. Sports Base Warsaw to ogólnodostępny i bezpłatny koncept łączący doskonale wyposażoną salę do treningów ze strefą chill-out. Odbywać się tu będą wydarzenia dla stale rozwijającej się społeczności adidas Runners Warsaw, w tym treningi biegowe, taneczne czy zajęcia jogi, a także spotkania ze znanymi sportowcami, dietetykami, fizjologami oraz warsztaty kreatywne
W ramach otwarcia sklepu adidas zaplanowano szeroki program wydarzeń towarzyszących – spotkań z ambasadorami marki adidas oraz warsztaty prowadzone przez sportowców i influencerów.
Nowy sklep adidas to istotny element ewolucji oferty handlowej Domów Towarowych Wars Sawa Junior. Jej kolejnym elementem będzie zaplanowane na jesień otwarcie pierwszego w Polsce, dwupoziomowego sklepu w formule pop store międzynarodowej marki odzieżowej UNIQLO.
Domy Towarowe Wars Sawa Junior
Domy Towarowe Wars Sawa Junior o powierzchni ponad 36 tys. mkw. są jednym z najpopularniejszych miejsc zakupów w Polsce. Położone w samym sercu Warszawy, cieszą się niesłabnącą popularnością wśród warszawiaków i turystów, mieszcząc sklepy najbardziej lubianych światowych marek. To właśnie tutaj swoje flagowe salony posiadają sieci H&M oraz TK Maxx. Klienci mogą również zrobić zakupy w supermarkecie Carrefour Express. Obiekt oferuje przestrzeń biurową w doskonale skomunikowanym centrum stolicy. Budynki są otoczone wieloma restauracjami serwującymi zróżnicowane menu z różnych stron świata oraz obiektami kulturalno-rozrywkowymi.
Atrium European Real Estate Limited
Atrium jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. Atrium specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie i Pradze. Rozwój portfela nieruchomości handlowych Atrium opiera się na proaktywnych działaniach asset management w zgodzie z motto "retail is detail".
Obecnie portfolio Atrium obejmuje 25 generujących przychody aktywów (w tym jedną nieruchomość mieszkaniową na wynajem) o łącznej wartości rynkowej 2,4 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 740 000 mkw.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rząd zapowiada nową strategię wspierającą polski kapitał. Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji państwowych
Premier Donald Tusk podczas otwarcia wiosennej odsłony Europejskiego Forum Nowych Idei zapowiedział nową politykę gospodarczą, opartą na odbudowie i repolonizacji krajowej gospodarki. Przy wyborze wykonawców w państwowych inwestycjach mają być promowane polskie firmy, a zadaniem administracji ma być dbanie o interes narodowy. – Wydaje mi się, że powinniśmy jednak przede wszystkim patrzeć na to, kto i jak skutecznie będzie wspierał polskie firmy, inwestycje, bo to jest to, czego potrzebujemy – ocenia dr Henryka Bochniarz, przewodnicząca Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.
Finanse
Członek RPP spodziewa się obniżki stóp procentowych już w maju, może nawet o 50 pb. Potem dyskusja o kolejnej obniżce możliwa w lipcu

Nie najlepsze dane z gospodarki w I kwartale roku oraz inflacja o połowę niższa niż w chwili ostatniej obniżki stóp – to zdaniem Ludwika Koteckiego, członka RPP, wystarczająco mocne powody przemawiające za cięciem kosztu pieniądza już na majowym posiedzeniu. W grze może być nawet 50 punktów bazowych na początek, a do końca roku dwa razy tyle. Podwyższona niepewność w globalnej gospodarce spowodowana polityką administracji w Waszyngtonie to dodatkowy czynnik, który powinien wesprzeć decyzję o poluzowaniu polityki pieniężnej.
Prawo
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP. Urząd zyska nowe kompetencje

Zgodnie z procedowaną ustawą Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców stanie się Rzecznikiem Praw Przedsiębiorców i zyska nowe uprawnienia. Wśród nich najważniejsze to możliwość reprezentowania wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, i rolników, a także inicjatywa ustawodawcza. Ustawą w kolejnych tygodniach ma się zająć rząd.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.