DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających e-commerce. W DPD Polska i SwipBox ten intensywny okres zbiegł się z uruchomieniem dziewięciotysięcznego, zewnętrznego automatu paczkowego w sieci DPD Pickup. Na tym jednak nie koniec. W ramach strategii rozwoju obie firmy planują w następnym roku zwiększyć tę liczbę o kolejnych 3 tysiące urządzeń z linii SwipBox Infinity.
Automaty paczkowe i punkty nadań i odbioru stanowią odpowiedź DPD na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy cenią sobie możliwość samodzielnego decydowania o miejscu i czasie odbioru przesyłki. Maszyny paczkowe działają w ramach sieci DPD Pickup, liczącej ponad 31 tys. punktów nadań i odbioru przesyłek w całej Polsce. Ich dynamiczny wzrost to efekt intensywnego rozwoju rynku e-commerce oraz rosnącego zainteresowania konsumentów usługami dostaw poza domem czy biurem (OOH).
Przekroczenie liczby 9 tysięcy automatów paczkowych to dla nas ważny krok w budowie nowoczesnej infrastruktury logistycznej. Jesteśmy w stanie odpowiedzieć tym samym na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów w sektorze e-commerce i rosnące wolumeny, zwłaszcza w tak intensywnych okresach, jak np. szczyt paczkowy. Automaty paczkowe to rozwiązanie na miarę współczesnych trendów – zapewniają wygodę, elastyczność i możliwość wyboru według własnych preferencji. Widzimy, jak dużym zainteresowaniem cieszy się cała nasza sieć DPD Pickup, dlatego konsekwentnie ją rozwijamy. Planowane na przyszły rok uruchomienie kolejnych 3 tysięcy automatów to naturalny krok, który pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. DPD Pickup to nie tylko logistyka – to wygoda, dostępność i nowoczesne technologie np. DPD Mobile, które na stałe wpisały się w codzienność Polaków – komentuje Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu DPD Polska.
Automaty paczkowe SwipBox Infinity to odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów i partnerów logistycznych, takich jak DPD Polska, którzy szukają rozwiązań łączących wygodę użytkowania z efektywnością operacyjną. Dzięki współpracy z DPD Polska, sieć automatów SwipBox Infinity stale rośnie, wspierając dostawy poza domem (OOH), które cieszą się coraz większym zainteresowaniem konsumentów. Warto podkreślić, że nasze urządzenia przyczyniają się do zwiększenia efektywności logistycznej, co jest szczególnie istotne w szczytowych okresach, takich jak przedświąteczny boom paczkowy. Wspólnie z DPD rozwijamy infrastrukturę, która odpowiada na współczesne potrzeby zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych – dodaje Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.
Najwięcej punktów i automatów paczkowych DPD Pickup znajduje się w Warszawie oraz w Krakowie. Same automaty paczkowe DPD dostępne są już w ponad 1000 miejscowości w całej Polsce. W zestawieniu miast z największą liczbą automatów paczkowych DPD przoduje ponownie stolica. W Warszawie zlokalizowanych jest ponad 640 takich urządzeń. Drugie miejsce zajmuje Łódź z prawie 320 urządzeniami. W zestawieniu znalazł się także Kraków (ponad 310 automatów), Wrocław (blisko 270) i Bydgoszcz (ponad 190).
Usługi dostaw do punktów lub automatów paczkowych doskonale uzupełniają tradycyjne i doceniane przez klientów dostawy kurierskie na adres – do domu czy do biura. DPD, rozumiejąc różnorodne potrzeby swoich klientów, stawia na komplementarność usług – zarówno dla tych, którzy cenią sobie tradycyjne dostawy, jak i dla osób korzystających z punktów DPD Pickup i automatów paczkowych.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.