Komunikaty PR

DPD Polska partnerem logistycznym Federacji Polskich Banków Żywności

2020-01-13  |  14:15

DPD Polska nawiązała współpracę z Federacją Polskich Banków Żywności. Firma kurierska zapewni partnerowi wsparcie logistyczne podczas realizowania projektów Federacji.

Federację Polskich Banków Żywności tworzy 31 Banków Żywności działających na terenie całego kraju. Do zadań tych organizacji pozarządowych należy przede wszystkim ratowanie żywności i przekazywanie jej instytucjom pomocowym, takim jak domy samotnej matki, noclegownie czy domy dziecka. Dużą część odbieranej w ten sposób żywności stanowią produkty z krótkim terminem przydatności lub wadliwie opakowane, ale wciąż dobre jakościowo. Banki Żywności zajmują się także edukacją w zakresie niemarnowania jedzenia, ucząc m.in. o konsekwencjach wyrzucania żywności oraz promując postawy przeciwdziałające marnowaniu. Chcąc pomóc im w codziennej pracy, firma DPD Polska nawiązała współpracę w zakresie partnerstwa logistycznego z Federacją Polskich Banków Żywności, w ramach którego pomaga organizacji m.in. w przesyłaniu dokumentów czy transporcie materiałów edukacyjnych.

- DPD Polska w ramach działań społecznej odpowiedzialności biznesu włącza się w liczne inicjatywy, które mają na celu zarówno pomoc potrzebującym, jak i promowanie postaw Less Waste, a także współdzielenia. Cieszymy się, że możemy wspomagać organizację, która na co dzień walczy z niedożywieniem poprzez ograniczanie marnowania żywności – komentuje Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

W ramach partnerstwa Federacja Polskich Banków Żywności przeprowadzi na rzecz DPD działania edukacyjne na temat racjonalnego gospodarowania żywnością w codziennym życiu i ograniczania zjawiska marnowania jedzenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków Biuro prasowe
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że
Problemy społeczne Burger King wchodzi do Zgorzelca
2024-12-18 | 16:00

Burger King wchodzi do Zgorzelca

W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec
Problemy społeczne Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę
2024-12-15 | 13:10

Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę

Pudliszki, znana marka sosów i ketchupów, ponownie angażuje się w działalność charytatywną i przekazuje 200 tys. zł na wsparcie Szlachetnej Paczki. Marka dołącza do ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Prawo

Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami

Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.

Polityka

Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna

W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.